You are not logged in.
Muutama vuosi sitten pidin Pattonia nerona, nykyään ei jaksa yhtään. Jotenkin aivan helvetin ärsyttävä äijä. Fantômas on ainoa mitä voi levyltä kuunnella. Directors Cutia lähinnä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eilen kuulin radiosta Peeping Tomia. Noin lähelle poppimeininkiä ei Patton ole sitten FNM:n uskaltautunut. Angel Dust -meininkiä päivitettynä vuoteen 2006. Helvetin hienolta kuulosti!
Tero saatana, s'olet gay!
The Real Thing oli hämmentävä kokemus. Alkoi melkein jonain nu-metallina vuodelta -89 ja loppui ihan menevään heviin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
pitäs tota peeping tomia kuunnella tarkemminkin, vaikuttaa hiton kiinnostavalta nimittäin.
ja mitä fantomasiin tulee, niin miusta tää on kaukana väkinäisestä. pikemminkin musaa pölhöreissuille tai jotain. vetää kestopepsodentit naamalle kun kuuntelee. ja esim. directors cutia hilpeämpää hilipatihippaa saa hakea. ja, no, suspended animationiltahan sitä oikeestaan löytyykin....
fantomas: :twisted:
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:fee8a408f6="shanks"][quote:fee8a408f6="fassu"]pitäs tota peeping tomia kuunnella tarkemminkin, vaikuttaa hiton kiinnostavalta nimittäin.
[/quote:fee8a408f6]
näin Conanissa ja heti piti hakee levy kuunteluun. Varsin mainiolta kuulostaa, vaikka vierailijoita on enemmän kuin laki sallii.[/quote:fee8a408f6]
Minusta siinä oli Pattonilta vähän huonoja vetoja. Esim jotai kertejä mitkä vaan ärsytti mua kovasti. Ja sit siinä biisissä missä Dose feattaa, niin Patton kuulostaa vaan ihan dorkalta Dosen rinnalla. Mut vaikka dissaankin joitain pikkujuttuja, niin ihan kelpo levy, kokoajan alkaa kuulostaa paremmalta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ainakaan eka Fantomas ei mulle iskenyt yhtään. Muita en ole kuullutkaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ja sit siinä biisissä missä Dose feattaa, niin Patton kuulostaa vaan ihan dorkalta Dosen rinnalla.
Mun mielestä siinä oli Pattonin lisäksi pari muutakin ongelmaa:
* Biisi oli vitun tylsä
* Dose kuulosti dorkalta verrattuna tavalliseen tasoonsa
Pidemmällä kuuntelulla Peeping Tomin levyllä ei ole kuin yksi aidosti vitun kova biisi (Mojo), pari paremman keskiluokan vetoa ja loput sellaista ihan ookoo-tason pattonismia. Ei ehkä tule jatkossa kovin usein eksymään soittimeen.
Tero saatana, s'olet gay!
Kerran olen tainnut tuon Peeping Tomin läpi kuunnella ja en tiedä koska uudestaan jaksan. Ei ollu mun juttu.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:b03288b2ff="hrmunoita"]Ja sit siinä biisissä missä Dose feattaa, niin Patton kuulostaa vaan ihan dorkalta Dosen rinnalla.
Mun mielestä siinä oli Pattonin lisäksi pari muutakin ongelmaa:
* Biisi oli vitun tylsä
* Dose kuulosti dorkalta verrattuna tavalliseen tasoonsa
Pidemmällä kuuntelulla Peeping Tomin levyllä ei ole kuin yksi aidosti vitun kova biisi (Mojo), pari paremman keskiluokan vetoa ja loput sellaista ihan ookoo-tason pattonismia. Ei ehkä tule jatkossa kovin usein eksymään soittimeen.[/quote:b03288b2ff]
Noinhan se tarkemmin ajateltuna onkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Muutama vuosi sitten pidin Pattonia nerona, nykyään ei jaksa yhtään. Jotenkin aivan helvetin ärsyttävä äijä. Fantômas on ainoa mitä voi levyltä kuunnella. Directors Cutia lähinnä.
Sama homma. Äijä rakastaa niin helvetisti omia maneerejaan, että puistatusreaktioita meinaa tulla joka kerta, kun kuulee siltä jonkun tititititi-huudon, oopperamanöveerin tai sitten sen perkeleen Argento horror-lapsilaulun. Edellinen oikeasti hyvä levy Pattonilta taisi olla nimenomaan se Directors Cut. Sitäkään jaksa kuunnella enää. Yh.
[quote:ef4c36f636="jookcha"]Muutama vuosi sitten pidin Pattonia nerona, nykyään ei jaksa yhtään. Jotenkin aivan helvetin ärsyttävä äijä. Fantômas on ainoa mitä voi levyltä kuunnella. Directors Cutia lähinnä.
Sama homma. Äijä rakastaa niin helvetisti omia maneerejaan, että puistatusreaktioita meinaa tulla joka kerta, kun kuulee siltä jonkun tititititi-huudon, oopperamanöveerin tai sitten sen perkeleen Argento horror-lapsilaulun. Edellinen oikeasti hyvä levy Pattonilta taisi olla nimenomaan se Directors Cut. Sitäkään jaksa kuunnella enää. Yh.[/quote:ef4c36f636]
Juurikin näin.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:dd3b4ba780="HUIG"]
Juurikin näin.
http://youtube.com/watch?v=r98WLLWMq3o kräääääh[/quote:dd3b4ba780]
Wolfmother
Patton
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Höpistään tässä tomahawkistakin. Kuten ostoxxxia-topicissa jo pölisty, se uus on aika scheissea. Ainakin vähän aikaa sitten oli streamattavana tuolla luisterpaalissa. Rynkytysversioita inkkarien toteemilauluista tms. Tällä kertaa ylilyönnin syyttävä sormi osuu tosin duane denisoniin, jolle nämä inkkarijutut on joku pakkomielle. Pattoni kai lähinnä käynyt lurauttamassa parit perusmaneerinsa jossain välissä.
Ei täs muuten, mutta pitikö tehdä Tomahawkin nimen alla ja möhliä kunnon suoraviivaisen fnm-perinteikkään rokkimenon parin komean levyn jatkumo.
I love you and dream about the Führer
Patton = enemmän perseestä kuin mikään.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan