You are not logged in.
En mä kyllä tajunnut sitä yhtään. Kovasti on kuumaksi livebändiksi kehuttu, mutta se musa oli niin vitun läpeensäkuultua, ettei tosikaan. Joo, ihan hyvää oli hulina ja kiima ja silleen, mutta ei niin hyvää, että se olisi antanut anteeksi sen, että musiikillisesti ei ollut mitään, ei siis yhtään mitään, tuoretta tarjottavaa.
Tero saatana, s'olet gay!
olix tää jo mainittu:
JYVÄSKYLÄ 14.11.2006 PRURIENT, CARLOS GIFFONI, GRUNT
Jyväskylän Huoneteatteri, Sammonkatu 4.
> http://www.huoneteatteri.fi/
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:56719a81a3="psychocandy"]olix tää jo mainittu:
JYVÄSKYLÄ 14.11.2006 PRURIENT, CARLOS GIFFONI, GRUNT
Jyväskylän Huoneteatteri, Sammonkatu 4.
> http://www.huoneteatteri.fi/[/quote:56719a81a3]
joo mainitsin sen edellisellä sivulla. sille
joo mainitsin sen edellisellä sivulla. sille
sama
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Todennäköisesti tuonne.
This must be what jail / I will scratch
VIIHDEIMPERIUMIN ROCK-TRIO (10.11.2006)
10.11. Viihdeimperiumin rock-trio tulee ja viihdyttää meitä kaikkia esittämällä musiikkia niin RISTOn, Mikko Torvisen viihdeorkesterin, T. Toiviaisen kuin Moppi & Aivokurkiaistenkin ohjelmistosta! Tervetuloa viihtymään. Soitto alkaa tuttuun tapaan hyvissä ajoin eli n. 22.30. Vapaa pääsy!
Tää ois niinku huomenna. Shinne!
Varikset komentavat
Olipahan kivaa!
Varikset komentavat
[quote:b537a6ab74="kraakku"]Olipahan kivaa!
[/quote:b537a6ab74]
kerro lisää!
soittivat splittiseiskojen biisejä ja riston biisejä sekä jotain muuta matskua.
ilmeisesti mikko torviselta tai mopilta oli tullut ulos täyspitkä.?? en tiedä mitään tarkempaa.
keikka oli tosiaan ihan älytön!!
ja kokoonpano siis: mikko torvinen-skitta, moppi-basso ja risto-rummut.
kaikki tietty lauloivat.
vuorovaikutus esiintyjien ja yleisön välillä oli vahvaa jne.
taisit kraakku olla yläkerrassa,kun ei törmätty,vai....?
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
joo, yläkerrassa olin. Näin sut kyllä mutta lähitte heti keikan jälkeen pois ni ei kerenny ees HÖÖJtä sanomaan.
Varikset komentavat
Praesens-klubi oli taas eilen pelkästään positiivista ja asiallista meininkiä. Simon Wickham-Smith oli paikoitellen aivan loistava.
Huomenna sitten Prurient...
Uuh, värisyttävää meininkiä huoneteatterilla!
Gruntin esitys oli aika tasapaksua, joskin toimivaa, noisea/power-electronicsia/mitälie... Ehkä jotain whitehousea matalammilla taajuuksilla. Melumassan päälle karjumista jne, samalla kun video sm-sessioista pyörii taustakankaalla. Visuaalit olis ollu siisti juttu jos ne oikeasti olisivat olleet shokeeraavaa ja häiritsevää kamaa. Nyt tuo piiskausshow oli vähän lattea.
Carlos Giffoni oli musiikillisesti monipuolisin esitys. Alussa vuorotellen vaimenevaa ja kovevaa monotonista pörinää, joka sitten kasvoi jylhäksi äänivalliksi.
Esiintymisen suhteen parhautta oli tietenkin Prurient. Nynnerön näköinen mies räjähti mesoamaan lavalla ja poukkoili tapposärön ja mikkiä heiluttelemalla aikaansaatujen kirskuvien feedback -piikkien välillä.
Kerrankin piti survoa tulpat kunnolla korviin, eikä vaan löyhästi peittämään ne kovimmat piikit, niinkuin useimmiten. Konsertin pa:han oli parin kombon lisäksi pari isompaa kaiutinta. Minkähänlaista äänimassaa olisi ollut tarjolla ihan kunnon konsertti-äänentoistolla?
Huomenna Absoluuttinen nollapiste. Sinne!
Huomenna Absoluuttinen nollapiste. Sinne!
Perkeleen perkele kun ei onnistu. Tämäkään. Oletettavasti taiteilija Leskisen poismeno huomioidaan illalla jollain tavoin yhtyeen toimesta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Laitetaas vielä muistutuksena/uutisointina Lutakon tulevat ulkomaan vieraat:
29.12 Anathema
11.1 Victims
12.1 The Haunted, Burst
20.1 Napalm Death
9.2 Regurgitate
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tykkään absoluuttisesta levyltä vähän, mutta kaikki näkemäni keikat ovat olleet ihan vitun kuolemantylsiä
Varikset komentavat
En tykkää absoluuttisesta levyltä edes vähää alusta, mutta kaikki näkemäni keikat ovat olleet ihan vitun kuolemantylsiä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:2f8e4ac3d5="ydinaukio"]Huomenna Absoluuttinen nollapiste. Sinne!
Perkeleen perkele kun ei onnistu. Tämäkään. Oletettavasti taiteilija Leskisen poismeno huomioidaan illalla jollain tavoin yhtyeen toimesta.[/quote:2f8e4ac3d5]
Joo. Rumpali Tomi Krutsin huomioi tähän tapaan: "Meidän piti soittaa joku sen biisi mutta ei sitten soitettukaan. Ihan hyvä että se paska juoppo kuoli."
Keikka oli ihan hyvä. Tykkään levyltä helvetisti, mutta eipä ole bändi onnistunut vielä livenä säväyttämään. Eivät ne koskaan saa aikaan sellaista "voi vittu tää on kova!!!!!!!"-fiilistä.
Keikka oli ihan hyvä. Tykkään levyltä helvetisti, mutta eipä ole bändi onnistunut vielä livenä säväyttämään. Eivät ne koskaan saa aikaan sellaista "voi vittu tää on kova!!!!!!!"-fiilistä.
Ette vaan osaa! Kaksi aivan loistavaa keikkaa olen Absoilta nähnyt ja aika monta sellasta ihan hyvää. Sellaisenkin havainnoin olen tehnyt, että moni niitten levyltä kuultuna keskinkertainen biisi toimii livenä aivan uskomattoman hyvin (esim. Tie tomun suuntima) ja moni hyvä levybiisi ei toimi yhtään (esim. Pyhä nynny).
Olipas muuten ihme, että Krutsin sano Juicesta noin, jotenkin ajattelin ettei siltä tuollaista kommenttia kovin äkkiä irtoaisi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tokaisiko Krutsin muka moista ihan lavalta mikrofoniin vaiko esmes keikan jälkeen myyntipöydän kulmalla yksityisesti?
Onpas nyt kyllä Hynys-koulukunnan ÄIJÄ-maneerit käytössä...jokin aika sitten jossain haastattelussakin mainitsi harrasteekseen "nussimisen"... :twisted:
---
[quote:f5c61c3e3f="Katkennut petsari"]Tokaisiko Krutsin muka moista ihan lavalta mikrofoniin vaiko esmes keikan jälkeen myyntipöydän kulmalla yksityisesti?
[/quote:f5c61c3e3f]
nimenomaan keikan jälkeen yksityisesti.
Krutsinille kyllä aika iso moisesta kommentista.
No kyllä. Olen pitänyt sitä aina sympaattisimpana koko bändistä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ylihuomenna vakiopaineessa markku peltola & buster keaton orchestra. oli viimeksi aika loistava. eli sinne!
Ilokivi lauantai 3.2.07
The Heartburns
Anal Thunder
Turn the Tide
---
^mites fazzulla tuon kanssa?
---
anz kattoo.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.