You are not logged in.
AI NIIN TÄMÄ!!!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Erkki Toivanen
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Eikä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
RIP Erkki
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
RIP Erkki
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei ne tee enää semmoisia eurooppalaisia toimittajia kuin Erkki, nif.
bzort glorf bööth
Kalossimies wrote:RIP Erkki
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Amy Winehouse 27-vuotiaana.
Amyn suhteen juuri tänä uutispäivänä voin vain todeta että she had it coming, toisin kuin vaikka ne yhet siellä saarella
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ohhoh
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Amyn suhteen juuri tänä uutispäivänä voin vain todeta että she had it coming, toisin kuin vaikka ne yhet siellä saarella
totta, surullinen tapaus silti
Pope wrote:Amyn suhteen juuri tänä uutispäivänä voin vain todeta että she had it coming, toisin kuin vaikka ne yhet siellä saarella
Toki, mutta tuon lahjakkuuden ja elämän hukkaan meno on surettanut mua jo vuosia
tigrushka wrote:Pope wrote:Amyn suhteen juuri tänä uutispäivänä voin vain todeta että she had it coming, toisin kuin vaikka ne yhet siellä saarella
Toki, mutta tuon lahjakkuuden ja elämän hukkaan meno on surettanut mua jo vuosia
smaa
Pope wrote:tigrushka wrote:Pope wrote:Amyn suhteen juuri tänä uutispäivänä voin vain todeta että she had it coming, toisin kuin vaikka ne yhet siellä saarella
smaa
Juuri näin...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
27 Club sai uuden jäsenen. RIP.
27 Club
Joo. tää oli aika
pistäkääpä paras esimerkki amy winehousen lahjakkuudesta, esim youtube-linkki olisi mainio.
Eieieieieieiei! Eikä! (Miltei hävettää reagoida tähän näin vahvasti samaan aikaan Norjan tragedian kanssa. Se on jotain, mihin en osaa reagoida ollenkaan, liian kamalaa)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
pistäkääpä paras esimerkki amy winehousen lahjakkuudesta, esim youtube-linkki olisi mainio.
Surullistahan se on että ihminen tuhoaa kamalla elämänsä, mut olihan tää melkeinpä ennustettavissa. Ja musakin herätti enimmäkseen lähinnä vain ärsytystä. Mut RIP nyt silti, olihan se omanlaisensa hahmo. Club 27:n liittyminen oli tässä ehkä hämmentävintä, mikäli se ei sitten oikeasti ollut niin itsetuhoinen diiva että olisi suunnitellut kaiken jo etukäteen...
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Bubba "Officer Hightower" Smith
organizing the boy scouts for murder is wrong
Shit nigga nyt tuli kyllä aika puun takaa tämä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hightower
Ja tietenkin myös Spare Tire Dixon
EIH!
RIP!