You are not logged in.
En tiedä oliko mainittu jo, mutta Regina ja Mirel Wagner päällekäin
en ole kolmekybänen emoboy
Toi Battles/Kanye West päällekkäisyys on kyl paha pettymys, joutuuko tässä jonkun vitun Mogwain sit kattomaan?
EMME PYYDÄ VAAN VAADIMME, MOGWAI JA BATTLES VAIHTAKOON PAIKKAA :mad2::peuk:
Tyttöystävä pakotti ostamaan lipun sunnuntaille
Mitähän sitä sitten tekisi koko päivän siellä?
EMME PYYDÄ VAAN VAADIMME, MOGWAI JA BATTLES VAIHTAKOON PAIKKAA :mad2::peuk:
Siellä oli uutinen, että ne vaihtoi just paikkaa logististen syiden vuoksi.
Pantittoman juomapullon (esim. retkipullon) voi tuoda alueelle tyhjänä, kunhan se erottuu selkeästi pantillista pulloista.
minä vien pantittoman taskumatin ja ei tasan ole tyhjä
Itse ajattelin myös viedä perinteiseen tapaan alkoholia alueelle. Kyllähän se vähän festareihin kuitenkin kuuluu.
EDIT: Ei noi Battlesin missaaminen niin haittaa, kun tuli nähtyä Primaverassa enkä oo kauheeta kiimaa siitä koskaan muutenkaan saanut.
Last edited by Junkieman (03.08.2011 00:23)
Kanye vai John Stanier? Minulle ei annettu paljon valinnan varaa
Nii ja ku joku huuteli sitä ohjelmaläpyskää missä ois kaikki ja vielä OIKEIN PÄIN. Niin tässä: http://www.flowfestival.com/uploads/201 … hedule.pdf
^kiitti beibe
ole hyvä homo
Haluisko joku kunniatehtävän Flowhun?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Perjantai olis yllättäen vapaa, mut ei tuol ollu oikein mitään mistä tahtoisi maksaa 70 e.
Sent from my iPhone 16
En ole tätä Lykke Litä oikein ikinä kuunnellut, mutta tämän biisin perusteella täytyy sanoa, että täähän on hyvää.
Q-Tip nähtävästi peruuntuu. Saa nähdä ehtivätkö hommata jotain tilalle ja miten perjantain aikataulut mahdollisesti muuttuu. Mun puolesta voisivat vähän twiikata sopivasti, että ehtisi nähdä esim. Röyksoppin ja Zombyn molemmat.
Last edited by Vteich (08.08.2011 00:28)
Muutoksia ohjelmistossa
Ohjelmistossa on tapahtunut viime hetken muutoksia. Q-Tip on peruuttanut koko Euroopan-kiertueensa henkilökohtaisiin syihin vedoten. Uutena artistina ohjelmistossa nähdään yhdysvaltalainen hiphop-legenda DOOM. Toinen viime hetken muutos on sairastapauksen vuoksi esiintymisensä perunut Zomby, jonka tilalla esiintyy brittiläinen kovassa nosteessa oleva tuottaja-DJ Blawan.
Uudet Flow-artistit korvaavat ohjelmistossa peruutukset, joten DOOM esiintyy Päälavalla perjantaina 12.8. klo 21:15 ja Blawan Voimalassa perjantaina klo 23:00.
Jaha, no se ratkaisi mun ongelman. Doom...
Ihan jees nähdä DOOM, kun en ole ennen nähny.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pitäsköhän tulla perjantaina pyörähtämään?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
No voi helvetin helvetti sentään, miksi piti silloin aikoinaan jahkata lipunoston kanssa niin pitkään kunnes 3pv-liput myytiin loppuun. Että ihan hieman vaan kiinnostais toi DOOM, mut en mä nyt ihan kuitenkaan aio vielä erikseen 70e pulittaa pe-lipusta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
70 e yhden päivän lipusta, eikös koko kolmen päivän homma maksanu suunnilleen satasen? tai siis maksoi jos osti etukäteen jouluna kuten tein, sori
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
tein aikataulun. perjantai kiinnostavin päivä. muutenkin hyvin ohjelmaa, cirkossa aika paljon mielenkiintoista ja päälavan läheisyydessä vähän.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ai niin ja EI YHTÄÄN PAHAA PÄÄLLEKKÄISYYTTÄ. wow.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jee, lauantaikin onnistu, joten oon tuolla sitten perjantaina ja lauantaina. Vielä kun jotenkin pääsis sunnuntaina kattomaan Keuhkot!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Pe+La, Pe+Su tai 3pvä lippu kiinnostais. Onko kukaan törmännyt semmosesta luopuvaan? Hirveetä ylihintaa en aio maksaa, mut vähän namurahaa voin tiketin hintojen päälle tietty laittaa.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Pe+Su lippuja voi ostaa Stupidosta tiskiltä. Varauksia ei oteta.
Ai niitä on sielä vielä? Kiitti, pitääpä hakea jos näin on.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Ai niitä on sielä vielä? Kiitti, pitääpä hakea jos näin on.
Jos haluut varmistaa ettei tuu hukkareissu niin soita tai mailaa, mutta ainakin torstaina niitä vielä oli