You are not logged in.
Nilkkaoharit
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
On tää kyl ihan vitun siistiä. Maanantai vois olla mulle hyvä päivä seuraavan kerran.
Älä päästä painiks sitä
Oisko porukkaa lähössä huomenna heittelemään?
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Vois.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sopii kyl, mihin aikaan?
Älä päästä painiks sitä
Kiinnostais kyl tsiigaa toi Interin matsi puol seiskalt, mut laittakaa vaik tekstarii jos saatte sovittuu jonkun ajan.
Kai tää pitäis klo tossa ennen viittä startata (mikä mulle passaa kyl). Tekstailen pari peluria läpi.
Älä päästä painiks sitä
Tupi ja shanks tulee ainakin. Alotetaan viideltä tuol.
Muutkin saa liittyy seuraan.
Älä päästä painiks sitä
Olipa kivat ja hyvät höntsät. Koskahan saatais 3vs3 tai 4vs4 aikaseks? Kamoon jengi nyt mestoille!
Tää on kyl tosi mageesti lähteny ny viime viikkoina käyntiin.
Noisis ehdotti torstaita seuraavaks pelipäiväks, mut silloin kai ainakin stratum & shanks on jossain muualla ja turskakin kai vasta saapumassa takaisin tsadiin. Mulle toi sopis kyllä.
Älä päästä painiks sitä
Mulle toi torstai ei kyl oikein natsaa. Princen keikkaa edeltävää feelistelyä koko päivä.
Joo ei toi torstai nyt käy mullekaan, pakkausjuttuja
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ens viikon oon poissa geimeistä, mut elokuussa taas mukana!
Meen keskiviikkona pelaan tennistä klo 15, sen jälkeen voisin polkaista korista pelaan, jos joskus klo 17 aikoihin ois? Torstai kävis kans. Oikeastaan kans huominen ja maanantaikin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eli keskiviikko klo 17? Sopii.
Älä päästä painiks sitä
torstai parempi, ke meen futista kattoo
Kumpikin käy.
Älä päästä painiks sitä
Sovin muuta huomiseks, ku ei kahdestaan jaksa. Torstaina ehkä uusi yritys?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Joo torstai on ok. Topi tulee 'ehkä' ja sit mä voisin yhtä kaveria kysästä kun se haluis tulla ottaa parit höntsät alle ennenku mennään dominoimaan Assemblyn koriskisaa
Älä päästä painiks sitä
Koska noi korisgeimit on asmeilla? Jos ei perjantaina, ni tuun tsiigaan.
Mulle ei myöskään sovi nää tän viikon ajat.
Koska noi korisgeimit on asmeilla? Jos ei perjantaina, ni tuun tsiigaan.
Perjantai-iltana muistaakseni.
Älä päästä painiks sitä
hrmunoita wrote:Koska noi korisgeimit on asmeilla? Jos ei perjantaina, ni tuun tsiigaan.
Perjantai-iltana muistaakseni.
Fuu fuu missaan koskaa Korjaamo.
Seuraavat korishöntsät Arabianrannassa maanantaina klo 15. Oheisohjelmana myös tennistä.
Älä päästä painiks sitä
Ei pysty. Sarjapelit jatkuu samana iltana. Joskus viikon päästä full on mukana geimeissä.
homot
Älä päästä painiks sitä
tiistai tai keskiviikkoillalle pelejä?
Vittu kun mulla puuttuu tota ihoa toisesta kämmenstä. Harkitsen silti.
Tiistai taitaa olla tosi sateinen päivä. Koitettaisko keskiviikkoa näin lähtökohtaisesti?
Älä päästä painiks sitä