You are not logged in.
Pökitääks?
Niin helposti kun nää on tähänkin mennessä onnistunu...
Mut pökitään ihmeessä. Sunnuntaina pitäis kai sataa ja huomen torstaina mä en kerkee, muuten pitäis olla lähinnä järjestelykysymys.
Älä päästä painiks sitä
Ens viikolla!
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ens viikolla!
Joo! Mulle passaa joku ilta ke-pe.
ois tota pe-iltaa voinu kokeilla jos ei korista saa?
Ai huomenna? Miksikäs ei.
Kyl ton mulle pitäis sopia. Korikset sit lauantaiaamuna?
Älä päästä painiks sitä
Ja jos ei krokettia ei saada kasaan ni jaksaisko sitä sitten jotain muuta pelailla huomenna, esim. minigolffia, petankkia tai mölkkyä?
Kauhee pelihimo.
JUMALAUTA MIKÄ MÖLKKY!
Mä tuun mukaan krokettigeimeihin ensi viikolla kun mulla on loma!
Sent from my iPhone 16
Ja jos ei krokettia ei saada kasaan ni jaksaisko sitä sitten jotain muuta pelailla huomenna, esim. minigolffia, petankkia tai mölkkyä?
Kauhee pelihimo.
Tuu leposi koriskentälle
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:Ja jos ei krokettia ei saada kasaan ni jaksaisko sitä sitten jotain muuta pelailla huomenna, esim. minigolffia, petankkia tai mölkkyä?
Kauhee pelihimo.
Tuu leposi koriskentälle
Ilmeeni kun petanki kiinnostaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huomenna krokettia joskus klo 18 jälkeen, miten ois?
18.30 oon klubin pelissä. Sitä ennen kyl sopis jos jotkut lyhyet pökkimiset alotettais vaikka jo joskus neljältä. Täällä kuumuudessa jaksa kuitenkaan hillua.
en ole kolmekybänen emoboy
Oon pelaamas tennistä neljästä eteenpäin et mulle mikään aikainen aika ei passaa kyl mitenkään.
Älä päästä painiks sitä
On tää surkeeta meininkiä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kiinnostais! 16->
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
No entä jos sen pelin jälkeen? Pimeetähän tulee vasta yhentoista jälkeen.
Even better: pelatkaa yks peli ennen matsia keskenänne ja toinen sit illalla kun mäkin pääsen paikalle.
Älä päästä painiks sitä
Tuleeko tästä tai mölkystä nyt mitään?
Joo, ei ennen fudista kyllä mitään. Heitelkääs nyt jottain. Oon himassa koko illan. Mun toi krokettisetti on kyllä niin puhkihakattu jo, että mailoilla lyöminen pilaa pelin tason.
Last edited by leposi (08.07.2011 14:50)
Jos oot himassa, niin voisin tuoda sun luo vinkkupullon pelin ajaksi jäähtymään. Sopiiks? Kai me nyt jotkut mölkyt ainain saahaan?
Jos oot himassa, niin voisin tuoda sun luo vinkkupullon pelin ajaksi jäähtymään. Sopiiks?
Kai me nyt jotkut mölkyt ainain saahaan?
Joop, pannan nyt mölkkyä ainaski! Ja voi sen pullon tänne tuoda, jos ylös asti kannat tai heität ikkunasta.
Tosin en hirveen paljon yli yhdentoista ulkona hillu, kun aamulla on aikainen herätys.
KE 13.7. KLO 18.00??
turston wrote:
Mudhoney-etkokroketti
Älä päästä painiks sitä
Kyllähän se passaa!
mukana
pitääkö tuoda setti jos ne mailat on leposilla heikossa hapessa?
voisin ehkä raahata kentille jos voi jättää jokskin aikaa kämpille vierailemaan