You are not logged in.
Kannattaa Reilut 60 maksaa britti amazonilla loota jossa on koko sarja. Paras sijoitus ikinä!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Siis onko toi mistään kotoisin?
Olen vieläkin hämmentynyt tästä kommentista. Siis kysytkö noisis että onk o MAAILMAN PARAS TV-SARJA mistään koitoisin?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
O.C.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
noiseidea wrote:Siis onko toi mistään kotoisin?
Olen vieläkin hämmentynyt tästä kommentista. Siis kysytkö noisis että onk o MAAILMAN PARAS TV-SARJA mistään koitoisin?
Joo, sama, tai ei ihan paras, mut onhan toi vähän niinku tollanen yleissivistykseen kuuluva.
Beverly Hills 90210 kausi seiska menos
bb
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
joo bb eli breaking bad jatkuu taas ens yönä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Beverly Hills 90210 kausi seiska menos
meillä kutonen
noin muutoin kattelin parissa viikossa parks & recreationin läpi, parhuutta oli. syksyn neloskautta ja ron swansonin viiksien paluuta odotellessa. komediavajareissa tänään testasin mittenin suosittelemaa party downia sekä jonkun muun hehkuttamaa communitya. kumpikaan ei oikein vakuuttanut. paraneeko toi ensinmainittu pilotin jälkeen? community oli aivan kauhea, siihen en kyl palaa.
vopite kyllä yrittää jotain ns. vakavaa sarjaakin, kun tällä hömppälinjalla on menty suht pitkään.
Mangojauhe goddamn.
Kyl se Party Down paranee, vaikkei siinä niin jyrkkää tasonnousua tapahdukaan ku jossain Parks & Recreationissa. Communityn ekan jakson jätin kesken, mut kaveri kovasti väittää et se paranis kovasti, en kuitenkaan oo uskaltanu vielä.
Suosittelen kattomaan seuraavaks kaikki Adventure Timet
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mä jaksoin 1,5 jaksoa Communitya, kun luulin, et tyttis diggas ennenku kommentoi "Kamala ohjelma!!!" ja laitettiin striimi poikki
Adventure timen olin unohtanu kokonaan, pitääkin palata sen pariin, kiitos muistutuksesta!
Mangojauhe goddamn.
Mä jaksoin 1,5 jaksoa Communitya, kun luulin, et tyttis diggas ennenku kommentoi "Kamala ohjelma!!!" ja laitettiin striimi poikki
Adventure timen olin unohtanu kokonaan, pitääkin palata sen pariin, kiitos muistutuksesta!
Sit toi Louie joka on menossa nyt tokaa kautta niin on pirun hyvä! Louis CK:n vitseistä osa menee ohi ja se on aika paska näyttelijä mut silti parhaita uusia telkkarijuttuja, kova suoritus siis...
Weedsin seitsemäs kausi on näköjään alkanut jo kolmen jakson verran. Mennyt ihan ohi. Jee!
Last edited by leposi (18.07.2011 12:10)
oli bb-ensi-ilta meillä ja kyllähän tuo taas lähti hyvin vauhtiin
Aika harva sarja 1-2 jakson jälkeen onnistuu vakuuttamaan täysin! Communityn eka kausi oli mun mielestä kyllä jees, tokalla kaudellakin vielä hyviä juttuja. Antaisin mahiksen pidemmälle kun kahen jakson päähän, nehän on semmosta esittelyä ja diibadaabaa vaan. Ei siltä mitään kauheen diippiä kannata kyllä odottaa mut tommosta hyvää höhhööhän se on. Chevy Chaselle pitää antaa mahdollisuus
Justifiedin kolmas kausi sais kyllä tulla jo, kaks ekaa oli str8 fiyah. Workaholics vois jatkua GoT pitäis kattoo loppuun, mutta ei tällä keskittymiskyvyllä oikein kykene. Adventure Time vaikuttaa hyvältä, tätä on kiva kattoo aamiaisen ohessa ja sit yöllä. Archeriin en oikein vielä oo lähteny kauheen syvälle, vissiin ekan jakson kattonu vasta eikä kauheesti sanottavaa. Killingin eka kausi olis tossa, mutta en tiedä jaksanko ikinä alottaa. Onko se mistään kotosin? The Thick Of It pitäis tuijottaa läpi, In The Loop oli niin repsäyttävä jo. Office nyt on pakko kattoo loppuun asti vaikka tulis kuinka paskaa käteen tulevalla kaudella. Koskahan sekin jatkuu ja kuinka pitkään enää? South Parkin viimesin jakso oli täydellinen, joten kyllä sitäkin odottaa taas.
Järjetön suo näiden sarjojen kanssa nykyään ja siltikin on kattomatta kaikki Louiet ja CYE:t ja Always Sunnyt ja Breaking Badit ja tiesmitkä Toisaalta kiva kun tietää että jos haluaa alottaa jonku sarjan mitä ei oo nähny vielä nii voi ahmia sitten kerralla paljon, niinhän niitä sarjoja kuuluukin katella
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
oli bb-ensi-ilta meillä ja kyllähän tuo taas lähti hyvin vauhtiin
Hieno aloitus uudelle siisonille kyllä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Siis mä luulin, että puhuitte siitä uusintaversiosta. Kyllähän siis alkup. on tuttu ja mahtavaksi todettu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänään tulee vihoviimeinen jakso Shieldiä ja sitten en seuraa enää mitään.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
men behaving badly
Eilen truu blödin neloskauden ekat jaksot. Luulin jotenkin, et niitä on tullut jo 7 ja siksi aleettiin lataamaan. Melkonen pettymys, kun oliki vaan neljä jaksoa. Mut kiinnostaa vielä, parempi ku kolmoskausi
Mangojauhe goddamn.
No nyt on tää "uus" Battlestar Galactica kahlattu läpi ja en suosittele kyllä kenellekään samaa savottaa. Ihan jees parhaimmillaan, mutta löysää huttua ja epäloogista toimintaa ihan liikaa. Buu. Kuvakerronnasta ja kököistä 3d-animaatioista en edes mainitse tässä yhtään.
Grace Park kuiteski.
^Sama.
GoTit nyt katsottu.. ei kyllä ihan niin hyvä kuin mitä täälläkin olleen hehkutuksen perusteella odotin, mutta kuitenkin. Parasta oli Lord Baelish, Khal Drogo, Jon Snow , The Imp, Ned Stark ja Cersei Lannister.
Aarteenmetsästäjä :peuk:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Aarteenmetsästäjä :peuk:
Vuosituhannen alkupuolella Tia Carrere vieraili usein unissani.
bzort glorf bööth
Neuvostoliitto wrote:Aarteenmetsästäjä :peuk:
Vuosituhannen alkupuolella Tia Carrere vieraili usein unissani.
saatanan isosta telkkarista näytti vähän kulahtaneelta niin tia kuin xenakin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
No nyt on tää "uus" Battlestar Galactica kahlattu läpi ja en suosittele kyllä kenellekään samaa savottaa. Ihan jees parhaimmillaan, mutta löysää huttua ja epäloogista toimintaa ihan liikaa. Buu. Kuvakerronnasta ja kököistä 3d-animaatioista en edes mainitse tässä yhtään.
Mun pitäis vielä ne Capricat kattoa. Olin ihan tohkeissani tosta Galacticasta, kun katoin sitä mut nyt kun on muutama viikko siitä kun sai urakan loppuun, en muista enää mitään koko sarjasta.
Lainasin kirjastosta Näkemiin vaan murun ekan kauden. Viime kerrasta onkin jo aikaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
samulj wrote:No nyt on tää "uus" Battlestar Galactica kahlattu läpi ja en suosittele kyllä kenellekään samaa savottaa. Ihan jees parhaimmillaan, mutta löysää huttua ja epäloogista toimintaa ihan liikaa. Buu. Kuvakerronnasta ja kököistä 3d-animaatioista en edes mainitse tässä yhtään.
Mun pitäis vielä ne Capricat kattoa. Olin ihan tohkeissani tosta Galacticasta, kun katoin sitä mut nyt kun on muutama viikko siitä kun sai urakan loppuun, en muista enää mitään koko sarjasta.
Uusi Galactica oli todella hyvä, loppui vaan vähän ontuvasti. Capricat vielä kattomatta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Katoin eilen DVD:ltä hemmetin hyvän Buffy jakson neloskaudelta , eli "Hush":in. Oli pirun hyvin sekoitettu tyylikästä kauhua, huumoria ja toimintaa sulavasti yhteen jaksoon. On tämä tähän mennessä paras yksittäinen Buffy jakso, jonka oon katsonut. Pelotti kyllä vähän yöllä, kun ajattelin, että ne herrasmiehet saattavat olla tulossa hakemaan sydäntäni, mutta sitten ajattelin tätä kohtausta:
Bully Beatdown! Saa paskiaiset pataan, KUNNOLLA!!