You are not logged in.
kk
Last edited by shanks (30.09.2019 10:36)
Provinssin 2004 soolokeikka (tai olihan siinä joku pändi ja vieraileva laulajatarkin mukana) oli hieno.
Valumon kanssa tehtyyn tuotantoon en ole tutustunut ja Suudelmitar ei vaan oikein toiminut, vaikka ihan kauniita kappaleita siinä muistaakseni olikin.
mulla on vaan se eka vinyylisinkku jonka ostin aikanaan hirveän hypetyksen takia mutta ei ole hirveesti sittemmin kiinnostanut, jokin siinä vaan tökkii. kerran näin livenä, rättö vieraili muistaakseni encoressa, aika hieno jami oli ja muutenkin ihan jees.
spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ville olis ollu soolokeikalla Vakiopaineessa viikko sitten, mutta indierunkkulevyjen tahtiin tanssahteleminen vei mielenkiinnon.
Raastinlauluille (ja Savonlinnan taidelukiolle )
This must be what jail / I will scratch
Shanks: samalle keikalle satuttiin sitten Se toiseksi viimeinen biisi, koskettimilla soitettu, oli todella hyvä ja arvostin paljon
Luulin jo myyneeni Ville Leinosen & Valumon debyttin, mutta se löytyikin yllättäen vieraillessani porukoiden luona. Muistan tykänneeni siitä silloin kun se julkaistiin (eli kerrankin olen ollut indierunkkari). Ihan hyvältä se vieläkin kuulosti, mutta esim. Suudelmitar kuulosti kyllä vieläkin paremalta silloin kun sen kirjastosta lainasin. Keikalla voisi toimia aika hyvin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
valumo on parasta iskelmää mitä oon nähny, mutta en pidä iskelmästä erityisesti. oon kuullu ehkä vähän liiankin paljon ylistystä (lähinnä yhdeltä henkilöltä)...
helsingin juhlaviikkojen ilmaiskonsertissa Ville lauloi vuorotellen kitaran ja flyygelin kanssa suuria balladeja, ja miehen ääni ja karisma sai flunssaisen sieluni täysin puolelleen. hieno taiteilija.
levyltä en o koskaan kuunnellu.
helsingin juhlaviikkojen ilmaiskonsertissa Ville lauloi vuorotellen kitaran ja flyygelin kanssa suuria balladeja, ja miehen ääni ja karisma sai flunssaisen sieluni täysin puolelleen. hieno taiteilija.
Se oli kyllä hieno 20 minuuttinen, jos nyt puhut tämän vuoden Huvilan päätöstapahtumasta. Mut joo, emmä silti levyltä oikein jaksa. Oikeelle keikalle voisi kyllä joskus mennä istuskelee.
Ylös!
Nythän tämä on taas ajankohtainen kun kaikilla on se kokoelma Anttilan alesta.
Ensi kuuntelulla tuomitsin kokoelman melko jyrkästi, mutta paranihan se huomattavasti alun jälkeen. Ekan levyn loppupuoli oli jo melkeinpä parhautta ja joku biisi, jonka nimi ei nyt mieleen muistu oli todella hyvä. Harvinaisuuksia en paljoa ole kuunnellut, mutta Miljoona Ruusua oli tosiaan se biisi mikä sen kuuluikin olla. Kyllä tätä tulee lisääkin kuunneltua.
<@DBGene> senkin karkki
Provinssin 2004 soolokeikka (tai olihan siinä joku pändi ja vieraileva laulajatarkin mukana) oli hieno..
Tuolla kokoelmallahan on pari piisiä just tuolta keikalta, varsinkin Aurinkoa Päin on/oli ihan parhautta.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:8dea4d2669="stratum"]Provinssin 2004 soolokeikka (tai olihan siinä joku pändi ja vieraileva laulajatarkin mukana) oli hieno..[/quote:8dea4d2669]
Tuolla kokoelmallahan on pari piisiä just tuolta keikalta, varsinkin Aurinkoa Päin on/oli ihan parhautta.
Onko yhtään nistä duetoista sen naisen (kuka se muuten edes oli?) kanssa? Muistelen pitäneeni niistä biiseistä eniten.
Etsin juuri tänään kokoelmaa Anttilasta mutten löytänyt. Joku toinen Leinosen levy siellä kyllä oli.
[quote:3697434e76="shanks"]Pitääkin käydä kattoos paikallisessa Anttilassa josko siellä olis tota kokista.. epäilen kyl.[/quote:3697434e76]
Epäilys osottautu vääräks ja otinpa mukaan myös Valloittajan..
Oulussa ei tosiaan ollut kuin Valoittajaa.
[quote:39dd4206f9="shanks"][quote:39dd4206f9="shanks"]Pitääkin käydä kattoos paikallisessa Anttilassa josko siellä olis tota kokista.. epäilen kyl.[/quote:39dd4206f9]
Epäilys osottautu vääräks ja otinpa mukaan myös Valloittajan..[/quote:39dd4206f9]
Oulussa ei tosiaan ollut kuin Valoittajaa.
Ne on sitten ihan vähän aikaa sitten loppuneet, kun ei siitä montaa päivää ole kun oman kokoelmani hain ja sillon oli vielä useampia jäljellä...
<@DBGene> senkin karkki
[quote:eee6f25ce8="stratum"][quote:eee6f25ce8="shanks"][quote:eee6f25ce8="shanks"]Pitääkin käydä kattoos paikallisessa Anttilassa josko siellä olis tota kokista.. epäilen kyl.[/quote:eee6f25ce8]
Epäilys osottautu vääräks ja otinpa mukaan myös Valloittajan..[/quote:eee6f25ce8]
Oulussa ei tosiaan ollut kuin Valoittajaa.[/quote:eee6f25ce8]Ne on sitten ihan vähän aikaa sitten loppuneet, kun ei siitä montaa päivää ole kun oman kokoelmani hain ja sillon oli vielä useampia jäljellä...
Oliko ne kokikset samassa laarissa kuin Valloittajat?
Oli. Siinä aika lähellä kassoja.
<@DBGene> senkin karkki
kokista tuli pyöritettyä jonkun verran, onhan se ihan jees, mutta ei musta mitään hirveetä fania taida tulla. se eka biisi eli vakoojat on kyllä ihan sairaan hyvä!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ville on kova poika yrittämään ja yltiö-romanttinen tapaus, mutta enpä ole kuullut kovinkaan ihmeellisiä lauluja ja hänen laulutaitonsa on kovin heikkoa ja samoin äänensäkin.
Tulossa: Etsin kunnes löydän sun (Markku Aro cover)singlenä - pikapikaa.
I'm higher than the sun
[quote:35b6b141c2="Number9"]Ville on kova poika yrittämään ja yltiö-romanttinen tapaus, mutta enpä ole kuullut kovinkaan ihmeellisiä lauluja ja hänen laulutaitonsa on kovin heikkoa ja samoin äänensäkin.
Tulossa: Etsin kunnes löydän sun (Markku Aro cover)singlenä - pikapikaa.[/quote:35b6b141c2]
Käsittääkseni uuden singlen pitäisi olla jo kaupoissa. Pitääpä käydä lähipäivinä tarkistamassa.
Yltiöromanttisuus toimii ainakin Ville Leinosen tapauksessa.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Olen alkanut tykätä siitä Jalokivikokoelmasta aina vaan enemmän. Nyt pidän sitä jo vähintäänkin hyvänä kokoelmana.
<@DBGene> senkin karkki
Tiedän toki syyn miksi ostin; kun noin halvalla saa, niin pakkohan se on.
sama.
vakoojat on edelleen hieno biisi, muta enpä voi myöntää kakkoslevyä ainakaan hereillä tai samassa huoneessa ollen läpi kuunnelleeni.
vakoojat on edelleen hieno biisi, muta enpä voi myöntää kakkoslevyä ainakaan hereillä tai samassa huoneessa ollen läpi kuunnelleeni.
En minäkään sitä kakkoslevyä jaksa. Hipsutuslaulu on muuten varmaan epäheteroin biisinnimi ikinä.
<@DBGene> senkin karkki
Kimaltavia unelmia iski joskus aikoinaan Kuusumun Kaappi -levyn kanssa aika kovaa. Sitten se innostus jotenkin haihtui kun alkoivat rokkaamaan Valumon kanssa. Edelleen on hyllyssä kaks ekaa, raastinlaulut ja nippu sinkkuja. Suudelmittaren ostoa olen harkinnut pitkään ja toi uus coverlevykin kiinnostaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kimaltavia unelmia iski joskus aikoinaan Kuusumun Kaappi -levyn kanssa aika kovaa. Sitten se innostus jotenkin haihtui kun alkoivat rokkaamaan Valumon kanssa. Edelleen on hyllyssä kaks ekaa, raastinlaulut ja nippu sinkkuja. Suudelmittaren ostoa olen harkinnut pitkään ja toi uus coverlevykin kiinnostaa.
Suudelmitar on ihan mahtava. Kannattaa hankkia.
[quote:41bfb78e17="jookcha"]Kimaltavia unelmia iski joskus aikoinaan Kuusumun Kaappi -levyn kanssa aika kovaa. Sitten se innostus jotenkin haihtui kun alkoivat rokkaamaan Valumon kanssa. Edelleen on hyllyssä kaks ekaa, raastinlaulut ja nippu sinkkuja. Suudelmittaren ostoa olen harkinnut pitkään ja toi uus coverlevykin kiinnostaa.[/quote:41bfb78e17]
Suudelmitar on ihan mahtava. Kannattaa hankkia.
Jepp, paras kuulemani Leinonen-tuotos, ylivoimaisesti. Tunnelma on vähän niin kuin Joose Keskitalonkin levyillä samalla sekä korostetun retro että mukavan tuore, tj.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
joo joo kumpikin ootte romanttisia sieluja sinä ja Leinosen Ville, suksikaa nyt vittuun.
Voi, taasko Ulvis on herkkänä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
fonal meinaa kuulemma julkaista suudelmittaren ulkomaita varten spåm
fonal meinaa kuulemma julkaista suudelmittaren ulkomaita varten spåm
Joo, kun Pokon omat rahkeet ei riitä Sänpäkkilä on moguli!