You are not logged in.
Moronica wrote:Tuleeko teille mieleen muita suht tunnettuja suomalaismuusikoita, joihin Sielun Veljet olisi vaikuttanut kuin mm. nämä:
CMX, Radiopuhelimet, Sydänsydän, Mana Mana
Teen juttua. Varsinkin naisartistit kiinnostaa!
Eiköhän tribuutilla Säkenoivää voimaa - tribuutti-Sielun-Veljille esiityvät bändit tunnusta ainakin jotain velkaa. Noitten lisäksi ainakin YUP tulee mieleen bändinä, joka on covereina siekkareita soittanut.
Eiks Tundramatiksilla ollu kans sellanen "joensuu"-soundi, ehkä suomi-finland ajan siekkarit tuli vähän mieleen.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Täältä vähän siekkarivaikutteita:
Moronica wrote:Tuleeko teille mieleen muita suht tunnettuja suomalaismuusikoita, joihin Sielun Veljet olisi vaikuttanut kuin mm. nämä:
CMX, Radiopuhelimet, Sydänsydän, Mana Mana
Teen juttua. Varsinkin naisartistit kiinnostaa!
Eiköhän tribuutilla Säkenoivää voimaa - tribuutti-Sielun-Veljille esiityvät bändit tunnusta ainakin jotain velkaa. Noitten lisäksi ainakin YUP tulee mieleen bändinä, joka on covereina siekkareita soittanut.
Joo niin tuo! Kiitokset
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jotenkin menin levykauppakierroksella sekaisin ja luulin, että Hei soturit oli se debyytti. Eipä ollut, mutta ehkä parempi onkin säästellä vielä sen kuuntelemista. Oikeastaan Hei soturit kuulosti yllättävänkin lupaavalta. Tää on täästä olisi luullut jonkinasteisen hitinkin tulevan.
<@DBGene> senkin karkki
Sen Lapset EP:n eka biisi, eli Elintaso, on kyllä kova. Hei soturit -levyn uudelleenjulkaistussa cd-versiossa on toi Lapset myös mukana.
Niin näyttää olevan. Siinä mielessä vähän harmi, että ostin levyn vinyylinä.
<@DBGene> senkin karkki
Puolen vuoden reenaaminen yhtä keikkaa varten ei ole taloudellisesti mitään kovin fiksua rahastamista. Eiköhän tossa ole kyse vaan siitä että niitä hotsittaa soittaa kimpassa.
Eipä kyllä itseäkään paljoa kiinnosta tuo. Jos joskus tulee Helssinkin keikka niin kai sitä vois mennä. Vähän sama kyllä ku shanksilla että Alangon sooloura on poikennu niin paljon myös tuonne siekkarien tontille et hävinny sellanen ainutkertasuuden tunne. Niin ja se uus biisi on aika karsea Ei niinkään biisinä, enempi se sanotusten paisuteltu itsetietosuus särähtää korviin.
Ei vielä yhtään keikkarapsaa, mitä häh?
No mutta, siis olihan se hiton hyvä. Ylitti odotukset reippaasti ja vetivät pitkän setin, johon mahtui vähemmänkin tunnettuja biisejä. On mulla unelmakin tuli, mutta Hovimestari ja hymyilevät käärmeet jäi tulematta sekä L'amour. Loppuun sitten vielä Peltirumpu, Kanoottilaulu ja Huda huda, jengi oli pähkinöinä ja meitsi ainakin viihtyi kerrassaan mainiosti. Lähtisin katsomaan uudelleenkin, mutta saatto olla enempi tämmönen kertajuttu tämä. Basisti ja rumpali jäi vähän paitsioon, kun Alanko ja Orma otti lavan aika suvereenisti haltuun, mutta eipä tuo haitannut ainakaan meikää. Hetkeekään en kokenut, että tässä olis kyseessä rahastusta, koska pääsi kuulemaan Siekkarien vähemmänkin hittituotantoa livenä ja hitto vie, kyllähän se toimi. Iso
ISO JYTKY Iso jytky! Sielun Veljet lähtee syysrundille yksi keikka jo listattuna Lahden Sibeliustalon Finlandia-klubilla
yllärii! / /
bzort glorf bööth
Jea!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Nyt on Ouluunkin keikkapäivä tiedossa: 10.12 Teatrialla. Mahtaakohan kenelläkään olla mitään sisäpiirin tietoa siitä, milloin Tampereelle mahtavat saapua?
<@DBGene> senkin karkki
Tampere 3.12.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
"Herätysliike tien päällä" -kiertueen päivämäärät nyt selvillä. JKL, Lutakko 1.12. ->sinne!
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Liput ostettu pe 16.12 Tavastialle.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Jippu hanskassa Tampereelle.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
helsingin keikat näköjään loppuunvarattu, en toisaalta tiedä kiinnostaisko edes niin paljoa
se uus biisi
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
pitäiskö tästä nyt innostua
Jippu hanskassa Tampereelle.
Tulivatpas yllättäen myyntiin! Onneksi Tampereella oli vielä lippuja jäljellä. Pistin varaukseen.
<@DBGene> senkin karkki
pitäiskö tästä nyt innostua
Itse ajattelin, että parempi nyt kuin kiertueen jälkeen sitten (jos ja varmaankin kun taas lopettavat)
<@DBGene> senkin karkki
Ilosaarirockissa huikean vastaanoton saanut Sielun Veljien paluukeikka varmisti yhtyeen päätöksen lähteä klubikiertueelle. Tavastian keikat 16. ja 17. joulukuuta tulivat myyntiin tänä aamuna ja ne varattiin heti loppuun. Fanien iloksi yhtye saadaan Tavastialle myös torstaina 15. joulukuuta. Keikan liput tulevat myyntiin keskiviikkona 7. syyskuuta.
Viikonloppukeikkoja molemmat. Ei mitään tsäänssejä. No tulipa nähtyä Ilosaaressa, joten ei kismitä.
EDIT. Ai torstaikin? Pistetään harkintaan.
Last edited by Tomsk (05.09.2011 17:06)
Sent from my iPhone 16
noita keikkojahan on sitten neljä, mutta kaikki loppuunvarattuja. sen sijaan huomenna ilmaiskeikka kolmen sepän aukiolla klo 19.
Kaupungilla liikkuu perätön huhu jostain Kolmen sepän patsaan keikasta. Tiedoksenne, että huhu on vahvasti liioiteltu, eikä mitään keikkaa ole tapahtumassa. Ystävällisin terveisin, Sielun Veljet
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Deby nousi hetkessä Siekkari-suosikikseni. Ihan järkyttävän hyvä levy. Ei mulla muuta.
Sama. Jotenkin olin ymmärtänyt että se on todella huonoilla soundeilla tehty ja siksi hyvinkin vaikeaa kuuneltavaa, mutta mitä vielä. Aivan täydelliset soundit ja mahtavia biisejä!
<@DBGene> senkin karkki
Edes Ismo Alanko ei ole erehtymätön: sanoitusblogissa ihmetellään Nukkuvan hirviön laimeutta
jaahas, mun mielestä ismo alanko on aina ollut uskomattoman yliarvostettu sanoittajana, kun suomi putos puusta taitaa olla ainoa napakymppi, muuten aika kökköä menoa, ei niitä ilman musiikkia jaksais ja välillä musankin kanssa niin ja näin
Edes Ismo Alanko ei ole erehtymätön: sanoitusblogissa ihmetellään Nukkuvan hirviön laimeutta
jaahas, mun mielestä ismo alanko on aina ollut uskomattoman yliarvostettu sanoittajana, kun suomi putos puusta taitaa olla ainoa napakymppi, muuten aika kökköä menoa, ei niitä ilman musiikkia jaksais ja välillä musankin kanssa niin ja näin
E-mail.internet.seksi.seksi.seksi
E-mail, internet, seksi, seksi, seksi
piipää vedättää, seksi, seksi, seksi
ett, två, tre, fem, sex, sex
Huraa! Huraa!
surraan, surraan
Huraa! Huraa!
Mikä aiheuttaa
melankoliaa?
N-A-T-O, seksi, seksi, seksi
e-mail, internet, seksi, seksi, seksi