You are not logged in.
Jees, nuo kolme viimeksi postattua ovat myös lähimpänä omia kansimieltymyksiäni ainakin tähän asti laitetuista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tässä pari skannattua älppäriä:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuo Feelsin kansi on kyllä äärimmäisen hieno. Tulee mieleen joku sopivasti angstisen ala-asteen oppilaan mantsanvihko toiselta luokalta. Sopivat merkit ovat ilmassa vihkon kannessa: yläasteella penska on jo väärissä porukoissa, polttaa pilveä ja ryöstää liimahuuruissa Siwan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
edit: eivät näkyneet joten jätän vaan linkit tähän. Jouluaiheisia kansia olivat:
http://photos1.blogger.com/blogger/2764 … f5f740.jpg
http://photos1.blogger.com/blogger/838/ … kogman.jpg
Linkit ei toimi. Pitää vissiin kopioida linkki osoitepalkille.
Safarin kannet ovat olleet poikkeuksetta hienoja, mutta kaksi edellistä ei näy, korjaapa ihmeessä.
<- Jota en luonnollisestikaan omista koska tietyt runkkarit päättivät julkaista ko. levystä huikean 200 kappaleen painoksen.
Ja paras kaikista:
[quote:db2bce0888="Phlegm"]
<- Jota en luonnollisestikaan omista koska tietyt runkkarit päättivät julkaista ko. levystä huikean 200 kappaleen painoksen.
[/quote:db2bce0888]
ja mikä levy se on?
täytyykin muuten kaivaa toi halo of flies esille, on pitänyt jo pitkään...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:3846975a59]ja mikä levy se on?[/quote:3846975a59]
Magik Markersin I trust my guitar.
[quote:3846975a59]täytyykin muuten kaivaa toi halo of flies esille, on pitänyt jo pitkään...[/quote:3846975a59]
Varaukseton
[quote:00127f1536]ja mikä levy se on?
Magik Markersin I trust my guitar.[/quote:00127f1536]
no katoppas... meinasin monta kertaa sen ostaa mut sit tuumin et mitäs turhia... höh.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
täällä ei näköjään ollut vielä tätä kaikkien aikojen klassikkoa:
millainenkohan itse levy on, varmaan aivan mahtava!
Jostain syystä ei kuva halua näyttäytyä: http://www.alien8recordings.com/release … 1162323168
Eli ydinaukion avatar.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Frank ja joie de vivre
Älä päästä painiks sitä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ff7d0aa4f5="hrmunoita"]
[/quote:ff7d0aa4f5]
Näin tän kesällä Dublinissa yhessä divarissa, ja vähän aikaa kesti tajuta, että mitvit, eihän tää ookaan Robert Gordonin levy... Mahtaakohan Greenthinkin pojilla olla luvat kunnossa suht suoraan levynkannen lainaan?
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
herran ekan sinkun (omistan toki) ja ekan albumin (tämä) kansikuvat ovat täysin identtiset.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:537fb3f315="aqzu"]
herran ekan sinkun (omistan toki) ja ekan albumin (tämä) kansikuvat ovat täysin identtiset. [/quote:537fb3f315]
Mulla on tuo levy! & itselleni.
Tää on muuten kans aika ruma:
Näin kerran vinyylinä divarissa, mutta luulin kannen perusteella joksikin paskaksi kasarikokoelmaksi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
ok, toi vika oli sisäkansi...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS