You are not logged in.
Lontoossa soittivat lyhyemmän setin:
1 DO YOU REMEMBER THE FIRST TIME?
2 PINK GLOVE
3 MILE END
4 MIS-SHAPES
5 SOMETHING CHANGED
6 DISCO 2000
7 SORTED OUT FOR E'S & WIZZ
8 F.E.E.L.I.N.G. C.A.L.L.E.D. L.O.V.E.
9 I SPY
10 BABIES
11 UNDERWEAR
12 THIS IS HARDCORE
13 SUNRISE
14 BAR ITALIA
15 COMMON PEOPLE
edit: ei ees ollu lyhyempi, mut ilman encoree
Last edited by börjeslandet (04.07.2011 12:53)
en ole kolmekybänen emoboy
Mark Moore
@markmoore01 Mark Moore
Jarvis & Pulp were ridiculously brilliant last night. For God's sake go see them while you can.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pulp - brittien Eppu Normaali
KIITOS MARIA KIVIMAA 2011 - NOT
Tulispa Blur vielä, samalle päivälle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ginipoika wrote:Tulispa Blur vielä, samalle päivälle.
Elättelen vielä toiveita, että tulisivat Flow'hun kun samalla viikolla ovat Tanskassa ja Ruotsissa.
Perjantai ja Flow vielä mahdollisuuksien rajoissa joo, mutta Blurilla on tosi iso keikka sunnuntaina, Olympialaisten
päättäjäisjuhlallisuuksia. Halunnevat jättää päivän pari huilia ennen tätä spektaakkelia, luulen ma. Mut karkas off-pulpiksi. Sori.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Tulispa Blur vielä, samalle päivälle.
PARTY LIKE ITS 1996
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pulp Ruisrockiin
http://www.ruisrock.fi/fi/uutinen/9
Jospa sitä nyt sitten lähtisi ihan oikealle roccifestarille.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pulp kiinnostais kyllä aivan helvetisti, mutta seuraavana päivänä pitäis todennäköisesti olla jo Tampereella tuttujen häissä, joten enpä tiiä... Lippu 70 , jonot, ruuhkat, kiire... Jos sitten kuitenkin katsois vaan kotona sitä live-DVD:tä ja miettis että olispa ollut silloin paikalla
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sent from my iPhone 16
VOI VITTU IHANAA KIITOS RUISROCK
JA AZEVELI BANKS SAMANA PÄIVÄNÄ
KIITOS
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ginipoika wrote:Tulispa Blur vielä, samalle päivälle.
PARTY LIKE ITS 1996
Johan tuolla tuli silloin käytyä.
Pope wrote:ginipoika wrote:Tulispa Blur vielä, samalle päivälle.
PARTY LIKE ITS 1996
juuh
Feggy wrote:Pope wrote:ginipoika wrote:Tulispa Blur vielä, samalle päivälle.
PARTY LIKE ITS 1996
juuh
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mä taidan pitää enempi näiden 80-luvun tuotannosta.
Sent from my iPhone 16
Millähän sais potkittua ittensä ostamaan sen lipun. Voin jo kuvitella, miten harmittaa, jos tuokin jää välistä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Oli muuten viime vuoden Primaverassa hiton kovassa iskussa. Toisaalta siellä oli kymmeniä tuhansia Pulp-faneja Barcelonan yössä hoilaamassa yhteen ääneen, joten se fiiliskin oli ihan hiton eeppistä. Jotenkin vaikea kuvitella, että Suomessa yleisö olisi niin kiimassa. Tästä huolimatta ajattelin mennä katsomaan, kun on tuo Refused vielä samana päivänä. Eiköhän se Pulppikin ole kova. Täytyy mennä eturiviin ja perustaa joku oma pieni kiimapiiri.
Ja tota Azelie Banksiakin on joku kehunut ja kaveri soitti sitä just tossa viime perjantain klubilla, tais olla aika jepa.
Oli muuten viime vuoden Primaverassa hiton kovassa iskussa. Toisaalta siellä oli kymmeniä tuhansia Pulp-faneja Barcelonan yössä hoilaamassa yhteen ääneen, joten se fiiliskin oli ihan hiton eeppistä. Jotenkin vaikea kuvitella, että Suomessa yleisö olisi niin kiimassa.
Itselläni juuri tämä seikka osittain pilasi keikan tunnelman. Vitutti ne viereiset känniset brittiääliöt, jotka lauloivat paikoitellen niin lujaa, että Jarvista ei kuulunut pihaustakaan. Vähemmän tunnetuissa biiseissä sitten kälättivät minkä kerkesivät, eikä keikka näyttänyt kiinnostavan pätkääkään. Kierrättivät vielä jotakin hassua hattua kaikkien naapureiden päissä... ARGH! Siinä tungoksessa paikan vaihtaminenkin oli hieman ongelmallista, mutta tällaistahan aina sattuu ja tapahtuu. Tekisi mieli kyllä Ruisrockiin ja nähdä bändi uudestaan mahdollisesti paremmassa ympäristössä.
Synttärilahjatoiveena olisi lippu Ruisrockin Pulp-päivälle. Muuten tuskin tulee lähdettyä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mullahan on tuo Pulped-boxi, jossa on nuo kaikki ekat ja muistaakseni Freaksillakin oli jo useampiakin hyviä biisejä. Pitäis varmaan kuunnella läpi muistin virkistämiseksi...
<@DBGene> senkin karkki
Tapna takavasemmalla?
Mangojauhe goddamn.
PARHAAT BIISIT EI ERITYISESSÄ JÄRJESTYKSESSÄ
ainakin
this is hardcore
death goes to the disco
do you remember the first time
help the aged
common people
something's changed
Last edited by Moronica (04.07.2012 21:45)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Separationsillakin tais olla jo jotain hitin tynkää, mutta en enää muista mitä.
His N Hersiltä suosikkini on biisikaksikko Do You Remember the First Time? ja Pink Glove. Jarvis fiilistelemässä tiukkaa hanskaa, joka vieläpä on vaaleanpunainen Muutoinkin loistava levy ja Deluxella on vielä paljon muitakin loistavia biisejä (mm. koko Sisters EP).
Different Classilla ei mielestäni ole edes yhtään keskinkertaista biisiä. Common People, Disco 2000 , Something Changed, Underwear jne. Kaikki klassikoita. 90-luvun paras albumikokonaisuus?
This Is Hardcorelta ainakin The Fear, Help the Aged ja nimibiisi ovat erottuneet edukseen. Deluxellakin oli paljon mielenkiintoista kuunneltavaa.
Ei We Love Lifekaan huono ole, mutta noiden kolmen rinnalla toki heikompi. The Trees on kuitenkin aivan loistava biisi.
Pulp taitaa olla näistä omista 90-luvun brittibändisuosikeista kestänyt aikaa parhaiten. Jarviksen yhteiskunnalliset huomiot yhdistettynä panojuttuihin ja sekaan vielä huumoria ja sopiva määrä kiimaa niin miten voisi olla tykkäämättä. Aika uskomatonta, että huomenna nämä pääsee näkemään livenä!
<@DBGene> senkin karkki
babies edelleen parsa