You are not logged in.
Tänään minä ja dj tupi Oulu open decksissä späm
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Muistakaa soittaa Ecstasy of St. Theresan paras b-puoli ikinä, Not Here
This must be what jail / I will scratch
Muistakaa soittaa Ecstasy of St. Theresan paras b-puoli ikinä, Not Here
Tuo on enemmän dj tipigayn heiniä.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:244537357a="DirtyBlueGene"]Muistakaa soittaa Ecstasy of St. Theresan paras b-puoli ikinä, Not Here
Tuo on enemmän dj tipigayn heiniä.[/quote:244537357a]
On muuten ainoa EoST-biisi, joka pelaa Vihreän haltiattaren jukeboksissa.
[quote:b4d4e3be21="Alxity"][quote:b4d4e3be21="DirtyBlueGene"]Muistakaa soittaa Ecstasy of St. Theresan paras b-puoli ikinä, Not Here
Tuo on enemmän dj tipigayn heiniä.[/quote:b4d4e3be21]
On muuten ainoa EoST-biisi, joka pelaa Vihreän haltiattaren jukeboksissa.[/quote:b4d4e3be21]
Olen kuullut, että siellä pelaa myös Toton Africa...
<@DBGene> senkin karkki
[quote:2e6b837f6e="DirtyBlueGene"][quote:2e6b837f6e="Alxity"][quote:2e6b837f6e="DirtyBlueGene"]Muistakaa soittaa Ecstasy of St. Theresan paras b-puoli ikinä, Not Here
Tuo on enemmän dj tipigayn heiniä.[/quote:2e6b837f6e]
On muuten ainoa EoST-biisi, joka pelaa Vihreän haltiattaren jukeboksissa.[/quote:2e6b837f6e]
Olen kuullut, että siellä pelaa myös Toton Africa...[/quote:2e6b837f6e]
Olen kuullut, että Not Here olisi Toton Africa.. Törkeää plagiointia, onneksi EOST alkoi tuon jälkeen tehdä kunon musaa.
Tasavallan presidentin juhlavuuskiertue kuulemma ulottaa itsensä jopa Ouluun asti.
<@DBGene> senkin karkki
Mikäs tuo 80th Disorder on?
Semmonen oikke mukava oululainen bändi. Aiemmin olivat vähän sellainen deppari-/nyykkäri-pastissi, mutta nykyään niillä on rumpali ja intoilevat Stoogesista, eli entiiä.
Tero saatana, s'olet gay!
Mikäs tuo 80th Disorder on?
Mä näin ne vuoden 2004 joulukuussa Semissä ja ne oli tosi rasittvan kuuloisia, eli ns. vittu mitä paskaa. Ei mun musaa sitten ollenkaan.
Joku Neil Young-koverijuttu taas Willisiassa pe ja la. Vois mennä!
<@DBGene> senkin karkki
45:n loppusyksy näyttää jopa ihan mukavalta:
09.11 Viola, Black Audio & 80th Disorder
19.11 RISTO
26.11 Riemu-tour 2006: Disgrace, Cosmo Jones Beat Machine sekä Jolly Jumpers
29.11 PMMP
30.11 PMMP (mieluummin tähän kun on tentti tällöin)
<@DBGene> senkin karkki
Vittu, Risto jää töiden takia väliin.
tommosille töille!
<@DBGene> senkin karkki
Kuulin luotettavaa huhua, että stratum meinaa jättää tänään Violan keikan väliin, voidakseen viettää enemmän laatuaikaa postimerkkikokoelmansa parissa. tuollaisella hienostelulle
<@DBGene> senkin karkki
Kuulin luotettavaa huhua, että stratum meinaa jättää tänään Violan keikan väliin
Kerros muuten stratum mikä se nyt olikaan se sun toiseksi viimeinen biisi vime tiistaina? Kyllähän minä sitä jo silloinkin kysyin, mutta kun nimimuisti on niin surkea...
<@DBGene> senkin karkki
Kerros muuten stratum mikä se nyt olikaan se sun toiseksi viimeinen biisi vime tiistaina? Kyllähän minä sitä jo silloinkin kysyin, mutta kun nimimuisti on niin surkea...
The Field Mice - Sensitive
Ja orkl, haluttaisi kyllä tuonne keikalle mutta eipä paljon huvittaisi mennä uusimaankaan mitään vitun kansanterveystiedettä.
Tuu sinne keikalle horo!
<@DBGene> senkin karkki
Keikkaraporttia:
Black Audio aloitti ja ihan alusta en edes nähnyt. Soundit toivat mieleen etäisesti 22 Pistepirkon, mutta muuten en osaa oikein muuta sanoa kuin ettei ollut ihan minun juttuni. Jotain rumpukonebluesia taisi ainakin joku biisi olla. Sanoituksista miinus.
Violan soundcheck jäi ilmeisesti peräti 5 min pituiseksi keikkabussin hajoamisen vuoksi. Enpä tosin voi väittää että olisin soundeista suurempaa moitittavaa keksinyt, vaikken tuota olisi tiennytkään. Rumpu/perkussiotyöskentelyä oli ilo katsoa. Pari soittajaa lisää olisi ehkä tosin kaivattu ja vaikka alussa kovenikin ei kiima kestänyt ihan loppuun asti. Illan paras keikka silti.
80th Disorder toi ulkoasultaan mieleen vahvasti Joy Divionin/Interpolin. Jälkimmäinen tuli mieleen paikoitellen myös kitaroinnista. Ihan ok menoa, mutta ei mitään kovinkaan ihmeellistä. Hieman kävi myös puuduttavaksi.
EDIT: eli et tupi jääny paitsi mistään elämää suuremmasta
<@DBGene> senkin karkki
Anita Hirvonen ens lauantaina Foxialla. Liput 12
Sitten olis myös J.Mäki ja Tehosekottimen Otto Lentävässä Lautasessa eli huomenna huimaan 3:n hintaan.
<@DBGene> senkin karkki
Oli muuten paskinta ikinä. Otto luuli olevansa Suomen Frusciante (jota nyt tuskin kannattaa otta esikuvaksi, muutaman hyvän biisin tehnyt mies) ja sitten lavalla oli yksi täysi pelle, joka luuli olevansa beat-runoilija. Luki tylsää tajunnanvirtaansa intesiteetillä, jolla sukujuhlissa serkkupoika lukee pakotettuna jouluevankeliumia. Ei tällasta voi ymmärtää.
<@DBGene> senkin karkki
j.a. mäki???
j.a. mäki???
Niin jäi tosiaan kertomatta, että niitä oli kolme siellä. J.Mäki oli vähiten äänessä ja ei se tosiaan tuo pelle ollut. Ei vaan kyennyt pelastamaan umpipaskaa showta. Mitään ei ollut tehtävissä.
<@DBGene> senkin karkki
Haluaisin lisätietoa tästä beat-runoilijasta...?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.