You are not logged in.
Tekeeköhän köyhät pommi-iskun tonne keikalle?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
ilmeeni kun kuulin ettei lippuja voi varata
Eiks kukaan sit lainais ton verran?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jos soitat niin voit varata kaheks päivää.
en ole kolmekybänen emoboy
no en mä jotenkaan usko että myy viikossa loppuun ku ei kai edellisilläkään kerroilla. ja jos myy niin sou not, onhan noi jo pariin kertaan nähty, molemmilla kerroilla vielä soittivat bugilta biisejä.
no en mä jotenkaan usko että myy viikossa loppuun ku ei kai edellisilläkään kerroilla. ja jos myy niin sou not, onhan noi jo pariin kertaan nähty, molemmilla kerroilla vielä soittivat bugilta biisejä.
Paitsi, että viimeks myi just loppuun päivässä. Tällä kertaa ei taida enää ketään Bugit kiinnostaa.
toivottavasti ei
^ edelleen lippuja saatavilla (itse ehdin jo ostaa)
mutta kuinkahan nopeasti tää bugin hipsteriversio myy?
Dinosaur Jr. reissue "Bug" on cassette via Joyful Noise!
We at Joyful Noise are incredibly honored to announce the reissue of Dinosaur Jr's classic 1988 album Bug on cassette. Slated for release on June 21, the cassette reissue coincides with the band's 15-date US/European tour in which "Bug" will be performed live in its entirety.
Originally released on cassette in 1988 via the legendary SST label, this is the first ever reissue of a Dinosaur Jr. album on its original cassette format. Hell - as far as we can tell, this is the first ever cassette reissue of any album originally released on the format.
Available in extremely limited quantities, the "Bug" cassette is limited only 250 hand-numbered copies, on high-quality purple tapes, with 8 panel original artwork.
hintaa $12, riittääköhän noita keikalle myyntiin?
tietääx kukaan mihin aikaan nää soittaa, ja ilmeisesti lämppäriä ei ole?
hyvä homma
jostain luin että bug ja lisäbiiseinä ehkä out there, feel the pain, the wagon ja olikohan vielä joku
En taida nyt jaksaa maksaa 35 e:tä tunnin setistä. Olis kyl toisaalta hauska nähdä Lou huutamassa naama punaisena Don'tia.
J ja Murph oli muuten eilen katsomassa Heroja Bäkkärissä.
Sent from my iPhone 16
J ja Murph oli muuten eilen katsomassa Heroja Bäkkärissä.
eikös herot olleet lämppäämässä dinoja sillä ekalla helsingin keikalla? tosin itse missasin herojen osuuden lahjakkaasti
Tomsk wrote:J ja Murph oli muuten eilen katsomassa Heroja Bäkkärissä.
eikös herot olleet lämppäämässä dinoja sillä ekalla helsingin keikalla? tosin itse missasin herojen osuuden lahjakkaasti
Olivat ja sama.
Sent from my iPhone 16
Olivat kuulemma eilen tsekkaamassa Herojen keikkaa. Skippasin tämän koska migreeni.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jostain luin että olisivat olleet Herojen keikalla eilen...
En taida nyt jaksaa maksaa 35 e:tä tunnin setistä.
mut ei oo mitä tahansa setiä
Kuulemma kundit ollu eilen Herojen keikalla
ei ollu hassumpi
# Forget The Swan
# In a Jar
# Freak Scene
# No Bones
# They Always Come
# Yeah We Know
# Let It Ride
# Pond Song
# Budge
# The Post
# Don't
# Kracked
# Sludgefeast
sanotaan nyt vielä että en ollu täysin pähkinöinä, toki bug oli aikanaan mulle kova juttu, kuulin vissiin freak scenen heti ilmestyttyään john peelin ohjelmassa ja sehän kolahti saman tien ja bugin hankin aika lailla tuoreeltaan, ja perään 2 edellistä ja ne pari sinkkua (luultavasti diskeristä nää kaikki) ja siitä lähtienhän dinot on olleet yksi suosikkibändeistä, olkoonkin että jossain vaiheessa kiinnostus hieman lopahti. en muista koska oon bugia viimeksi kuunnellut, edes biisilistaa en oo vilkuillut, mutta toki se oli hyvin muistissa ennestään. anyway, alkuun pari vanhempaa rallia, ihan kiva, ja sit lähti. suurimmat suosikit tuttuun tapaan ekana eli freak scene ja no bones, tosin ne tais vetää ne molemmilla edellisilläkin tavastian keikoilla. ja siitä lähdettiin. pond song oli hieno kuulla livenä ja eipä muissakaan valittamista. the post oli myös erityisen mahtava. ilmeisesti barlow haluaa säästellä ääntään ku don'tiin pyydettiin solisti yleisöstä ja hyvinhän se meni paitsi ettei siitä mikistä hirveästi kuulunut, mikä nyt on yleinen ongelma tuolla muutenkin jos hengailee lavan edessä. muuten don't ei oo koskaan ollut mikään henkilökohtainen suosikki, joten siihen nähden biisi kuulosti paremmalta kuin koskaan. ja encore-valinnoista paha mennä valittamaan, olkoonkin että edellisellä keikalla italiassa vetivät näköjään repulsionin, jota eivät kai ole tavastialla koskaan esittäneet.
mutta joo, en tiedä missä vika mutta mun mielestä ne soitti turhan hiljaa, tulpat oli toki korvissa ja teki mieli ottaa ne pois, mutta ajatus dino-keikasta melkein eturivissä ilman tulppia on jotenkin niin outo, mutta väitän että soittivat hiljempaa kuin aiemmin ja se kai vei sen kovimman terän keikasta pois, nyt kävi näin. ja toisaalta arki-ilta, yksi kalja, ja muutenkin pieni nuutuminen, onhan nää aina vähän omistakin fiiliksistä kiinni. mutta joo, silti melkeinpä mihin tahansa muuhun bändiin verrattuna aivan loistava keikka.
Meikäläinen diggas ihan kympillä.Neljäs kerta kun näin bändin suomen keikan ja ehkä toiseksi paras.Tosin Bugi on ollut ja tulee varmasti olemaan dinojen tärkein levy meikäläiselle.Olin mielissäni,ja rouvani tykkäs kanssa.
[quote:f17e14ed67="Bunuel"]Dinofoorumille sen oli jo joku postannutkin:
1. Bulbs of Passion
2. Gargoyle
3. Raisans
4. Forget the Swan
5. Budge
6. Little Fury Things
7. Tarpit
8. In a Jar
9. Quest
10. No Bones
11. Kracked
12. Sludgefeast13. Just like Heaven
14. Freakscene
15. Mountain Man16. Chunks(according to the setlist, but I think it was The Lung. Someone please correct me if I'm wrong.)[/quote:f17e14ed67]
Koska olen runkkari, näin vaivaa settilistan takia.
Tuo on muuten mielestäni oikein, mutta eikös tuolla tullut sekä Chunks että sen jälkeen The Lung, joka oli ihan varmasti viimeinen biisi.
En usko et eilen oli mitenkään tota kovempi keikka. Ei ollut aika kullannut muistoja. Settilista näyttää paremmalta kuin muistinkaan.
J. Mascisin parralle
Soolokeikka Festsaal Kreuzbergissä noudatteli kai aika paljon tätä settilistaa: http://www.setlist.fm/setlist/j-mascis/ … 3f910.html
Little Fury Thingsin jälkeen tuli viel yks biisi. Unohdin jo sanat, enkä voi tarkistaa mikä se oli. öön vväeh köpnishä. Vaikka poke meinas vahingossa hajottaa mun kameran niin oli todella hyvä keikka ja miljöökin mitä mainioin.
Popklassikot 1985 #27: Dinosaur Jr Repulsion
yksi kaikkien aikojen parhaista debyyttisinkuista
Listen: J Mascis and the Electronic Anthology Project Do Dinosaur Jr.'s "Tarpit" Synth-Pop Style
Psykokarkki: siirrätkö koneempaan
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.