You are not logged in.
Tästä bändistä innostui aikanaan todella paljon heti kättelyssä, mutta parin viikon intensiivikuuntelun jälkeen ei kauheasti ole jaksanut. Hieno bändi, mutta ei ehkä meikän kuppi teetä pidemmän päälle.
Asun Helsingissä.
Tero saatana, s'olet gay!
HUIGhan on innostunut analysoimaan täällä kuin meikäläinen Gregorian-topikissa konsanaan.
SoaD: kova bändi, ja Toxicity on paras levy. Mezmerize ja Hypnotize ovat kovia myös, mutta ainakaan yksittäisinä levyinä eivät kumpikaan nouse ensin mainitun tasolle. M:lta puuttuu biisien välistä dynamiikkaa ja H:lta mättöiskusävelmiä. Tutustuin noihin kiekkoihin kuitenkin jälkijunassa, eli mulla ei oo kokemusta M:n omistamisesta ja kuuntelemisesta silloin kun se oli olemassa yksinään, milloin suhtautuminen saattais olla eri.
Eka tuli kuunneltua joskus muutaman kerran mutta ei silloin liiemmin sytyttänyt. Steal this Album!iin liitetty termi välityö toimi tehokkaana veltostajana, eikä oo kiinnostanu ottaa sitä kuunteluun missään vaiheessa.
Ja se Lonely Day... mulle se menee siinä korniuden rajamailla. Jonain päivänä siitä on tullu kiva fiilis ja jonain toisena ärsyttävä. Pari kertaa tullu semmonen fiilis, että pop-musiikissa käytetään jossain paikoissa tota kuolemis-teemaa vähän turhan hepposissa merkeissä ja tää on yks semmonen.
Ajan käyttäminen muihin projekteihin tutustumiseen ei oo kiinnostanu, koska SoaDissa parasta on kokonaisuus, eikä mua sinänsä kiinnosta, mitä ne tyypit on saanu aikaan kokonaisuuden ulkopuolella. Lukemistani arvosteluistakaan ei ole tähän tullut buustia.
turpa kii ja laula
ehkä jos itekki asuisin jossain jyvääskyläässä niin saattasin tästä diggailla, ken ties kent ies...
Luojan kiitos jotkut pääsee tästä junttilasta pakoon että musiikkimaku pääsee kehittymään
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:a63ad6c58b="HUIG"]ehkä jos itekki asuisin jossain jyvääskyläässä niin saattasin tästä diggailla, ken ties kent ies...
Luojan kiitos jotkut pääsee tästä junttilasta pakoon että musiikkimaku pääsee kehittymään [/quote:a63ad6c58b]
"A repo man's always intense"
olisko jo "SOAD vastaan gregorian"-metatopikin aika jossain?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
voiskohan ne gregorianit tehä SOAD-covereita vaiks
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Ens kesänä Provinssissa.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Saitko sen lipun? Laitoin torstaina postiin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jeesh perille tuli
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Comebackille
Malakian vois pitää turpansa tukossa, ehkä jotain stemmoja jatkossa mut ei ainakaan balladimatskuu lol
Hyvä idea kyl pistää bändi kasaan, radiosta kuullu jotain jätkien soolotuotantoa ja ne on aina poikkeuksetta ihan hirveetä paskaa
Tuskin tulee mentyä kattomaan livenä, liikaa urpoja
Toxicity on silti modernin metallin klassikkolevy
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Toxicity on silti modernin metallin klassikkolevy
eka on parempi.
Eka on kyl parempi, vaikka Toxicitykin on hyvä. Mutta joo, tuli Provinssin kiinnitys joku kuus vuotta myöhässä kyllä. Ehkä just Toxicityn jälkeen ois kiinnostanut aika paljonkin, mutta ei kyllä enää. Ne kaks viimesintä oli ihan ok, vaikka tosi yhdentekeviäkin biisejä plus se vitun kitaristi vois pitää sen turpansa kiinni. Niistä olis saanut yhden melko kovankin levyn. Plus vuonna X Provinsissa se vitun Radio/Video -biisin jatkuva popitus alko vituttaa aika nopeesti.
Mä tykkäsin Toxicitystä joskus. Kuuntelin sitä tos joku kuukaus sit ni en kyl tiiä mikä helvetti mua on vaivannu. Ankeeta paskaa koko bändi. Mut kai se siihen maailmanaikaan ku oli noi Papa Roachit ja muut ni siinä porukassa se erottu. Korvat punasena kyl sillonki kuuntelin sitä paasausta ja "lyriikkaa". Malakian vaikuttaa kyl harvinaisen typerältä jätkältä joka ei osaa laulaa hevon vittua.
Mutta joo, tuli Provinssin kiinnitys joku kuus vuotta myöhässä kyllä..
Näin just vuonna 2005 nää livenä.
Ekaa kuunneltiin vuonna 1998 kaveriporukalla ihan nonstoppina. Se oli lyhyen aikaa parasta ikinä. Muutama vuosi sen jälkeen popitettiin melkein yhtä innokkaasti Toxicityä. Ehkä senkään takia ei jaksa enää palata noiden pariin, vaikka onhan ne hyviä levyjä, mutta ehkä päällimmäinen syy on se että se herättää myös varsin kaihoisia tuntemuksia koska SOADia fanitettiin pääasiallisesti erään hyvin läheisen, tätä nykyä edesmenneen ystävän kanssa.
Sent from my iPhone 16
Imperfect Harmonies yllätti positiivisesti (näin Tampereella kuunneltuna ). serjin ekaa sooloa hieman heikensi se, että se kuulosti ihan samalta kuin SOADin ilman bändin muita jäseniä (etenkin Malakiania). Nyt sotiinvalikoima oli uudistunut ja toteutukset toimivat.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mä tykkäsin Toxicitystä joskus. Kuuntelin sitä tos joku kuukaus sit ni en kyl tiiä mikä helvetti mua on vaivannu. Ankeeta paskaa koko bändi. Mut kai se siihen maailmanaikaan ku oli noi Papa Roachit ja muut ni siinä porukassa se erottu. Korvat punasena kyl sillonki kuuntelin sitä paasausta ja "lyriikkaa". Malakian vaikuttaa kyl harvinaisen typerältä jätkältä joka ei osaa laulaa hevon vittua.
Erittäin hyvin kiteytetty
Muuten smaa mutta olin jo Toxicityyn mennessä kyllästyny. Eka oli jees jonkun aikaa mutta sitten vaihdoin sen kaverilta Seren debyyn
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
hulinaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!