You are not logged in.
en huomannu tatskoja ku katoin NAAMAA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kuka täällä vaihtaa koko ajan sivua
Yksi rokkitähti mietti just facebookissa että "jos mun tyttäreni soittaisi joltain reissultaan ja olisi että 'isä älä pelkää olen täällä maailman toisella puolen, ja laulan pappadi duda pappadi duuda dappaa' niin olisin ihan helvetin huolissani"
Ei sit muuta kuin että selkeästi 2011-luvun hirvein piisi kyseessä, moicca moi vaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
2011-luku
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
2011, luvuista parhain
Arttu Wiskari
halusin vain mainita
sillä tartun aina tikkuun lyhyimpään
Yksi rokkitähti mietti just facebookissa että "jos mun tyttäreni soittaisi joltain reissultaan ja olisi että 'isä älä pelkää olen täällä maailman toisella puolen, ja laulan pappadi duda pappadi duuda dappaa' niin olisin ihan helvetin huolissani"
Tavikset tahtovat tosi-tv:n heppu?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tarttuva biisi kyllä, perjantain jälkeen eka ihan jees näiltä
Haloo Helsinki -yhtyeen Ellillä on syytä hymyillä, Supersuosio yllätti
mutta tajusin vasta että ton kertsin melodia on melkein suoraan otettu berlinin take my breath awaysta
Pienissä annoksissa ihan OK.
Huikee biisi toi uus
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
videon hölmöys ja teennäisyys on jo sitä luokkaa että mittarit pyörii ympäri ja tekee mieli lähettää ellille rakkauskirje
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
oon näköjään kännispämmännyt tähän topikkiin
jatketaan samaa linjaa
Niin mäkin! Tulee niin teini olo, kun se kertsi lähtee "Äiti älä pelkää, pidämn kyllä itsestä huolen". Oli just tommonen fiilis kun liian nuorena teki vääriä juttuja, enkä tahtonu huolestuttaa, mutta samalla oli huono omatunto.
*
Joo mullekin tulee vähän jotain tuon suuntaisia mielleyhtymiä biisistä. Pitää vaan yrittää välttää yliannostusta kyseisestä hitistä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eikö tänne ole muka spämmitty yli vuoteen? No sitten ylös koska eksyin taas kuuntelemaan näitä youtubesta
how they run this show.
Toi kertsi muuten lähtee vähän ku Berlin Take My Breadth Awayn laulun alku...so not
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
viive?
Tajusin tän muuten varmaa jo heti aikanaan ja postasin asian pifolle, mut nyt kävi näin
Uus vidis ja biisi
how they run this show.
Tää on hyvä tää uus biisi:
Vai mitä on hassuttelija mieltä? Gootti-Salovaara ainaskin tykkäs levyraadissa yhdeksän pisteen verran.
oho, berniksen viesti mennyt ohi.
Olikohan tää minkä olit postannut? Hieno biisi ja on tää kyllä ihan täydellinen sinkkubändi.
E; ei ollu, mutta näkyyhän se nimi tossa, vaikka video on poistettu.
Mut hyvä biisi toi hetki on kaunis on myöskin näin 50 sekunnin perusteella, kun spotifystä kuuntelen
Last edited by Hassuttelija (16.03.2013 16:07)
how they run this show.
Uus biisu
how they run this show.
Ulkomaalaiset vaihto-opiskelijat meijän koulussa diggaa tätä bändiä, vaikka eihän ne lyriikoista tajua mitään. Sinällään harmi, koska tän uuden levyn biiseissä on myös järkevää asiaa, kuten toi nimibiisi. Täysin timantti tää yhtye ei tosin vieläkään ole.
Incredible Miracle
Hitsi, että meinaa työpäivä mennä pilalle, kun kahviossa kuunnellaan vain Radio Aaltoa. Tämän yhtyeen laulaja kuulostaa niin höpsöltä, että sille naureskellessa kahvit uhkaavat kaatua kauluspaidalle harva se päivä.
"Se oli lusikkapuolen kuti! Ylämummo!"
Siellä kaveri nyökyttelee, että no joo, tulihan tuossa yritettyä pikku kikkaa.
Uus biiso melko paskaa
how they run this show.
Uus biiso melko paskaa
Itellä oli sama reaktio puol vuotta sitten, mut oon nyt löytäny tän biisin uudestaan. Täähän on ihan sairaan makee.
Incredible Miracle
Tuo biisi on kyllä ihan hirveintä paskaa mitä oon pitkiin aikoihin kuullut. Mieluummin vaikka J. Lewis Gangia tai Klamydiaa kuin tuota.
Varikset komentavat
Tympeä biisi edelleen
how they run this show.