You are not logged in.
Tietääkö joku, että onko tuosta Olivier Assayasin Carlos-fimistä tulossa Suomeen DVD:tä ihan koko mitassa?
Last edited by leposi (29.06.2011 18:13)
Ei mitään tietoa, mutta brittijulkaisu on.
Tänään aukee Kesäkino Engel! Mahtava paikka
en ole kolmekybänen emoboy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://www.guardian.co.uk/film/2011/jul … CMP=twt_fd
Angry Birds film takes off
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En tiedä onko tämä jo muualla, mutta Aki Kaurismäen haastattelu Voimassa
Last edited by Alxity (04.07.2011 17:18)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
John McKenna is a spiritual being who is able to transform into bear, wolf or eagle. He lives in the forests of Tanglewood and has dedicated his life to protect them. One day a gang of evil lumberjacks led by Travis Thorne arrive Tanglewood to chop the forest down. McKenna cannot let this happen, and together with his new friends - Lords of the Tanglewood, a band of children who love to play in the forest - he battles against Thorne and his evil gang.
onko kukaan nähny? taidan katsoa tänään
Herää kysymys, et miks vitussa en oo myöskään nähnyt tota vielä. Mitä vittua. Lataan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vaikuttaa kovalta skeidalta. Raportit kehiin sit, kundit!
Vaikuttaa kovalta skeidalta. Raportit kehiin sit, kundit!
Onnistuu. Tuli alustavasti sovittua, et vois huomenna tsekkailla ton.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Heittäkääs jotain hyviä pommileffoja. Purkua, jänskyyttä, draamaa, siis ihan mitä vaan missä pommi olisi tärkeässä roolissa.
Heittäkääs jotain hyviä pommileffoja. Purkua, jänskyyttä, draamaa, siis ihan mitä vaan missä pommi olisi tärkeässä roolissa.
Tappava ase 2
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Speed 2?
Last edited by barton_funk (15.07.2011 14:44)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Onks kukaan nähnyt tätä? En edes tienny, että tollanen on. Varmaan tosi hyvä
Kummasti rupes kiinnostaan toi.
Kummasti rupes kiinnostaan toi.
oho, guuglailin tietoja new york ripperistä ja löysinkin koko leffan.
http://www.mentalfloss.com/blogs/wp-con … istmas.jpg
Onks kukaan nähnyt tätä? En edes tienny, että tollanen on. Varmaan tosi hyvä
en tienny minäkään
mut sama ku hrmiksellä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Eddie attempts to catch a shark, they get lost and eventually shipwrecked on an isolated island
Skeletonni wrote:http://www.mentalfloss.com/blogs/wp-con … istmas.jpg
Onks kukaan nähnyt tätä? En edes tienny, että tollanen on. Varmaan tosi hyväen tienny minäkään
mut sama ku hrmiksellä
2.7/10 on toi imdb:n arvosana.
Yleensähän moiset on luvannu hyvää.
oho, guuglailin tietoja new york ripperistä ja löysinkin koko leffan.
francesco de masin musiikille myös
An application to extradite actor Randy Quaid and his wife Evi from Canada has been denied. The U.S. Department of Justice (USDOJ) has turned down the request, which was made earlier this year by the Santa Barbara District Attorneys office.
According to the D.A.s office, the USDOJ stated that the process in seeking extradition from Canada is resource-intensive and lengthy, and that extradition is generally reserved for more serious offences than those with which the Quaids have been charged.
Randy pääsi turvaan star whackereilta
An application to extradite actor Randy Quaid and his wife Evi from Canada has been denied. The U.S. Department of Justice (USDOJ) has turned down the request, which was made earlier this year by the Santa Barbara District Attorneys office.
According to the D.A.s office, the USDOJ stated that the process in seeking extradition from Canada is resource-intensive and lengthy, and that extradition is generally reserved for more serious offences than those with which the Quaids have been charged.
Randy pääsi turvaan star whackereilta