You are not logged in.
Ehkä alle sentin päässä olin uusintakierroksesta, jossa olisi ratkaistu voitto. Paska peli.
Stratum päivittänee tulokset myöhemmin.
1. stratum
2. ILR 4 lyöntiä
3. leposi 0 porttia
4. grasskirt 1 p
5. shanks 4 p
6. asleep 5 p
Eli ylivoimainen voitto taas kerran
Eiq meinasi mennä tiukaksi osin oman pupeltamisen ja osin lepson loppukirin vuoksi mutta tosiaan lepso ei millään sitten osunut keppiin.
Jpp, ens viikolla mulle käy aika pitkälti mikä päivä vaan iltasella.
Niin, miten tällä viikolla? Mulle kävis periaatteessa tiistaina koska vaan ja torstaina klo 18.30 alkaen. Ja toisaalta miksei myös perjantaina 18.30.
Last edited by leposi (01.08.2011 09:18)
Ei taida tulla tälle viikolle pökintöjä. Vai käykö toi torstai klo 18.30 kenellekään muulle kuin shanksille?
No ens viikolla sitten, orkl.
Miten tällä viikolla, lähtiskö? Itse ehtisin huomenna maanantaina aikaisintaan klo 18.30 ja keskiviikkona tai torstaina klo 16.30 eteenpäin.
ke/to sopii
Älä päästä painiks sitä
Eli torstaina ilmeisesti mennään, onko 17 hyvä vai myöhemmin?
Mulle käy torstai klo 17 hyvin. Huudelkaa ne kelle ei käy. Tosin vopite olla vähän epävakaata säätä luvassa. Mutta vois sitten melkein ottaa varaplääniks fifahöntsiä.
Tosiaan huomenna torstaina klo 17 kirjastolla.
(Jos sade pilaa kaiken ja on tylsää niin saa toki tulla luoksein höntsäämään potkupallopeliä. Mut eiköhän se aurinko sieltä sitten pilkistele.)
Kyl mä paikalle tulen ellei nyt just sillä hetkellä sada.
Smaa. Tää on just tätä, ettei voi tietää tuleeko vettä vai ei. Tulkaa kirjastolle, ja jos sataa niin mun lua pari pelii fifaa. ILR kyseli kans, että tuleeko, kun se ei pääse nettiin tässä näin. Paan sille tekstarin, että peli on.
Ja nää kuurot on ollu tosi paikallisia. Tuntuu, että Pikku Huopalahdessa kuuroilee koko ajan, mutta esim. Töölössä ei juurikaan niin paljon.
Edit: ILR jäiki Suvilahteen duunailee, kun homma on vähän epävarmalla pohjalla. Mutta mutta niin niin.
Last edited by leposi (11.08.2011 16:12)
Täällä mitään sada. Aurinko paistaa ja linnut laulaa.
Voi helvetti sentään mitä apskaa taas. Ekassa matsissa tein tälle kesällä jo niin tottuneesti sentin päästä keppiä enkä päässyt uusintakierroksille.
En muista koska olisin onnistunut viimeksi voittamaan kroketin. On ollut liian lähellä monta kertaa tänä kesänä jos se Tampereen pupellus lasketaan mukaan.
Mutta pitäis kyllä ainakin yksi isohko peli saada tälle vuodella mieluitenkin jonain viikonloppuna, jotta vois jälkipelailla kans.
eka peli:
1. stratum
2. leposi 2 lyöntiä
3. shanks 0 porttia
4. grasskirt 9 p
toka peli meni vituiksi ja grasskirtillä pitäisi olla tulokset. suurimmaksi saavutuksekseni jäi kaikkien kanssapelaajien krokkaaminen yhden vuoron aikana. krokkaukset myös onnistuivat mukavasti.
Ensimmäinen peli oli omalta osalta hirveää tuhertamista. Vain muutama lyönti koko pelin aikana onnistui. Aluksi näytti, että en pääse edes ensimmäistä porttia läpi
Toinen peli sujui jo paremmin. Kaikki pääsivät jopa loppukepille asti, mikä on näissä meidän peleissä yleensä harvinaista.
1. grasskirt
2. shanks + 1 lyöntiä
3. leposi +5 lyöntiä
3. stratum +5 lyöntiä
Tuloslistaa kattomalla Päivihän oli kuin Gaston Gaudio Ranskan Avoimissa.
Älä päästä painiks sitä
Hyvän näköistä hulinaa Tervetuloa hesalaisillekin Tampereen krokettikesän All-Star viikonloppuun 27.-28.8.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Hmm, lähtiskö kroketti ens tiistaina joskus duunien jälkeen viideltä esimerkiksi? Keskiviikko on myös mahdollinen päivä kans.
kuus peliä pelattu, saatasko vielä joku pökkimiskerta tähän alkusyksyyn?
Mulle passais seuraavaksi tulevana viikonloppuna sillai, että lauantaina viimeistään klo 16 aloitus (tai sillai, että peli olisi loppu noin klo 18) ja sunnuntaina periaatteessa ihan mihin aikaan vaan, jahka krapuloista nousee henkiin.
Last edited by leposi (29.08.2011 12:39)
Mulle käy viikonpäivätkin (paitsi ke). Ei näytä olevan melontakelejä tai muita häiriötekijöitä tulossa.
Älä päästä painiks sitä
Mulle käy viikonpäivätkin (paitsi ke). Ei näytä olevan melontakelejä tai muita häiriötekijöitä tulossa.
Joo, mulla on vaan se, etten ehdi töistä ennen klo 20 pelailemaan tällä viikolla, ja taitaa pimeys jo yllättää sitten. Mutta voin mä siis toki tohon aikaan pökkiä, ei se miuta haittaa.
Mut ehkä lähdetään kuitenkin siitä sunnuntaista. Ketkä pääse ja monelta olis hyvä? (Toki ihan varmasti sataa vettä.)
Last edited by leposi (29.08.2011 13:06)
Sunnuntaina ei pitäis tulla vettä. Klo 18 vois olla mun kannalta hyvä alotusaika.
Älä päästä painiks sitä
Sunnuntaina ei pitäis tulla vettä. Klo 18 vois olla mun kannalta hyvä alotusaika.
Joo, tosta varmaan ehtii vielä Looseen keikallakin sitten. Ja luulis muutonki olevan tuohon mennessä ohi.
Päivän tulokset:
ILR witter
leposi 5 lyöntiä perässä
shanks 0 porttia perässä
stratum 4 porttia perässä
grasskirt 7 porttia perässä
Älä päästä painiks sitä
Olipa kyllä taas ihme pomppurata. Mutta puhtaaseen kakkossijaan täytyy kuitenkin olla tyytyväinen.