You are not logged in.
psykokarkki wrote:ei tainnu muuten juhannusmixistä tulla mitään mut onhan viel kesää jöjelllö...
heinämixit kehiin
Tuli vaihtoa tai ei, ni duunailen tässä juuri heinämixiä. Alku kuulostaa helvetin hyvältä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tuli vaihtoa tai ei, ni duunailen tässä juuri heinämixiä.
Melkein smaa, viime viikolla keksein hyvän teeman mixille, vois toteuttaa sen täsä joku päivä
Eka puolisko valmis, hyvältä kuulostaa edelleen. Jos ei muita kiinnosta niin pistetään me hezma sitten duo-vaihto pystyyn eiks jeh?
Folkhälsan wrote:Folkhälsan wrote:Onko puputettava jo ehtinyt toipua Primaverasta kommentointikuntoon?
![]()
![]()
Postaan kohta tracklistin tänne muuten vaan! :ukaasi_new:
Ai mää vai? Todella nerokas mixi. Mainiosti kasattu ja hyvin solju eteenpäin. En tunnistanu paljon mitään noista biiseistä (pl Tyler the Creator). Alkupuolella tuntu siltä, ettei tää taida olla mun musaa, mut alkujärkytyksen jälkeen aloin diggailemaan. Mikä se oli se remixi Carpenterin themestä (unohdin jo mistä leffasta se oli, escape vai poliisiasema)?
en ole kolmekybänen emoboy
börjeslandet wrote:Folkhälsan wrote:Folkhälsan wrote:Onko puputettava jo ehtinyt toipua Primaverasta kommentointikuntoon?
![]()
![]()
Postaan kohta tracklistin tänne muuten vaan! :ukaasi_new:
Ai mää vai? Todella nerokas mixi. Mainiosti kasattu ja hyvin solju eteenpäin. En tunnistanu paljon mitään noista biiseistä (pl Tyler the Creator). Alkupuolella tuntu siltä, ettei tää taida olla mun musaa, mut alkujärkytyksen jälkeen aloin diggailemaan. Mikä se oli se remixi Carpenterin themestä (unohdin jo mistä leffasta se oli, escape vai poliisiasema)?
Oh! Kiva jos tykkäsit! Olen itsekin eri tyytyväinen tähän pläjäykseen.
Träklisti:
Folkhälsan - Krank
Balam Acab - See Birds
Hype Williams - The Throning
Raime - This Foundry
Old Apparatus - Untitled
Demdike Stare - Bardo Thodol
Shlohmo - Places
Lil Wayne - A Milli (Harmonimix)
Tyler, The Creator - Blow
Ricardo Villalobos - Y.G.H.
L.A. Vampires & Zola Jesus - Searching
Zombie Zombie - Escape from L.A. Main Theme
Downliners Sekt - Club Kids ´97
Ducktails - Killing the Vibe
Actress - Harrier ATTK
oOoOO - Burnout Eyes
Last edited by Folkhälsan (12.07.2011 17:13)
Vuoden nuori muotoilija.
Sieltähän se saapui
Kuuntelematta parasta ja börjeltähän tämä on kuten jo aikoja sitten arvasin!
Valitettavasti on käynyt rosvo.
parempi myöhään jne.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
hei nyt on mennyt puputusaika jo vahvasti ohi
haluuks jengi oikeasti nyt vielä tänkuunlopussa olevalla dediksellä kevätvaihdon, vai pistettäiskö suoraan KESÄPATJA pydeen? juhannushan jo 23.6.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
no se dedis oli ehdotus. tietty toisaalta sellanen
INSTANT KILL
tyyppinen mixtapehäbä vois olla hauska, mukaan vain nopean reagoinnin joukot
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
mulle sopii kaikki, kesä- ja kevätsekoilut. Kuhan saadaan vaan bisnes pyörii!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
INSTANT KILL
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
vappumixi
kyllähän vapux ehtis, juhannukseks sit seuraava
INSTANT KILL
Mulla tuli puol miksteippiä kevätbiisejä jo joulumiksin sivutuotteena et kylhän tää lähtee salamaviritykselläkin mut mieluummin toki toi vappu.
Älä päästä painiks sitä