You are not logged in.
Mun pitää satsata perjantaihin, tähtäimessä täydellinen suoritus
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
mun pitää kävellä näin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
mikä topikki tää olikaan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Laskekaas flöyhyn menijät kuinka monet ray ban wayfarerit tai vastaavat silmälasit bongaatte.
Viime vuonna sekosin laskuissa tosi nopeesti.
Vai onks noi taas ihan passé?
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
taidan jättää väliin
Valitettavasti on käynyt rosvo.
en ole kolmekybänen emoboy
Pope wrote:Mun pitää satsata perjantaihin, tähtäimessä täydellinen suoritus
*petaa sängyn*
Juna lähtee 2.31, voi olla että sijaat turhaan
Ei toi Kanye kyllä erityisen hyvin tossa vedä, mutta onneks jäbä on kuitenkin sen verran suuruudenhullu, että showsta voi tulla silti huikee. Tossa toi alku oli kyllä hieno, mutta ku biitti lähti, niin meni vähän playbackiks. Onneks livetilanteesa se paska laulu harvemmin erottuu niin pahasti kuin tallenteista. Muistan eräänkin Mewin keikan Provinssista, joka oli meikästä tosi kova, mutta sitten livetallenteesta kyllä kuuli, miten laulu meni välillä päin honkia. Humalatila + livetilanteet äänimaailma pelastaa kyllä paljon noilta virheiltä ja voi keskittyä fiilistelee. Paitti etten oo kyl Kanyen keikal kännis ku lupauduin kuskiks (enkä jaksais kolmeä päivää varmaan muutenkaan).
Mulla on ainakin huomiselle semmonen kutsuvieraslippu, jolla pääsee vaan kerran alueelle. Lauantain lipusta en tiiä, mut epäilen, että se on samanlainen. Ei siis enää huoltoasemalle juomaan halvempaa kaljaa niinku 2008.
Jos jätän Asamasan välistä, ei toisaalta oo mikään kauhea kiire festareille, joten siinä ehtis käydä jossain alkuillasta. No, mietin näitä joskus huomenna!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Ei toi Kanye kyllä erityisen hyvin tossa vedä, mutta onneks jäbä on kuitenkin sen verran suuruudenhullu, että showsta voi tulla silti huikee. Tossa toi alku oli kyllä hieno, mutta ku biitti lähti, niin meni vähän playbackiks. Onneks livetilanteesa se paska laulu harvemmin erottuu niin pahasti kuin tallenteista. Muistan eräänkin Mewin keikan Provinssista, joka oli meikästä tosi kova, mutta sitten livetallenteesta kyllä kuuli, miten laulu meni välillä päin honkia. Humalatila + livetilanteet äänimaailma pelastaa kyllä paljon noilta virheiltä ja voi keskittyä fiilistelee. Paitti etten oo kyl Kanyen keikal kännis ku lupauduin kuskiks (enkä jaksais kolmeä päivää varmaan muutenkaan).
en kyl hahmota mitä välii sillä on onko keikka playbackia vai ei tai miltä se kuulostaa tallenteelta jälkikäteen.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Onks MMM Flow:n aikaan maisemissa?
Onks MMM Flow:n aikaan maisemissa?
ei oo ollu tapana.
edit: tai siis käyn tässä topikissakin vaan puhuun asian sivusta ja näsäviisastelemassa.
edit2: eiq kaikissa topikeissa.
Last edited by MMM (12.08.2011 01:29)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
samulj wrote:Onks MMM Flow:n aikaan maisemissa?
ei oo ollu tapana.
edit: tai siis käyn tässä topikissakin vaan puhuun asian sivusta ja näsäviisastelemassa.
I.C. Olisin kuttunu sut VIP-ÄÄLIÖ-ETKOILLE Kurviin lauantaina, mutta meneehän nuo itsekseenkin. I has Internets.
MMM wrote:samulj wrote:Onks MMM Flow:n aikaan maisemissa?
ei oo ollu tapana.
I.C. Olisin kuttunu sut VIP-ÄÄLIÖ-ETKOILLE Kurviin lauantaina, mutta meneehän nuo itsekseenkin. I has Internets.
thanks! olisin tullut mut oon Turussa ja islam.
en kyl hahmota mitä välii sillä on onko keikka playbackia vai ei tai miltä se kuulostaa tallenteelta jälkikäteen.
Se onko keikka playbackiä, niin kyl ainakin itellä vaikuttaa fiiliksiin, mutta toki riippuu musasta. Se, taas miltä se kuulostaa jälkikäteen, niin on sillä se väli tässä tapauksessa, että toi biisi, mikä tossa videolla oli, toimis taatusti paremmin livetilanteessa, mitä tossa videolla. Se siinä lähinnä oli pointtina, että vaikka joku livetallenne kuulostais vähän kuralta, niin livetilanteessa saattaa toimii hiton hyvin.
Kertokaas popparit, onks toi Destroyer mitenkää kovempi livenä ku levyltä radiosa? Tällä hetkellä nääs kiihottelis enempi käyttää samaan aikaan saunavuoro hyväksein -- mut entä jos oonki tekemäs elämäni virhettä hei?
Itekin oon pohtinu tota Destroyeria, että onkohan se ns. täyttä paskaa livenä vai ihan jees. Todennäköisimmin jotain siltä väliltä.
Tänään, viiden vuoden tauon jälkeen, tää herra
Menkääpä kans tsekkaan kun Eero Johannes jakaa sisältöä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Menossa, mut se on vasta sunnuntaina
Mä menen sunnuntaina. Flow on perinteisesti symbolisoinut mulle kaikkea mikä on pahaa ja väärin suomalaisen ihmisen ja musiikin suhteessa, joten hauska nähdä onko se niin perseestä. Mukavuusalueen ulkopuolelle mennään, Kalajoen juhannuksessakin olisin enemmän kotonani.
En muista syöneeni viime vuonna hehkutetuista festivaalialueen ravintolaruuista mitään, mikä ei kyllä kuulosta tapaiseltani
Ehkei tarvi tälläkään kertaa, jos uusin jo viimeksi toimivaksi havaitun setin: tofua ja sieniä Happy Gardenista -> puistoon safkaamaan -> puolet ateriasta pusikkoon piiloon yöllistä käyttöä varten -> unohdetaan ne sinne
Last edited by Moronica (12.08.2011 12:58)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ilmeeni kun tuun raidaan sun puskajemman.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
toki aina parempi, että safkat päätyy nälkäiseen kitaan kuin unohtuu jemmaan
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mä menen sunnuntaina. Flow on perinteisesti symbolisoinut mulle kaikkea mikä on pahaa ja väärin suomalaisen ihmisen ja musiikin suhteessa, joten hauska nähdä onko se niin perseestä. Mukavuusalueen ulkopuolelle mennään, Kalajoen juhannuksessakin olisin enemmän kotonani.
Kyllä Flow'ssa on aina ollut mukavaa, vaikka aika vähän loppujen lopuksi ollut mulle mitään älyttömän mielenkiintoisia esiintyjiä. Ehkä se semmoinen sisäsiisteys ja särmän puute siellä itseä hieman vaivaa, vaikka kivempi noin kuin perus örvellysmeininki.
Viime vuonna muistaakseni häiritsi pienoiset ruuhkat ja jonottelu. Tänä vuonna tuo on toivottavasti korjaantunut alueen laajentumisella. Kiinnostavia esiintyjiä on tänä vuonna vain muutama, mutta luotan siihen, että esimerkiksi Cirkon tarjonta tarjoaa mielenkiintoisia yllätyksiä.
Kohta mennään!!
sama, pitäkää peukkua mun suolistolle :lol::peuk:
sama, pitäkää peukkua mun suolistolle :lol::peuk:
Kamoon Popen suoli lets hit this shit