You are not logged in.
Toiselta foorumilta (Kraakulle merkitsevä silmänisku):
[quote:ebe6d58d40="Randomheebo toiselta foorumilta"]Tulipa taas pyörähdettyä Kokkolan Anttilassa ja tällaista tarttui mukaan poistokorista:
Teenage Fanclub - Man-Made 4,99e
The Tears - Here Comes The Tears 2,99e[/quote:ebe6d58d40]
Tero saatana, s'olet gay!
Seinäjoen Anttilasta ostin viime viikolla The Undertonesin Radio Sessions 78-82 5e. Olis voinut kyllä olla hieman halvempi että vois puhua varsinaisesti löydöstä mutta mieluinen ostos kumminkin.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
kuopion anttila: raimssin uusi levy 5senttiä
kuopion anttila: raimssin uusi levy 5senttiä
Kun tuosta otetaan pois levykaupan ja levy-yhtiön osuudet, niin taiteilija itse saa noin 0,5 senttiä/myyty levy. Jos raimssi haluaisi ostaa levyn myyntituotoilla itselleen esimerkiksi Pirkka-jäätelötuutin (29 senttiä/kipale), Kuopion Anttilan täytyy myydä 58 Raimssin levyä.
Jos taas raimssi haluaa jatkossa räpäyttää uudet Mecca VSOP Pant Medium heather -byysat jalassaan (hinta 75), täytyy Kuopion Anttilan myydä levyä 15 000 kappaletta. Sillä saa muuten kultalevynkin!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
VSOP byysat mjataaah, voiko niistä tulla känshipiin?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tänään Tunnelin Anttilasta:
Fly : S/T 1e
Treeball : National Treasure 1e
Maryland : Rob & Jones Classic 1e
The Rollstons : Our Grain Could Fill Your Stadium 1e
Latebird : S/T 1e
Tuxedomoon : Cabin In The Sky 1e
Sori, ei jäänyt enää muuta jäljelle kuin tuota Marylandia.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
unohdinko mainita että teh farmin very best -kokis lähti tunnelin anttilasta tossa joskus eurolla, ihan kiva levy kun viimein kerkesin kuunteleen, semmosta toisen tai kolmannen luokan madchester-meininkiä liverpoolista, kyllä sitä kåpnishä kuuntelee
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
pavementin crooked rain 2cd 8,99e
ja four tetin everything ecstatic 7,99e
ja tietty kolme ceedeetä 20e.
neil youngia ja tom waitsia esim.
Muutaman askeleen alempana on toki Kouvolan Anttila, josta ei kyllä oikeasti paljon ostettavaa löydä.
Tytölle ostin työreissulta Kouvolan Anttilan Kallelta kylpyankan. Ja halvalla.
JKL:n tasottomuudesta samaa mieltä kuin jokunen muukin valittelija. Ympäri maan oli kuulemma keväällä kaupan "Sivulliset"-boxia noin 15 hintaan, vaan eipä Jyskälässä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ympäri maan oli kuulemma keväällä kaupan "Sivulliset"-boxia noin 15 hintaan, vaan eipä Jyskälässä.
Sitä saanee edelleen Epe'siltä 11,9 eurolla.
Anttilassa en käy enää ikinä.
Anttilassa en käy enää ikinä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tunnelin Anttilaa ollaan kuulemma lopettamassa. Makkaratalo menee remonttiin, eivätkä ole löytäneet sille korvaavaa tilaa.
Lisäksi sain kuulla, että se on tällä hetkellä Suomen suurin levykauppa myyntiluvuissa. Aika hurjaa.
Tunnelin Anttila lopettaa + Free Record Shop on lopettanut lähes täysin musiikin myynnin = pikkukaupoilla menee lujaa ja kohta vielä lujempaa. Keltainen Jäänsärkijäkin laajensi jo reilusti kauppansa kokoa.
Tunnelin Anttilaa ollaan kuulemma lopettamassa.
en enää käy levykaupoissa sen jälkeen
Anttilan keskusvaraston tyhjennys ei tuonut iloa JKL:n levyosaston asiakkaalle. Levyjä oli jopa kolme laatikollista (devareita noin kolmekymmentä), vitusti uutta Dingoa, Cheekkiä jne. Mutants ja Blake olivat ainoat joita olisi voinut harkita, mutta sinne jäivät. No oli siellä Mark Lanegan Bandin levy, jonka jo omistan.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Oulussä näytti uusin Flaming Lips olevan 7,90 . Muuten ei ollu mitään mielenkiintoista.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oulussä näytti uusin Flaming Lips olevan 7,90 . Muuten ei ollu mitään mielenkiintoista.
En maksais ees sitä "siitä". Iso pettymys.
"A repo man's always intense"
Tunnelin Anttila on kuitenkin ainoa suomalainen levykauppa, jossa olen nähnyt esimerkiksi Smog-levyjä enemmän kuin yhden. Kyllä sieltä aina joskus löytöjä teki.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
JKL:n Sokoksessa näytti olevan Boys of Scandinavian levy hintaan 3, jos jotakuta kiinnostaa, minua ei.
---
JKL:n Sokoksessa näytti olevan Boys of Scandinavian levy hintaan 3, jos jotakuta kiinnostaa, minua ei.
Me ollaan saatu tuosta jo 8 eur + ALV.
[quote:56ce2a9507="forssto"]Tunnelin Anttilaa ollaan kuulemma lopettamassa.
en enää käy levykaupoissa sen jälkeen [/quote:56ce2a9507]
Sama.
Sent from my iPhone 16
Osta mulle toi, voin maksaa sulle femman posteineen.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kytäjän levy seittemällä eurolla.
---
seinäjoen anttilasta joskus yli 10 vuotta sitten: bill frisellin soolo before we were born jollain kahdella markalla. ehkä kevyesti herran paras soololevy ja tärkeä ostos oman musiikkimaun lopullisessa nyrjähtämisessä.
tunnelin anttilasta tuli ostettua mm. butthole surfersin hairway to steven 12". ikävä tulee kauppaa. nyyh.
t
----------
beavis and butthole surfers
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Eihän se tunnelin Anttila kokonaan hävinny, muutti Eurokaupan tiloihin. Aivan berberistä sanon minä! Tilaa on ihan liian vähän ja se verottaa tietysti halpislevyjä, joissa oli todellisia löytöjä. Onneksi halpis DVD:itä on vielä. Pitäis käydä hakemassa Creamin 11 ja risat DVD.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
anttilassa oli tota midprice-osastoo aika lailla, 8,95 hintaan mercury reviä, radioheadia, tom waitsia... ketä noi nyt sit kiinnostaa. sit oli näitä (lähinnä) vain foorumilta tuttuja nimiä, the knife, hot chip, bloc party... useita eri levyjä, en kuitenkaan arvannut sijoittaa. bobby digitalin (rza) levy oli kans, ex-kolja varmaan kertoo wu-tang -topicissa onko hommaamisen arvoinen.
halpissarjassa mm. pelle miljoonan ekat demot 1,99 kipale. onks kukaan kuullu?
ja tosiaan, beats and stylesiä useampi levy, hintaa kyl joku 4e kipale, jippukin tarjouksessa, tosin 16,95 ehkå vähän liikaa.
Mercury Rev "The Secret Migration", neljällä egellä.
---
Mercury Rev "The Secret Migration", neljällä egellä.
Oho! Pakko hakee.
Vaikka avoerosta on puolitoista vuotta, on levyjenhankinta ihan kesken. Tää kuuluu lemmen myötä menetettyihin.
[quote:aaa169d607="Katkennut petsari"]Mercury Rev "The Secret Migration", neljällä egellä.
Oho! Pakko hakee.
Vaikka avoerosta on puolitoista vuotta, on levyjenhankinta ihan kesken. Tää kuuluu lemmen myötä menetettyihin.[/quote:aaa169d607]
Oh my god, 4e tuosta on ihan liikaa!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.