You are not logged in.
Tuntuu että on vähän hullua julkaista 10 cd:n boxi kun bändi teki vaan 3 studiolevyä. Pitänee tsekata kuitenkin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
pistetääs tänneki ku hätäilin parasta just nyyn
pahat roky erickson vajarit iski, nyt the evil one soi ja tää on kuule paras juttu, paljon parempi ku 13th floor elevatorssin levyt
kaks parasta biisiä ikinä, paras äiä ikinä
ja dokkari oli toki ihan mielettömän apuuva
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^ loistolevy, it's a cold night for alligators, night of the vampire ja two headed dog on mun suosikkeja.
^ loistolevy, it's a cold night for alligators, night of the vampire ja two headed dog on mun suosikkeja.
Joo. Siis eixs tää oo sama levy kuin I Think of demons? Ruisrokissa tuli kyl itku kun näki Rokyn. Parasta vuodesta..no en sano..mutta kuiteskiin all-time-favoritteja!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Taitaa koostua enimmäkseen samoista biiseistä sekä eka Aliens-levy, että noi I Think Of Demons ja Evil One. Ja Evil One-uusinta ei ole identtinen vanhan kanssa, sekavaa.
Taitaa koostua enimmäkseen samoista biiseistä sekä eka Aliens-levy, että noi I Think Of Demons ja Evil One. Ja Evil One-uusinta ei ole identtinen vanhan kanssa, sekavaa.
Mun I Think Of Demons keskiössä muuten lukee Gremlin have pictures
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Hyvä tää uus ralli
http://pitchfork.com/news/37977-new-rok … et-dreams/
Oho jes. Tullut fiilisteltyä tosta paljon sitä Dokkarista ripattua versiota.
EDIT: Diggaan itseasiassa vähän enemmän tosta akustisesta:
Last edited by hrmunoita (05.03.2010 02:19)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Roky Erickson and the Black Angels: Night of the Vampire
This documentary captures a 2008 Halloween performance by the Texas psych legend, with fellow Texans the Black Angels as his backing band.
bzort glorf bööth
Tuli kuunneltua Elevatorsin levyt. Kyllä wanha näkemys piti. Eka aika saatanan kova, toka helvetin hyvä, kolmas ok ja live aika huono.
Tämä on kyllä ihme, että mm. ihan arvostetut lehdet sekoilee näiden julkaisujen kanssa, vaikka ne on kuitenkin aika helposti tarkistettavissa - itse voin tietysti tarkistaa levyhyllystä
Roky Erickson and The Aliens ts. s/t ilmestyi 1980 ja The Evil One 1981. Molemmissa on yhteensä 5 samaa biisiä ja 5 eri biisiä = 15 eri biisiä. Nämä on ne viralliset albumit. I Think of Demons on myöhemmin (1987) julkaistu "kokoelma", joka sisältää 12 biisiä noista 15:sta. The Evil One uusinnoilla on (ainakin lähes aina) kaikki nuo viisitoista Stu Cookin tuottamaa biisiä. Sympathy for the Record Industryn julkaisema The Evil One (jolle on cd-versiossa lisänimike "plus one", koska sisältää radiohaastatteluja ja erimiksauksia/-ottoja) lienee näistä tunnetuin, ainakin viimeisin.
eikö se evil one (plus one) eka cd ole oikea evil one? radiosessiot on sit kakkoslevyllä? nimim. en jaksa tarkistaa netistä
eikö se evil one (plus one) eka cd ole oikea evil one? radiosessiot on sit kakkoslevyllä? nimim. en jaksa tarkistaa netistä
No ei periaattessa, sillä The Evil One niminen albumi julkaistiin alunperin vuonna 1981 ja se sisältää 10 biisiä: se on ikään kuin debyytin USA -julkaisu. Kuten aiemmin sanoin niin siinä on 5 samaa biisiä kuin Roky Erickson and the Aliens -albumilla, joka julkaistiin briteissä 1980. Mut The Evil One nimellä on julkaistu jo jokus 90-luvun alkupuolilla sellaista versioo, jossa on ne kaikki 15 biisiä eli siis sama kun ton The Evil One (plus one) -levyn eka cd.
suavester wrote:Taitaa koostua enimmäkseen samoista biiseistä sekä eka Aliens-levy, että noi I Think Of Demons ja Evil One. Ja Evil One-uusinta ei ole identtinen vanhan kanssa, sekavaa.
Tämä on kyllä ihme, että mm. ihan arvostetut lehdet sekoilee näiden julkaisujen kanssa, vaikka ne on kuitenkin aika helposti tarkistettavissa - itse voin tietysti tarkistaa levyhyllystä
Roky Erickson and The Aliens ts. s/t ilmestyi 1980 ja The Evil One 1981. Molemmissa on yhteensä 5 samaa biisiä ja 5 eri biisiä = 15 eri biisiä. Nämä on ne viralliset albumit. I Think of Demons on myöhemmin (1987) julkaistu "kokoelma", joka sisältää 12 biisiä noista 15:sta. The Evil One uusinnoilla on (ainakin lähes aina) kaikki nuo viisitoista Stu Cookin tuottamaa biisiä. Sympathy for the Record Industryn julkaisema The Evil One (jolle on cd-versiossa lisänimike "plus one", koska sisältää radiohaastatteluja ja erimiksauksia/-ottoja) lienee näistä tunnetuin, ainakin viimeisin.
Hyvä että joku jaksoi.
Pitkään ollu hirvee hinku hankkia joku noista julkasuista älppärinä. Amsterdamissa nappas, löyty toi CBS Aliens -vinyyli. Just ehdin sadatella että onpa köyhä valikoima, uusiksi tulleista sit löyty tämä! Suht tyyris mutta ei niin paha kuin jos vaikka discogsista ostaisi. Luulin itseasiassa ensin uusintapainokseksi kun on niin komeessa kunnossa, liitteet ja kaikki. Kannessa joku ruma pinkki removable sticker vielä. Taidan vetää sen helvettiin rumentamasta maisemaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mitäs ihmettä, Buck Naked niminen asiakirjoittaja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ostin joku aika sitten Halloween-livetuplan ja on muuten hyvä!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
DON'T BUY CHARLY / NEW INTERNATIONAL ARTISTS!
Spread the word not to buy products from www.Internationalartistsrecords.com the bands are not getting paid royalties.
PSYKOEDIT: Another Message from John Ike Walton
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Jumalauta mitä musiikkia!
Levymessuilta ostin ihan summassa 13th Floor Elevatorsin The Albums Collectionin ja harvoin mikään näin suurta vaikutusta tekee heti samantien! En käsitä miten en ollut saanut aiemmin aikaiseksi tähänkään tutustua, mutta onneksi asia on nyt korjattu.
It's All Over Now, Baby Blue on varmaan paras koveri mitä olen koskaan kuullut.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
bzort glorf bööth
Osaako kukaan kertoa mahtaako Psychedelic sounds of 13th Floor Elevatorsin monoversio erota stereoversiosta yhtä radikaalisti kuin esim Piperin versiot eroavat (ainakin minusta monoversio on aika selvästi parempi)? Tuostakin on ilmeisesti julkaistu uusintapainos vinyylinä, mutta mahtaako se sitten olla stereo vai mono? Mutinyssä oli jotain juttua, että tuolla boksilla tulee mukana monoversio, joka on parempi, mutta nyt kiinnostaisi vain debyytin monoversio. Omistamallani boksilla on debystä stereoversio...
Hemmetin hieno soiton muuten tuo sähköruukku! Kuulostaa vähän joltain puluparven rytmiseltä ääntelyltä Ihme ettei mikään muu bändi ole vastaavaa soitinta repertuaariinsa haalinut. Sääli ettei kuvaa ole saatavalla, google-hakukin näyttää vain edesmennyttä mummoani lainaten verenkeittiä hakusanalla "electric jug".
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hemmetin hieno soiton muuten tuo sähköruukku! Kuulostaa vähän joltain puluparven rytmiseltä ääntelyltä Ihme ettei mikään muu bändi ole vastaavaa soitinta repertuaariinsa haalinut. Sääli ettei kuvaa ole saatavalla, google-hakukin näyttää vain edesmennyttä mummoani lainaten verenkeittiä hakusanalla "electric jug".
Olenkohan ihan väärässä jos väitän, että kyseessä oli ihan tavallinen, mutta mikitetty "jug"?
Eli tämmönen:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^ Tollainen se.
bzort glorf bööth
Roky Erickson (USA), The Drowning Men (USA)
Ma 20.5.2013 19-01
Liput enn. alk. 44 , ovelta 45
Lipunmyynti alkaa ma 25.3.2013 klo 9.00Psykedeelisen rockin esi-isä Roky Erickson saapuu Tavastialle maanantaina 20. toukokuuta. Lämppärinä nähdään indierock-yhtye The Drowning Men. The 13th Floor Elevators -yhtyeen ensimmäinen pitkäsoitto The Psychedelic Sound of the 13th Floor Elevators antoi kipinän psykedeelisen rockin synnylle. Monen muusikon esikuvakseen tunnustaman Ericksonin viimeisin albumi on yhdessä Okkervil Riverin kanssa vuonna 2010 julkaistu True Love Cast Out All Evil. Edellisen kerran artisti on nähty Suomessa vuonna 2007 loppuunmyydyllä Tavastialla.
Ei jumakauta! Salut
bzort glorf bööth