You are not logged in.
Perjantaina töissä kesäjuhlat, mutta lauantai vois käydä.
smaaaaaaaaaaaaaah
mikäs parempi tapa parannella krapsuu kun mussukoiden ja kroksun merkeis
ps: ei liian aikaisin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Lauantaina nyt ainaski sitten. Monelta olis passeli, esim. joskus klo 16 vai pitääkö olla myöhemmin? Mulle passaa kaikki ajankohdat ja paikat. Missä pelataan?
Ja jos ketään kiinnostaa niin kyllä mä voin huomenna keskiviikkonakin pökkiä. :pint:
Viikonloppu ei käy, mutta ke tai to tällä viikolla saattaisi onnistua (jos innostuneita löytyy enemmänkin).
Mulle kyllä passais tänäänkin pökkiä. Ei tässä oikein mitään tekemistä ole kuitenkaan.
grasskirt wrote:Viikonloppu ei käy, mutta ke tai to tällä viikolla saattaisi onnistua (jos innostuneita löytyy enemmänkin).
Mulle kyllä passais tänäänkin pökkiä. Ei tässä oikein mitään tekemistä ole kuitenkaan.
Mulle käy viidestä eteenpäin. Saiskohan jonkun muunkin paikalle, niin saisi pelit pystyyn?
leposi wrote:grasskirt wrote:Viikonloppu ei käy, mutta ke tai to tällä viikolla saattaisi onnistua (jos innostuneita löytyy enemmänkin).
Mulle käy viidestä eteenpäin. Saiskohan jonkun muunkin paikalle, niin saisi pelit pystyyn?
Voisin tulla.
en ole kolmekybänen emoboy
Voisin kans tulla pökkäilemään.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
grasskirt wrote:leposi wrote:grasskirt wrote:Viikonloppu ei käy, mutta ke tai to tällä viikolla saattaisi onnistua (jos innostuneita löytyy enemmänkin).
Voisin tulla.
Oisko se asleep vielä sitten tulossa kun se edellisellä sivuilla sano, että melkein mikä arkipäivä tahansa kävis? Nelistään sais jo järkevän pökinnän aikaiseksi. Lähen nyt kaupungille hetkeks, mutta varmaan täällä Töölössä vois näin nopeella aikataululla pökkiä viiden jälkeen, jos saatais neljä pökkijä vähintään.
Vivie. Neljä pökkijää! Joskus viiden jälkeen kirjastolla?
Last edited by leposi (08.06.2011 13:19)
Töölö pök pök
Sijainti ja aika passaa Tuun suoraan töistä viiden maissa kirjastolle.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Harkitsen tota mut klo 17 vopite tulla liian aikaisin. Tuun varmaan moikkaamaan pikaisesti ku poljen siitä joka tapauksessa ohi.
Älä päästä painiks sitä
et tullu
Kesän ekat kroksut:
1. stratum
2. grasskirt +4 porttia
3. leposi +7
4. asleep +9
5. börjeslandet +10
Ihan kivaa oli pökkiä vaikka vähän yksinäistä oli kärjessä. Kisan parhaaksi anniksi taisi jäädä oma perusvarma suorittaminen ja börjen "mahti"krokkaukset.
börjen "mahti"krokkaukset.
:peuk:
(Mihnä lampeenlyöntiolut?)
Lähdenkin muille apajille lauantaina, mutta onhan muillakin settejä, joten pankaahan pelit pystyyn vaan. Mää voin pökkiä sitten seuraavan kerran joku arki-ilta ens viikolla.
stratum wrote:börjen "mahti"krokkaukset.
:peuk:
(Mihnä lampeenlyöntiolut?)
Oho, ois mulla ollut ylimääräinen, mutta unohdin.
Syntyykö peliä lauantaina neljältä?
Voin kai setin raahata, jos lähempää ei löydy.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kyl mä lauantaina pääsen. Vois alottaa vähän myöhemminkin periaatteessa mut eipä tohon neljään mulla mikään kaadu.
Älä päästä painiks sitä
Tuleeko Venni messiin?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eli nyt ois:
Bedderi
shanks
ILR
Ei oo vielä peli kasassa.
Tuleeko Venni messiin?
En pysty sitä oikein yksin roudaamaan ja vahtimaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
laurkhi saattais tulla, mut se on seminaareilemassa alkuiltaan asti.
Älä päästä painiks sitä
Koskas pökitään? Mulle käy oikeestaan mikä päivä ja mihin aikaan vaan huomisesta ens viikon maanantaihin saakka? Ehdotuksia!
Huomasin, kun Tampereella pökki ihan uudella setillä, että noi mun mailat ovat kyllä lähes käyttökelvottomia nykyään. Niillä on käytännössä mahdotonta pelata hyvin, kun ovat niin kuluneet molojen päistä.
Ja myös nuo Tre-kroketin säännöt olivat kyllä paljon miellyttävemmät kuin ne millä pelattiin tän kesän eka peli täällä. Ei sillä yhellä bonarilyönnillä saa sitten ikinä kiimailtua ketään missään kiinni.
Last edited by leposi (14.06.2011 15:36)
Perjantaina Nomeansno-etkoillessa?
Älä päästä painiks sitä
No joku neljäs ny vielä?
Älä päästä painiks sitä
No joku neljäs ny vielä?
Johan nyt on peijooni
Älä päästä painiks sitä
Pökitääks?