You are not logged in.
Nussisin Thono Slonoa oikopäätä. (Asasta mun ei tarvitse edes sanoa mitään, se tietää sen varmaan itsekin)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Nussisin Thono Slonoa oikopäätä. (Asasta mun ei tarvitse edes sanoa mitään, se tietää sen varmaan itsekin)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eikö Asa anna vai onko se edelleen varattu?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Moronica wrote:Nussisin Thono Slonoa oikopäätä. (Asasta mun ei tarvitse edes sanoa mitään, se tietää sen varmaan itsekin)
Eikö Asa anna vai onko se edelleen varattu?
En oo varsinaisesti yrittänyt. Pitäisikö?
George Kennedy
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Adam Scott
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
let's fuck the kids
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mistäs toi onkaan tuttu? No googletanpa.
E, muutamassa Six Feet Under-jaksossahan toi on ollu.
Last edited by Hassuttelija (15.07.2011 14:15)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kandee tsekata myös Party Down missä tää jäbä on.
eka kausi lataukseen
Ja toki huippu leffa Step Brothers
bzort glorf bööth
^ maailman paras elokuva
^ maailman paras elokuva
bzort glorf bööth
kevin nealon
"We are gonna do a Finland-show"
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tältä mieheltä opin kaiken mitä mieheydestä pitää tietää :käsilippaanhymiö;
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kiitos arvon miehet tämänkin sivun kauhugalleriasta
Entä nyt