You are not logged in.
cosmobile on hyvä bändi ja bändin jätkät on mukavia tyyppejä.
sama. en jaksa lukee koko ketjua mut jos joku ei tajuu niin... ei kai siinä sit mitään
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Cosmobilen levynjulkkarikeikalla (ilmeisesti lähinnä minua) vaivasi nimenomaan vokaalipuoli. Tökki pahasti johonkin makuhermoon. Netistä kuunnelluissa biiseissä en kuitenkaan moista ongelmaa huomannut, joten suht epäröimättä saatoin sen levyn ostaa. Ja kannatti, vaikkei samalla tavalla iske mitä jokin Sergio teki, on kuitenkin varmaan vuoden kotimaisten top-kympissä ihan olemassaolollaan.
I love you and dream about the Führer
Mun piti tulla tänne kirjoittamaan teille, että levy on mestarillinen. Onneksi tässäkin maailmankolkassa jaksetaan yrittää omaperäistä musiikkia eikä aina vaan matkita muita. Paitsi yhdessä biisissä lainataan ABBAa, jolle varaukseton
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Paitsi yhdessä biisissä lainataan ABBAa, jolle varaukseton
madonnalla nämä. eikös nää sitäpaitsi ennen soitellut keikalla summer night cityä? mut siitä on yli 2 vuotta joten...
Joo, levy on kyllä hyvä. Mun mielestä Tuomaksen laulutyylissä ei ole mitään ärsyttävää ja kyllä se lontoota laulaa paremmin kuin moni muu suomalainen vokalisti.
Sent from my iPhone 16
[quote:f8c37e583b="Moronica"]Paitsi yhdessä biisissä lainataan ABBAa, jolle varaukseton [/quote:f8c37e583b]
madonnalla nämä. eikös nää sitäpaitsi ennen soitellut keikalla summer night cityä? mut siitä on yli 2 vuotta joten...
Lemonheads soitti sillon joskus Lepakossa Knowing Me Knowing You:n, mutta eipä se tähän topikkiin kuulu oikeestaan mitenkään...
Lemonheads soitti sillon joskus Lepakossa Knowing Me Knowing You:n, mutta eipä se tähän topikkiin kuulu oikeestaan mitenkään...
ei, mutta onko lemonheadseille topiccia?
[quote:965db5f62b="upsetter"]Lemonheads soitti sillon joskus Lepakossa Knowing Me Knowing You:n, mutta eipä se tähän topikkiin kuulu oikeestaan mitenkään...[/quote:965db5f62b]
ei, mutta onko lemonheadseille topiccia?
vastaan itselleni: on
joo cosmot, mulle tuli mieleen adjektiivi "kulmikas", en tiä mix. jos ne viä tekis piisei niin sit ois iha plpl. phil collins -levyn vilauttelusta toki olix se vika encore-piisi oikeesti collins-coveri, en tunnistanu enkä ihan nähny nimee settilistasta.
aika jännä oli tuomas palosen soolosetti lauantaina. falsettitunnelmissa ja oi jouluyö
aika jännä oli tuomas palosen soolosetti lauantaina. falsettitunnelmissa ja oi jouluyö
Oli ihan sairaan hyvä keikka
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
rumban mukana tulleella paskalevyllä ollut tuomas palosen biisi on aivan vitun hyvä
väittäisin että kyseessä on yksi suomen parhaista laulajista.
Raportteja uudesta Cosmobilesta? Tää Messenger on aika timanttinen.
Älä päästä painiks sitä
Raportteja uudesta Cosmobilesta? Tää Messenger on aika timanttinen.
Hyvää settiä. Suosittelen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:7bae7cdd65="ILR"]Raportteja uudesta Cosmobilesta? Tää Messenger on aika timanttinen.[/quote:7bae7cdd65]
Hyvää settiä. Suosittelen.
Sama. Messenger ehkä eniten muistuttaa edellisen levyn biisejä. Mut uus on kyllä täynnä hyviä.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Onkos tämä se Tsadin Talking Heads meet Strokes bändi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Onkos tämä se Tsadin Talking Heads meet Strokes bändi
Tismalleen..
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olipa hyvä keikka Kallion Blockpartyssä. Sähköongelmista groovevoittoon.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ike Chime ruletti ja Palosen tutkimusmatkailija/kenttä-äänittäjä-lookille iso
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Cosmobile & Ike Chime ep täällä: http://soundcloud.com/fullsteam/tracks
Kuulostaapa todella hyvältä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ja huomenna lauantaina Semissa! Mukana Credit, liput 7 EUR.
Cosmobile & Ike Chime ep täällä: http://soundcloud.com/fullsteam/tracks
Harmi et ei voi mennä semifinaliin koska Gang of Four
janne m. wrote:Cosmobile & Ike Chime ep täällä: http://soundcloud.com/fullsteam/tracks
Harmi et ei voi mennä semifinaliin koska Gang of Four
Samat sanat.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Joo välillä tämmönen hyvä bändi tuntuu vaan jäävän ansaitsemattomasti syrjään. Eihän Cosmobile nyt mikään kaikkien aikojen loisto-orkka ole mut ei nää koskaan oikein tuntuneet yleisöään löytävän. Oon tätä koittanu soittaa niin indienössöille kuin diskotyttösille mut juuri kukaan ei lopulta tunnu näykkäävän kiinni.
Muistaakseni shanksin kanssa ihmeteltiin Cosmobilen tilaa kun jätkät veivas Polvon lämppärinä kuin viimeistä päivää kouralliselle ihmisiä siellä Korjaamon isossa salissa. Vaikeita on ajat.
Älä päästä painiks sitä
Ei yllätä jos indiepoppi ei Suomessa "menesty". Ulkomaille, tai sitten pitää tyytyä asemaansa.
Jussi Niemen mehusteluille, heti kun on afroa mukana
Kai kyseessä on se sama Jussi Niemi?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kai sitä pitää todeta olevansa jotenkin marginaalinen, kun cosmarit on soinu omissa korvissa yhtenä suomen kovimmista bändeistä jo jostain 03 lähtien. Luna-ep oli silloin joskus jo aika huikea, eikä yhtään huonompaan suuntaan lähtenyt myöhemminkään. Ääh. Jengi on vaan jonku konemusiikin perään tätä nykyä, hyvä kitarabändi ei tahdo menestyä millään, ellei yritä apinoida joy divisionia
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
cosmarit on soinu omissa korvissa yhtenä suomen kovimmista bändeistä jo jostain 03 lähtien. Luna-ep oli silloin joskus jo aika huikea, eikä yhtään huonompaan suuntaan lähtenyt myöhemminkään.
No tähän kyl täyttä komppausta. Hieno bändi oli, aliarvostettu koko uransa, ja perkele miten kova toi Luna jo aikoinaan
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tekee kuitenkin mieli kysyä, että aliarvostettu verrattuna mihin? Cosmobileen näkyvyyden tai suosion perusteella about kaikki Suomen ei top-40 lista bändit on aliarvostettuja. Suomalainen ainakaan englanniksi laulettu indie-kitarapop ei ole ikinä ollut Suomessa reitti menestykseen, ellei sitten ole ruvennut kaveeraamaan jonkun Jonna Tervomaan kanssa.
Ja syinä tähän on tietty liian pieni väkiluku, marginaalimusaa supporttaavan median heikko tai lähes olematon asema, sekä liian harvan ihmisen "asiallinen" musamaku tai näkemys, joka jossain määrin pätee myös soittajapuoleen, ihan muutamia mainitakseni. Lahjakkaat individualistitkin tekee yleensä jotain muuta kuin kitarapoppia.
Tekee kuitenkin mieli kysyä, että aliarvostettu verrattuna mihin? Cosmobileen näkyvyyden tai suosion perusteella about kaikki Suomen ei top-40 lista bändit on aliarvostettuja. Suomalainen ainakaan englanniksi laulettu indie-kitarapop ei ole ikinä ollut Suomessa reitti menestykseen, ellei sitten ole ruvennut kaveeraamaan jonkun Jonna Tervomaan kanssa.
Aliarvostettu suhteessa foorumipeukutusten määrään eiq... No siis mielestäni aliarvostettu bändi suhteessa muihin vastaaviin bändeihin Suomessa. Ei näillä oo ikinä ollu oikein kovaa hypeä edes siellä kitarapopskenessä, muistaakseni ainakaan. En tarkoittanut että aliarvostettu, koska ei näy myyntilistoilla. Ei tällaisella musalla tosiaan ole täällä koskaan juhlittu, näinhän se on.