You are not logged in.
Eli jos bändi X vaikuttaa kiinnostavalta (hiekka)paperilla, mutta et tiedä siitä oikein mitään, esitä ongelmasi täällä. Aloitan:
Nervous Cop. Mistään kotoisin?
(tällaista topicia ei tainnut vielä olla?)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Juu, X on loistava, sille on kyllä raskaampaassa ketjukin
Lisää voin kertoa tuolla narikan luona...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Suurlähettiläät
This must be what jail / I will scratch
Suurlähettiläät
Aloitti puhtaasti suomipoppiksesta mutta on sen jälkeen siirtynyt enempi progressiivisen metalcoren suuntaan. Joissakin biiseissä on havaittavissa varhaisen Cave Inin ja Botchin vaikutusta. Lienee harvoja suomenkielisiä alan yhtyeitä. Kokeili myös yhdessä vaiheessa onneaan englanninkielisen matskun parissa ja sovitti samalla uudestaan vanhempia biisejä. "Who'll Stop the Fuckin' Clocks" ei kuitenkaan menestynyt odotetulla tavalla.
Sent from my iPhone 16
Nervous Cop. Mistään kotoisin?
Aika mielenkiintoinen tuttavuus kun vähän koitin alkuvuodesta perehtyä.
Hellan rumpali ja Deerhoofin rumpali vetää verrattaen avantgardistista elektronoisea kaoottisen kelmutuksen kera ja sit koko soppa pilkottu näennäisrandomisti jossain Goldwavessa. yks julkaistu levy Kill Rock Stars-johdannaisella 5rc:llä featuring ainakin Joanna Newsom harpun kera.
Puolituntinen best of Hot For Teacher. Ilman kitaraa ja Davea.
---
Kertokaa mulle William Basinskista ku en ole noita sen levyjä ottanut kuunteluun. Kannattaako vaivautua? Mikä on paras Disintegration loops?
OOIOO kiinnostaa kans.
Älä päästä painiks sitä
Basshunter - näillä ollut ilmeisesti kova hitti nimeltä Boten Anna (:confused:) suomessa mut ylläri ylläri en o kuullu..spill the beanz!"12
Thomas Dolby - kuulin pari biisiä, oli hyviä
Thomas Dolby - kuulin pari biisiä, oli hyviä
2 ekaa levyä joka kotiin (mutta ekan alkuperäistä ei kai cd:llä, pelkkä amerikan versio josta puuttuu "the wreck of the fairchild" )
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
WIIDAKKO
Dozer
Kertokaa mulle William Basinskista ku en ole noita sen levyjä ottanut kuunteluun. Kannattaako vaivautua? Mikä on paras Disintegration loops?
Melankolista minimalistista ambienttia, suosittelen mikäli nuo määritelmät ei aiheuta kauhunväristyksiä. Disintegration Loopseista ensimmäinen on paras (tosin ne on hyvin samanlaisia keskenään, joten jos pitää yhdestä niin pitää varmaan kaikista). Muista levyistä kannattaa tsekata ainakin Melancholia.
Dozer
Kill-?
spåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Näytebiisi Nervous Copia:
http://www.killrockstars.com/bands/nerv … tation.mp3
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Dozer
Dozer ei lakkaa olemasta. Ollut olemassa ennen ja jälkeen stoner-hypen, eikä tainnut siitäkään paljolti käteensä saada. Koko ajan rundilla. Hyvä bändi. Ja sitten pitää kertoa, jotta oon dokannut näitten kera pari kertaa, josta toisen yhteydessä yhtyeen basisti pani jotain rokkivosua rappukäytävässä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:09a0ca783f="ILR"]Kertokaa mulle William Basinskista ku en ole noita sen levyjä ottanut kuunteluun. Kannattaako vaivautua? Mikä on paras Disintegration loops?
Melankolista minimalistista ambienttia, suosittelen mikäli nuo määritelmät ei aiheuta kauhunväristyksiä. Disintegration Loopseista ensimmäinen on paras (tosin ne on hyvin samanlaisia keskenään, joten jos pitää yhdestä niin pitää varmaan kaikista). Muista levyistä kannattaa tsekata ainakin Melancholia.[/quote:09a0ca783f]
Disintegration loopsin eka tunnin mittainen raita on tosi upea. Sen jaksaa välillä jopa kuunnella alusta loppuun, ja taustallakin se menee helposti. Muut loopit ei yllä ihan samalle tasolle. Melancholiaa en itse jaksanut kuunnella.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ja sitten pitää kertoa, jotta oon dokannut näitten kera pari kertaa, josta toisen yhteydessä yhtyeen basisti pani jotain rokkivosua rappukäytävässä.
Tämä se oikeasti kiinnostikin.
Dozer
Eikun ruotsalaista stoneria. Ihan ok, yhden levyn olen joskus kuullut.
[quote:9afc12fb06="HUIG"]Juu, X on loistava, sille on kyllä raskaampaassa ketjukin
Lisää voin kertoa tuolla narikan luona...[/quote:9afc12fb06]
Niin siis puhuttiinko losangelesilaisesta vai australialaisesta?
Narikkalappu taitaa olla hukassa...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
vai australialaisesta
Aspirations
OHR music
Yks biisi löytyy koneelta ja se on hyvää psykerokkijumitusta. Bändistä en tiedä mitään.
TIETÄÄKÖ KUKAAN MERKATUSTA MAASTA
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Cerberus shoalin Homb kuulostaa aivan älyttömän hyvältä. Bändistä en tiedä mitään. Ette varmaan tekään.
[quote:c441750d8d="EMI"]Mikko Kuustonen: Hietaniemi - 24-01-2007 (http://www.emi.fi/artistit/32/mikkokuustonen)
Mikko Kuustonen julkaisee kolmen vuoden tauon jälkeen uuden pitkäsoiton. 24.1.2007 julkaistava Hietaniemi - albumi on rosoisuudessaan artistin henkilökohtaisin julkaisu, jossa tarinat ja eletty elämä kohtaavat. Uusi albumi kuljettaa kuulijaa Pohjanmaalta Töölönlahdelle, työpaikalta pakomatkalle ja rukouskammioista Moskovan kautta parisuhdedraamaan.
Lue lisää » http://www.emi.fi/uutiset/439/09-01-2007
Kuuntele "Hietaniemi" -sinkku » http://www.emi.fi/jukebox/play/473/hietaniemi
VOITA JORE MARJARANNAN UUSI HITTISINGLE "PIENI IHMINEN"!
Jore Marjarannan uusi albumi ilmestyy keväällä maalis-huhtikuun vaihteessa ja ensimmäisenä singlenä levyltä lohkaistu "Pieni ihminen" koskettaa jokaista rakkaudennälkäistä, niin isoa kuin pientäkin ihmistä.
Osallistu kilpailuun » http://www.emi.fi/skabat/30[/quote:c441750d8d]
Luulin ensin lukevani R.I.P.-topikkia ja luulin Mikon kuolleen.
Luin ensin tämän ja luulin että luulit Alatalon kuolleen.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Luulin ensin lukevani R.I.P.-topikkia ja luulin Mikon kuolleen.
niin joo, hietaniemi (hautausmaa) ja pvm... sivunvaihto-spåm