You are not logged in.
Nimikkobiisi on kyllä loistava ja etenkin Everywhere Ylipäätään tuo on minusta biisimateriaaliltaan melko tasavahva albumi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Alxity wrote:Hassuttelija wrote:Alxity wrote:Ei tämä Tango In The Night ainakaan ekalla kuuntelulla nyt niin kauheasti iske. Komeet kasarisoundit kylläkin.
Just hyvää juustoista kasarihuttua.
Niin no en tiiä.. Kasaria kyllä, mutta Little Lies erottuu edukseen ja se ei välttämättä ole hyvä asia
Nimibiisi on paras! Family Manin voi skipata. Kyl se siitä lähtee
Joo Family Man on kyllä selvästi levyn huonoin biisi. Kai tätä voi verrata johonkin Neil Youngin Lifeen. Ja tuo oli kehu.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hassuttelija wrote:Alxity wrote:Ei tämä Tango In The Night ainakaan ekalla kuuntelulla nyt niin kauheasti iske. Komeet kasarisoundit kylläkin.
Just hyvää juustoista kasarihuttua.
Niin no en tiiä.. Kasaria kyllä, mutta Little Lies erottuu edukseen ja se ei välttämättä ole hyvä asia
no nyt kyllä
paras biisi ikinä.
Alxity wrote:Hassuttelija wrote:Just hyvää juustoista kasarihuttua.
no nyt kyllä
paras biisi ikinä.
Mulla tulee Little Liesista aina vaan mieleen se joku 4 cd:n autoilumusiikkiboksi, jota MTV:llä tai jossain joskus jatkuvasti mainostettiin. Muutenkaan en ole koskaan sitä minään kauhean kovana biisinä pitänyt. Sellaisena keskitason hittibiisinä, joten kun se edukseen erottuu vaikuttaa levy aika keskinkertaiselta.
<@DBGene> senkin karkki
Little Lies on sofistikoitunut ja nerokas pieni pophelmi, jonka tahriminen moisella hölmöllä mielikuvalla on täysin anteeksiantamatonta
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Tusk= vitun tykki levy.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Buckinghamin uus soolo on (taasen) mahdottoman hieno.
"No more mistakes, like the last one."
Mulla tulee Little Liesista aina vaan mieleen se joku 4 cd:n autoilumusiikkiboksi, jota MTV:llä tai jossain joskus jatkuvasti mainostettiin. Muutenkaan en ole koskaan sitä minään kauhean kovana biisinä pitänyt. Sellaisena keskitason hittibiisinä, joten kun se edukseen erottuu vaikuttaa levy aika keskinkertaiselta.
Eurosportilla ja MTV:llähän tuo mainos pyöri jossa Range Roverilla ajeltiin jossain alppimaisemissa.
Little lies
Satuin löytämään Tango in the nightin muutamalla eurolla kirpparilta pari viikkoa sitten
Varikset komentavat
Lindsey Buckinghamin uuden levyn arvostelu Nuorgamissa.
Artikkelissa linkitetty biisi kuulostaa hyvältä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eka levy tuli hankittua cd:nä ja Future Games löytyi vinyylinä. Aika bluesihan se eka on, mutta hyvää sellaista. If I Loved Another Woman kuulostaa hämmentävän paljon Black Magic Womanilta, mutta hyvällä tavalla. Future Games sisältääkin sitten aivan täydellisen biisikaksikon eli nimibiisin ja Sands Of Timen, jotka tosin vinyylillä löytyvät eri puolilta. Täytyy kyllä hankkia vielä loputkin nuo 60-70-luvun vaihteen levyn, sillä sen verran täydellistä musiikkia ovat tehneet. Neuvostoliitto sais tehdä paluun foorumille ja hehkuttaa jotain...
<@DBGene> senkin karkki
CAROLIIIIIIIIIIIIINE
Tolto wrote:Nimibiisi on paras! Family Manin voi skipata. Kyl se siitä lähtee
Joo Family Man on kyllä selvästi levyn huonoin biisi. Kai tätä voi verrata johonkin Neil Youngin Lifeen. Ja tuo oli kehu.
Tälle kyl
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Mulla tulee Little Liesista aina vaan mieleen se joku 4 cd:n autoilumusiikkiboksi, jota MTV:llä tai jossain joskus jatkuvasti mainostettiin.
Little Liesin dissailu menee kans yli hilseen. Muistan ton samaisen boksin mut mulle on jäänyt siitä vain positiivinen mielikuva . Vitun siistii ajaa autiomaassa ja kuunnella Little Liesii
tiedän jo 2 hyvää biisiä näiltä, dragonfly ja little lies
toisaalta sotken nää edelleen moody bluesiin jostain kumman syystä pitäis varmaan alkaa tutustuun paremmin. ilmeisesti tusk vois olla kova?
bzort glorf bööth
Alxity wrote:Mulla tulee Little Liesista aina vaan mieleen se joku 4 cd:n autoilumusiikkiboksi, jota MTV:llä tai jossain joskus jatkuvasti mainostettiin.
Little Liesin dissailu menee kans yli hilseen. Muistan ton samaisen boksin mut mulle on jäänyt siitä vain positiivinen mielikuva . Vitun siistii ajaa autiomaassa ja kuunnella Little Liesii
Ei sul oo ajokorttii, eiq mitäs
en ole kolmekybänen emoboy
interuptor bastardo wrote:Alxity wrote:Mulla tulee Little Liesista aina vaan mieleen se joku 4 cd:n autoilumusiikkiboksi, jota MTV:llä tai jossain joskus jatkuvasti mainostettiin.
Ei sulkaan
börjeslandet wrote:interuptor bastardo wrote:Alxity wrote:Mulla tulee Little Liesista aina vaan mieleen se joku 4 cd:n autoilumusiikkiboksi, jota MTV:llä tai jossain joskus jatkuvasti mainostettiin.
Ei sulkaan
En haluukaan ajaa autiomaassa
en ole kolmekybänen emoboy
eiköhän autiomaassa voi ajaa ilman ajokorttiakin
vitu awesome
Tietenkin voi mutta siellä kuunnellaan kyllä Kyussia
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
tusk soi, itse asiassa kuuntelin jo eilen mut nukahdin kesken. enpä kuule tiijä, onhan tää kai ihan ok mut sitä suurta valaistumista odotellaan vielä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
nyt tuli muuten hyvä biisi, nummero 8: that's all for everyone
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
*sigh* stevie *sigh*
sanattomaksi vetää tämä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Todella kova veto.
Kai tää ois sitten maailman paras biisi: http://www.youtube.com/watch?v=4T0Dq_SXaWc
totta tämä
Lehtisalo kehui Future Gamesia Rumban haastattelussa.
Täytyy kyllä sanoa, että positiivisesti olen yllättynyt siitä miten paljon hyviä levyjä ja täydellisiä biisejä tämäkin bändi on saanut aikaan. DBGenehän taisikin kirjoittaa kaiken olellisen jo kakkosivulla...
<@DBGene> senkin karkki
Keskiviikkoilta pyhitettiin porukalla "Fliittareille". Soittolista meni jotenkin näin:
Albatross
Oh Well (Parts I & II)
Dragonfly
The Green Manalishi
The Purple Dancer
Showbiz Blues
Before the Beginning
Jewel Eyed Judy
Buddy's Song
Mission Bell
Future Games
Sands of Time
Lay It All Down
Morning Rain
The Ghost
Homeward Bound
Sunny Side of Heaven
Sentimental Lady
Dust
Emerald Eyes
Hypnotized
Monday Morning
Warm Ways
Rhiannon
Say You Love Me
Landslide
I'm So Afraid
Edge of Seventeen (Nicks)
Leather & Lace (Nicks & Henley)
Silver Springs
You Make Loving Fun
Never Going Back Again
Gold Dust Woman
Go Your Own Way
The Chain (Live 1979)
The Ledge
Storms
Tusk
Sisters of the Moon
That's Enough for Me
Brown Eyes
Trouble (Buckingham)
I Must Go (Buckingham)
Play in the Rain (Buckingham)
Loving Cup (Buckingham)
D.W. Suite (Buckingham)
Gypsy
Only Over You
Empire State
Eyes of the World
Big Love
Tango in the Night
Little Lies
Instrumental Introduction to... / This Is the Time (Buckingham)
Doing What I Can (Buckingham)
To Try for the Sun (Buckingham)
Shut Us Down (Buckingham)
+ sekalaista Youtube-settiä ja -livejä, mm. I'm So Afraid, Seven Wonders, Songbird...
Leikkimielisen triviavisan pääpalkinto pääsi livahtamaan ohi forumistien. Hauska ilta, hieno yhtye
This must be what jail / I will scratch
Toi ois ollut kiva illanistujainen mullekin.
"No more mistakes, like the last one."
No täytyy järjestää vastaava uusiks
Ei tuo loppupään järjestys tainnu ihan noin mennä, oisko Law & Orderin ja Go Insanen Lindsey-biisit tullu jo Nicksin soolojen jälkeen ja Out of the Cradle / Under the Skin -setti Tuskin ja Miragen välissä
Heitetääs vielä proverbiaalisesta hatusta oma tänhetkinen top ten, aakkosjärjestyksessä:
The Chain
Eyes of the World
Future Games
Gold Dust Woman
Homeward Bound
I'm So Afraid
The Purple Dancer
Sisters of the Moon
Storms
You Make Loving Fun