You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
BRUCE DICKINSON
Max Zorin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tilasin topikin innoittamana tämän:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Olin just tulos postaa tota.
KYLLÄ
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
^ yks hienoimpia musavideoita ikuna
"Always tries to work a jig (dance) into his movies"
Oho, kiitti vinkistä! Löytyi intter netsistäkin varastettavaksi
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
kikke perkele
merrim wrote:Ohhoh
NYTKYLLÄ
Waikka Walkenille toki aina :pimp-panohymiö:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tää tuli tänään ja toki heti pyörimään: ihanaa leijonat ihanaa
oon muuten vahvasti sitä mieltä, että Walkenin pitäis saada oma varietee-tv-show, se vois siinä puuhastella kaikkea, esittää lauluja ja tansseja vieraidensa kanssa ja ylipäänsä tehdä ihan mitä lystää, olis paras tv-show ikinä
Walken vaikuttaa myös mieheltä, joka nauttii elämästään ja on läpeensä onnellinen, tasapainoinen ihminen, on myös jollain lailla ilahduttavaa tietää, että Walkenin avioliitto siippansa kanssa on kestänyt jo yli 40 vuotta, onnea vaan
oon muuten vahvasti sitä mieltä, että Walkenin pitäis saada oma varietee-tv-show, se vois siinä puuhastella kaikkea, esittää lauluja ja tansseja vieraidensa kanssa ja ylipäänsä tehdä ihan mitä lystää, olis paras tv-show ikinä
Walken vaikuttaa myös mieheltä, joka nauttii elämästään ja on läpeensä onnellinen, tasapainoinen ihminen, on myös jollain lailla ilahduttavaa tietää, että Walkenin avioliitto siippansa kanssa on kestänyt jo yli 40 vuotta, onnea vaan
Juuh ja JUUH!!!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
"Women. Nothing surprises me, Chip, except your late mother. Who'd have thought Selina had a brain to damage. Bottom line, she tries to blackmail me, I'll drop her out a higher window. Meantime, I got better fish to fry."
Etenkin tuon viimeisen lauseen sanoo niiiin tyylillä.
En ole ihan vieläkään käsittänyt sitä, miksi siinä Flow-lehden muuten hyvässä Walken-artikkelissa dissattiin Kauriinmetsästäjää. Se on mulle jopa kaikkien aikojen top-10-leffoja.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Flow-lehden muuten hyvässä Walken-artikkelissa dissattiin Kauriinmetsästäjää.
Järkyttävän tylsä elokuva tylsillä hahmoilla. Etenkin alun ylipitkä hääkohtauksen aikana tekee melkein mieli viiltää ranteet auki.