You are not logged in.
bzort glorf bööth
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
R.I.P. Mika Myllylä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
jep, murheellinen loppu ikäluokkansa lahjakkaimmalla suomalaisella kestävyysurheilijalla. harvalla on semmonen kone, joka kestää treenin ja alkoholismin.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Rip in peace
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vuoden nuori muotoilija.
R.I.P.
rippistä vaan.
Melkoista alamäkeä karpaasin viime vuodet taisivat olla.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Eipä totta puhuen pahemmin yllättänyt, tietäen millaisissa kuoseissa se Kokkolassakin sekoili. Parikin kertaa tuli nähtyä kaupungilla ihan pelti kiinni keskellä päivää.
Mut surkea tapaus tosiaan, Lahden jälkeen ei tainnut mies enää nousta. RIP.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
RIPS!
Onkohan oman käden kautta lähteny henki ku uutisointi on tollasta varovaista
no se tai sitten delikka-rytmihäiriö tms.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
lepää rauhassa mika myllylä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Jotenki osuva tää hesarin uutiskuva:
Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen Tervanevan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Entisenä hiihtofanaatikkona en koskaan pitänyt Myllylästä, olin enemmän Isometsän ja Hartsan miehiä. Aikoinaan suhtautumiseni dopingiin oli ehdotonta ja siksi en pitänyt kärähtäneitä tyyppejä juuri minään. Nyt olen vähän löysännyt asenteita, mutta eniten vituttaa se, että käryistä on jo se reilu 10 vuotta ja vieläkin vainoaminen jatkuu. Ehkä tämä nyt rauhoittaa tilannetta. Kova hinta jouduttiin maksamaan. Ainoa rehellinen koko porukasta lähti. En lähde kuitenkaan mitenkään tälle linjalle, että "kovaa piti treenata ja käyttihän muutkin aineita", koska on niitä puhtaitakin olemassa, jotka treenasivat ihan yhtä paljon. Muut vaan keräsivät kunnian ja rahat. Enemmänkin tämä koskettaa juuri sen takia, että tuollaisesta lopulta todella pienestä hölmöilystä joutuu kärsimään loppuelämän. Osa sen kesti, osalle oli helpompaa nuoren iän takia. Todella huonot fiilikset just nyt.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
mutta eniten vituttaa se, että käryistä on jo se reilu 10 vuotta ja vieläkin vainoaminen jatkuu. Ehkä tämä nyt rauhoittaa tilannetta.
Niinpä. Yksi on jo kuollut, ja Vähäsöyrinkikin on ilmeisen heikossa kunnossa. Aika monta avioliittoakin on tainnut kaatua.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ja aika samoilla linjoilla turskan kanssa.
Jep. Paitsi, että Myllylä oli mun ykkössuosikki aikoinaan. Tuli Naganon kisojakin silloin joskus keskellä yötä herättyä katselemaan ja Myllylää kannattamaan. Haapajärven menestystä piti maakuntaviestissä aina seurata (lähinnä sitä monenko minuutin eron Myllylä saa kurottua kiinni ja saihan se muistaakseni lähes kolmen minuutin eron ankkuriosuudella kiinni yhtenä vuonna). Lahti 2001 oli kyllä järkytys, mutta ei sen silti olisi minusta tarvinut kaikkia Myllylän aiempia saavutuksia aivan täysin mitätöidä. Nyt sitten vasta muistetaan nuo aiemmat menestykset kun Myllylä itse on jo poissa. Ehkä tuo doping-sotku olisi nyt syytä jo jättää taakse.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
mun mielestä aivan käsittämätöntä että tätä doping-sotkua jaksetaan jauhaa, toivottavasti nyt homma jäisi viimein historiaa, eipä tuosta kaivelusta mitään hyvää seuraa kuitenkaan, päinvastoin.
Jotenki osuva tää hesarin uutiskuva:
Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen Tervanevan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.
mun mielestä aivan käsittämätöntä että tätä doping-sotkua jaksetaan jauhaa, toivottavasti nyt homma jäisi viimein historiaa, eipä tuosta kaivelusta mitään hyvää seuraa kuitenkaan, päinvastoin.
SAMA. Mua ei kosketa tämä kuolinuutinen, (ei niin, että olisin joku jääkuningatar, en vaan seuraa urheilua missään määrin, en edes muistanu kuka tää on, kun kuulin nimen) mutta jättäkää nyt herran tähden ne jo rauhaan. Se on vaan URHEILUA, eikä tuo dopig-rikos tehnyt hallaa muille kuin niille itelleen, (uran kannalta) tsiisus, ihan ku ne olis suunnilleen tappanu jonkun. Enpä tiedä voiko ihminen pohjalle joutua enää turhemman asia takia. (tai siis silmätikuksi --> rappiolle)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tästäkin oon eri mieltä. Tietysti rikokset pitää selvittää perin juurin ja antaa rangaistukset. Valitettavaa, että joku kuoli, mutta ei se ole syy jättää prosessia kesken.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tästäkin oon eri mieltä. Tietysti rikokset pitää selvittää perin juurin ja antaa rangaistukset. Valitettavaa, että joku kuoli, mutta ei se ole syy jättää prosessia kesken.
Siihen kantaaottamatta oliko kyseessä RIKOS, ei kai tässä siitä kyse ole etteikö lautakuntien yms tulisi tehdä hommiaan loppuun jne vaan lähinnä yleisestä lynkkausmentaliteetista.
Sen suuremmin en oo asiaan kiinnittänyt huomiota, mut tulee vaan tästä mieleen se tapaus taannoinen Myllyllän huoltsikka-imppausepisodi tms joka otettiin etenkin intternetsissä (en nyt muista oliko tällä foorumilla jne mut...) vastaan röhönaurunaiheena, vaik mielestäni stoorinahan tuo on toivottoman synkkää matskua......
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon aikalailla pilkkeen linjoilla. En vaan tajua miksi tätä pitää jauhaa edelleen. Aivan kuin tää olis suurikin uhka kansalliselle itsetunnolle ja suomen historiankirjoituksen kannalta merkittävä asia. Varsinkin kun kyseessä on laji, jota ehkä seurataan niissä muutamassa maassa, jossa tiedetään mitä lumi on.
Jotkut urheilijat veti kamaa ränniin, big deal.
bzort glorf bööth
Päivää ennen Myllylää oli näköjään mennyt legendaarinen rocktoimittaja Jane Scott. Hänellähän ikää oli jo 92, mutta harmillista silti.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Laatu wrote:Tästäkin oon eri mieltä. Tietysti rikokset pitää selvittää perin juurin ja antaa rangaistukset. Valitettavaa, että joku kuoli, mutta ei se ole syy jättää prosessia kesken.
Siihen kantaaottamatta oliko kyseessä RIKOS, ei kai tässä siitä kyse ole etteikö lautakuntien yms tulisi tehdä hommiaan loppuun jne vaan lähinnä yleisestä lynkkausmentaliteetista.
Jep. Tottakai tommonen asia pitää tutkia - eiks tossa ny kuitenkin ole kyse siitä et douppausta on harjotettu aika isosti rahotetun organisaation alaisuudessa. Mut eri asia on juu sit tää yleinen 'pistäkää ne kärsimään' asenne, oikeudessa nämä asiat pitää puida eikä lehdistössä/suomi24:n keskustelupalstalla.
Sen suuremmin en oo asiaan kiinnittänyt huomiota, mut tulee vaan tästä mieleen se tapaus taannoinen Myllyllän huoltsikka-imppausepisodi tms joka otettiin etenkin intternetsissä (en nyt muista oliko tällä foorumilla jne mut...) vastaan röhönaurunaiheena, vaik mielestäni stoorinahan tuo on toivottoman synkkää matskua......
No ku mietin ihan samaa. Kyllä joku tonne vapaalle pisti sitä 'viis dödöö perusperjantai' tms kuvaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong