You are not logged in.
kiitsa psykokarkki
kiitsa psykokarkki
Jos Hantan korkeatasoinen referaatti ei riittänyt, tuolta voi lukea koko jakson tekstimuodossa: http://www.lost-tv.com/transcripts/season2.html
Tero saatana, s'olet gay!
Ah, ostin Gilmoren tyttöjen ykköskausilaatikon.
Ah, ostin Gilmoren tyttöjen ykköskausilaatikon.
Tuo on ehkä paras GG-kausi mitä olen nähnyt. Nyt on neloskausi vähän yli puolen välin, ostin boksin toissaviikolla.
Mitähän Ozissa tapahtu eilen, unohdin nauhottaa.
"A repo man's always intense"
Nyt flunssassa toimii 'Allo 'Allo, dvd:ltä tosin. It is I, Leclerc.
Mitähän Ozissa tapahtu eilen, unohdin nauhottaa.
Tylsä jakso. Mellakan jälkipyykkiä ja Beecher söi makkaraa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:0809db2c61="Leif Erikson"]Mitähän Ozissa tapahtu eilen, unohdin nauhottaa.
Tylsä jakso. Mellakan jälkipyykkiä ja Beecher söi makkaraa.[/quote:0809db2c61]
mut ei tainnu oikein tykätä, sylkäs pois.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:597f9ce2ec="jookcha"][quote:597f9ce2ec="Leif Erikson"]Mitähän Ozissa tapahtu eilen, unohdin nauhottaa.
Tylsä jakso. Mellakan jälkipyykkiä ja Beecher söi makkaraa.[/quote:597f9ce2ec]
mut ei tainnu oikein tykätä, sylkäs pois.[/quote:597f9ce2ec]
Kenen makkara kyseessä?
"A repo man's always intense"
[quote:422ddb4ad0="psychocandy"][quote:422ddb4ad0="jookcha"][quote:422ddb4ad0="Leif Erikson"]Mitähän Ozissa tapahtu eilen, unohdin nauhottaa.
Tylsä jakso. Mellakan jälkipyykkiä ja Beecher söi makkaraa.[/quote:422ddb4ad0]
mut ei tainnu oikein tykätä, sylkäs pois.[/quote:422ddb4ad0]
Kenen makkara kyseessä?[/quote:422ddb4ad0]
Sen Schillingerin tulevan "apupojan". Nimeä en muista.
Rescue Me:n 2. kausi oli aivan helvetin hyvä, jopa parempi kuin ensimmäinen kausi. Kunnon hulinaa ja yllättäviä käänteitä luvassa. Oih, ilmestyisipä jo 3. kausi DVD:lle.
[quote:af800fcd4d="leposi"]Ah, ostin Gilmoren tyttöjen ykköskausilaatikon.
Tuo on ehkä paras GG-kausi mitä olen nähnyt. Nyt on neloskausi vähän yli puolen välin, ostin boksin toissaviikolla.[/quote:af800fcd4d]
joo, ideat fressejä. Itsellä ykkös-kakkonen boxeina, juuri katselin kuutoskauden loppuun koneelta. Nelosta ja viitosta ei oo kiire boxittaa hyllyyn kun ne tuli just kesällä ykköseltä siten että kun venytti kaupungin puolen tunnin ruokkiksen puolitoistatuntiseksi niin ehti tukikohdan viereen porukoille syömään ja katsoon GG:n.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Hei niin koska se Gilmoren onko se viitoskausi seuraavaksi niin tulee telkkarista? Mun pitää ostaa tai lainata kaikki boxit ja tuijottaa ennen sitä.
Hei niin koska se Gilmoren onko se viitoskausi seuraavaksi niin tulee telkkarista? Mun pitää ostaa tai lainata kaikki boxit ja tuijottaa ennen sitä.
Vitoskausi tuli ainakin kesällä jo telkkarista. Eiköhän Suomessa olla vaan vuosi jäljessä ja kutoskausi aluillaan.
Vitoskausi tuli ainakin kesällä jo telkkarista. Eiköhän Suomessa olla vaan vuosi jäljessä ja kutoskausi aluillaan.
No voi perse. Ja sitä ei tietenkään ole DVD:llä vielä?! uuuh. Jätän Gilmoren tytöt.
Tässä tulee leposi sulle hieman tekohengitystä: *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffffffffff*
joo, ensi kuun alussa pitäisi kuutonen alkaa ykköseltä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Stokkalla oli noita Gilmore-bokseja hyvässä kanta-asiakastarjouksessa, kaveri ehdotteli niiden ostamista&katsomista kimpassa, mutta jänistelin. Tuota katsomista on niin helvetisti nytkin.
Television n. kuuden viikottain seurattavan sarjan lisäksi dvd:ltä pauhaa Sukuvika (2. kausi), Buck Rogers (1. kausi), Star Trek: The Next Generation (2. kausi) ja Valtakunta I.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Greyn anatomiassa soi tänään Ivy!
Missä kohtaa? Ja onko tuo biisi myös Marie Antoinettessa? En siis tiedä oikein mikä biisi se on, mutta minusta tuossa oli yksi sama biisi kuin MA:ssa... Sekavaa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Greyn anatomiassa soi tänään Ivy!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mut hyvä sarja muuten. Harmi vaan kun en oikein osaa seurata telkkarista sarjoja tämän vitun työni takia... Ei ikinä muista nauhottaa jne.
rennyn elm street 4 alkaa... spåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Joku isänpäiväkampanja olemassa, liki KAIKKI kanavat näkyvillä boksista ma-aamuun saakka Englannin ja Ruotsin futista tullut tsiigattua, tietenkin Lahen ravit, leffoista eilen "Lord of War" ja vajaan tunnin päästä sitten "Nordkraft" joka lienee filmatisointi "Pohjolan voima"-nimiseksi suomennetusta kirjasta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
mutku ei oo digiboxia...
macyn reisi alkaa vilkkua telkassa 26.10. mut menee päällekkäin BB-pudotusten kanssa eikä videot toimi orkl... hjäpl-spåm
Joku isänpäiväkampanja olemassa, liki KAIKKI kanavat näkyvillä boksista ma-aamuun saakka Englannin ja Ruotsin futista tullut tsiigattua, tietenkin Lahen ravit, leffoista eilen "Lord of War" ja vajaan tunnin päästä sitten "Nordkraft" joka lienee filmatisointi "Pohjolan voima"-nimiseksi suomennetusta kirjasta.
Jaiks! Malttaakohan sitä mennä tutimaan laisinkaan...
Kiitti vinkistä!
Jes jes jes. TABU uusintakierrokselle Subin kautta alkaen 7.1.07.
"Sie oot pannu meiän Annelii!"
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:502e12d8cf="Katkennut petsari"]Jes jes jes. TABU uusintakierrokselle Subin kautta alkaen 7.1.07.
"Sie oot pannu meiän Annelii!"[/quote:502e12d8cf]
Subukka uusii myös Twin Peaksin alkuvuonna.
This must be what jail / I will scratch
teemalta tulee alkuvuodesta sarja suomalaisesta 60-luvun undergroundista. sääli vaan että EI NÄY ellei pukki tuo tikipoksia jouluxxi.
pätkiä tosta sarjasta on nähtävänä shh!-näyttelyssä helsingin yliopiston kirjastossa.