You are not logged in.
antakaa mulle 160e niin saan tän:
Katoin että siinä kuvan alalaidassa on mustien kalsarien läpi pököttävä kulli mut se olikin vaan joku vitun villa sukka.
Älä päästä painiks sitä
Misa digital guitar
http://misadigital.com/index.html
sain myytyä klira jazzmasterin joka oli vähän turhan paska kitara mulle kakkoskitaraksi. ensi viikolla käyn ostamassa tän: http://www.musikantti.fi/product_details.php?p=1455
Paljon sä siitä sait?
Mun "tele" on reteempi. Oon viime ajat käyttäny jämäkieliä, eikä kitaraa oo saanu edes standardivireeseen, mutta nyt taas katkes kieli ja pitäis huomenna käydä ostamassa uus setti.
Tossa on mun käsittääkseni ollu kymppisetti, mutta ajattelin koittaa vähän paksumpaa. Jos mä lyön tohon kakstoistasen, niin pitääkö kaulan säätöihin kajota? mä en näistä tiedä mitään. Skeba on tommonen kämäinen ja hutera ikivanha halpis.
Eikun osta tää:
http://huuto.net/kohteet/ainutlaatuisen … /129509332
Paljon sä siitä sait?
300e. kahdensadan arvoinen tuo, maksoin siitä siis ite selvästi ylihintaa silloin.
oon tullu siihen tulokseen että reteys ei mulle merkkaa enää mitään, onhan nuo halpispaskat aina hienoja mut todella paskoja soitettavia kokemukseni mukaan ja keikkailussa vähän turhan hasardeja
Ostitsä jo ton? Eikös toi hinta ala olla jo aika lähellä halvimpia meksikon fenkkuja? Millanen toi on?
Antakaa mulle viissatataa, niin ostan tän:
http://www.huuto.net/kohteet/hofner-malli-164/131173113
Ihana.
Pitäis ottaa kaverilta lainaan ulkoinen äänikortti, että vois ton esivahvistimen tyrkätä siihen ja käyttää audacityä tai jotain raiturina. Olis just hyvii indii pop riffei tiedossa. voikos vahvistimen line outista voi vetää piuhan suoraan mikserin mic iniin?
Ostitsä jo ton? Eikös toi hinta ala olla jo aika lähellä halvimpia meksikon fenkkuja? Millanen toi on?
Antakaa mulle viissatataa, niin ostan tän:
http://www.huuto.net/kohteet/hofner-malli-164/131173113
Ihana.
Ööh. Osta mieluummin multa samalla hinnalla tämä.
ostin jo ton squierin. ihan vitun hyvä, toiseksi paras kitara millä olen koskaan soittanut. pientä säätöä pitää tosin tehdä.
tuo höfner on kyllä aivan ylihintainen. ihan samannäkönen ku se mun klira
Helsingin panttilainaamossa on muuten tällä hetkellä monenlaisia Andy McCoyn kitaroita. Ens keskiviikkona ne huutokaupataan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Vaihdoin lespakopiooni 13-56 -setin kieliks. Ei napsahtanut kaula poikki, mutta intonaatio oli varmaan valmiiks jo ihan perseellään. Miten toi käytännössä säädetään? tallapaloista?
Huomasin kyl et tolla setillä pääsee varsin matalalle. Seuraavalla jkl:än reissulla soitetaan sabbathstonerdoomia. ooh!
Ostin Vox Amplugin AC30-mallin. Hyvät soundit lähtee kyllä, varmaan tulee äänityksissä käytettyä kans. Ei paha hinta edes, vajaa viiskymppiä ja jostain netistä tilaamalla varmaan aika palio halvempikin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vois opetella rentoutumaan soittaessa. Huomaa että kåpnishhhä on ihan virtuoosi (tai no) mutta selvinpäin puristaa ihan saatanasti ja menee ihan yrittämiseksi.
Vois opetella rentoutumaan soittaessa. Huomaa että kåpnishhhä on ihan virtuoosi (tai no) mutta selvinpäin puristaa ihan saatanasti ja menee ihan yrittämiseksi.
Jos ei rentoudu vaan yrittää liikaa, niin kitaran kaula saattaa lerpahtaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ei muuta kuin kaikki foorumin kitaristit mallia ottamaan
Vaihdoin lespakopiooni 13-56 -setin kieliks. Ei napsahtanut kaula poikki, mutta intonaatio oli varmaan valmiiks jo ihan perseellään. Miten toi käytännössä säädetään? tallapaloista?
Huomasin kyl et tolla setillä pääsee varsin matalalle. Seuraavalla jkl:än reissulla soitetaan sabbathstonerdoomia. ooh!
Tallapaloista säädetään. Tune-o-maticeissa tallapalat on semmosia öö... toiselta puolelta ylöspäin kapenevia, joten ne voi tarpeen vaatiessa kääntää myös toisin päin, jos tarvii lisää säätövaraa (siitä tulee ehkä vaan joku reilu milli lisää).
Mulla on 28" kaulalla varustettu baritonilespa, siinä piti tehdä ainakin tollai. Ja paksuin kieli 72.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
homot
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vitun ruma kitara, muuten toimiskin ehkä.
Ja mitä tulee tohon intonaation säätämiseen... En jaksa alkaa ruuvailemaan. Mun telekopiossa ei tota edes pysty säätämään mistään. Toisekseen, käytän skeboissani nykyään oikeestaan pelkästään joko HEADGH tai EEADGH -vireitä, joten vire huojuu luonnostaankin aika paljon.
Vitun ruma kitara, muuten toimiskin ehkä.
Ja mitä tulee tohon intonaation säätämiseen... En jaksa alkaa ruuvailemaan. Mun telekopiossa ei tota edes pysty säätämään mistään. Toisekseen, käytän skeboissani nykyään oikeestaan pelkästään joko HEADGH tai EEADGH -vireitä, joten vire huojuu luonnostaankin aika paljon.
Heh, meijän bändin toinen kitaristi kärsii heti jos intonaatio heittää vähänkin.
Pitäis vaihtaa tohon ykkösskebaan takaisin kymppikielet millaiset siinä alunperinkin oli. Intonaation vois siinä samalla tarkistaa. Ei varmaan ihan optimipaikka oo säilyttää kitaraa lähellä ikkunaa (ja patteria) vaikka onhan tossa kaks metriä väliä, pari kertaa vuodessa kun joutuu kaulaa vähän toiseen suuntaan ruuvaamaan.
Ikivanha sähkis odottaa edelleen sitä että ottaisin kielet irti, putsaisin kaulan ja säätäisin muutenkin. Vituttaa kun siinä on joku kopionkopio-Floyd Rose jossa kampi hölskyy ihan saatanasti.