You are not logged in.
En katsonut matsia
Katsoin paikanpäällä
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Kiinnostaako ketään syksyn maaottelut?
Oon ostamasa lähipäivinä lippuja mulle + pikkusiskolle kaikkiin kolmeen syksyn himapeliin ja voisin samalla ottaa myös halukkaille.
Pelithän on
pe 2.9. EM-k SUOMI - MOLDOVA
ti 6.9. EM-k SUOMI - HOLLANTI
pe 7.10. EM-k SUOMI - RUOTSI
kaarreliput 30 euroa (opiskelija)/peli jos ottaa pakettina ni lipun keskihinta laskee muutamalla eurolla.
Hmm... Ilmottele kun tiiät tarkemmin koska ostat? Pitää vähän puntaroida haluanko nähdä mahd. perseraiskausta stadikalla ja miten nyt sattuis olemaan rahaakaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kyl mä tällä viikolla noi, näyttää sen verta täydeltä jo Hollanti-peli esim.
Maltatko odottaa huomiselle? Mun kalenteri on Brysselissä ja tullee tänään perässä. En nyt tiedä, että osuuko duuneja noihin peleihin. Jos ei niin olisin kiinnostunut lähtemään kaikkiin. Illalla pitäisi laukun tulla, joten sit voin heti spämmiä vaikka puhelimella.
Joo no ei tällä päivän päälle kiirettä ole. Hommaan vaikka perjantaina.
Joo no ei tällä päivän päälle kiirettä ole. Hommaan vaikka perjantaina.
Palailen asiaan.
Eiq edittiä: Voisin kyllä tulla kaikkiin kolmeen peliin. Luulis, että saan tuon iltavuoron vaihdettua Hollanti-matsin takia helposti, jos vaan muistan ajoissa kysästä. Ja jos en, niin heivaan lipun jollekin haisevalle matkustajalle. Shanks vopis siis ostaa mulle yhden lipun per peli sitten kun käyt. Laita jotain kautta maksutiedot sitten joskus kun haluut rahaa.
Last edited by leposi (30.06.2011 12:18)
Ainii, en o muistanu maksutietoja laitella leposille. Mut pistän joskus.
Pitääkin nyt muistaa vielä se yksi iltavuoro koittaa saada vaihdettua. Voitko heittää liput mulle ennen matseja, koska muistaakseni ainakin yhteen peliin joudun tulemaan aikalailla suoraan duunista kauheella kiireellä, ettei sun tartte sitten mua porteilla venailla jne.
Yritän muistaa vaikka sillon maanantaina tuoda jos sitä tennistä ollaan menos.
Pot Five: Faroe Islands
Pot Six: Wales
What is this I don't even
Älä päästä painiks sitä
Norja
Montenegro
Unkari
Albania
Suomi
San Marino
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
EDIT: Sieltä tulee sivunvaihto!
Heittämällä kisoihin.
Lohko A: Kroatia, Serbia, Belgia, Skotlanti, Makedonia, Wales
Lohko B: Italia, Tanska, Tshekki, Bulgaria, Armenia, Malta,
Lohko C: Saksa, Ruotsi, Irlanti, Itävalta, Färsaaret, Kazakstan
Lohko D: Hollanti, Turkki, Unkari, Romania, Viro, Andorra
Lohko E: Norja, Slovenia, Sveitsi, Albania, Kypros, Islanti
Lohko F: Portugali, Venäjä, Israel, Pohjois-Irlanti, Azerbaidzan, Luxemburg
Lohko G: Kreikka, Slovakia, Bosnia, Liettua, Latvia, Liechtenstein
Lohko H: Englanti, Montenegro, Ukraina, Puola, Moldova, San Marino
Lohko I: Espanja, Ranska, Valko-Venäjä, Georgia, Suomi
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Tuuletin jo sohvalla kahen ekan vastustajan selvittyä mut seisokki läsähti aika nopeesti kun arvonta loppuun saakka saatiin.
Tuuletin jo sohvalla kahen ekan vastustajan selvittyä mut seisokki läsähti aika nopeesti kun arvonta loppuun saakka saatiin.
Sama. Saatanan Ronaldo. En kyllä innolla odota sitä irvokasta näytelmää, kun España-mieshuorat valtaavat Stadikan Messi-paidoissaan.:mad2:
Ranskaa olen aina sympatiseerannut, joten mukava nähdä joukkue Suomessa. Harmi kyllä, ettei Domenech ole enää valmentajana.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Heittämällä kisoihin.
Lohko A: Kroatia, Serbia, Belgia, Skotlanti, Makedonia, Wales
Lohko B: Italia, Tanska, Tshekki, Bulgaria, Armenia, Malta,
Lohko C: Saksa, Ruotsi, Irlanti, Itävalta, Färsaaret, Kazakstan
Lohko D: Hollanti, Turkki, Unkari, Romania, Viro, Andorra
Lohko F: Portugali, Venäjä, Israel, Pohjois-Irlanti, Azerbaidzan, Luxemburg
Lohko H: Englanti, Montenegro, Ukraina, Puola, Moldova, San Marino
Lohko I: Espanja, Ranska, Valko-Venäjä, Georgia, Suomi
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
No eipä tää kyl hirveen paljon huonommin ois voinut mennä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Loppujen lopuks ihan sama kun tulee Suomelle tällaiset välikarsinnat. Hyviä vieraskohteita ja pöllöliitto saa kassaan pari egeä mieshuorilta. Junnut saavat pari kovaa peliä.
Samaa mieltä kyllä että ei se näissä karsinnoissa seiso kuitenkaan ja sikäli mukavaakin että ei tullut mitään unelmalohkoa. Sellaisesta tipahtaminenhan vasta olisikin vituttanut. Kestää kuitenkin pari vuotta ennenkö näistä kavereista saadaan kunnon joukkue kasaan. Ja ihan hyvä joukkue saadaankin jos kaikki menee nappiin. Mut ei viä.
Ja gruusialaisilta ja valkovenäläisiltä voi saada ihan kivasti pisteitäkin ettei nyt ihan valahda. Vaikka kovia maita ovatkin.
Miten tosta ny sit? Lohkovoittajat suoraan kisoihin ja kakkoset karsintaan?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mikäli tää jengi kyykyttää Ranskaa jommassa kummassa matsissa niin kaikki mennyt ja tuleva perseily ja kohellus tältä vuosituhannelta on anteeksi annettu.
BENZEMA DELENDA EST
Älä päästä painiks sitä
Jep jep, "onneksi" tähtäin on siellä 2016 kisoissa.
Ei hevon vittu. Alkaako toi Moldova-peli tosiaan klo 18.30? Mullahan on duuni klo 19.20 saakka. Aattelin, että matsi alkais kasilta tai jottain. Onneksi katoin nää tarkemmin, että ehkä tässä vielä ehtii vaihtaa vuoron tuollekin päivälle.
No lol.
Bedderi wrote:Kori 4: Norja, Slovenia, Sveitsi, Albania, Kypros, Islanti
Kori 5: Kreikka, Slovakia, Bosnia, Liettua, Latvia, Liechtenstein
No lol.
Editoin.
Last edited by Leif Erikson (01.08.2011 19:44)
"A repo man's always intense"
editoit mitä?
pyllyä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!