You are not logged in.
Olen pitkästä aikaa innostunut tv-sarjoista ja ahminut The Killingin ja Game of Thronesin kaikki tähän asti ilmestyneet jaksot. Suosittelen molempia.
Vituttaa vähän kun oon GoT:n joistain tulevista juonikuvioista spoilaantunu, mutta kyllähän tää on ihan vitun hyvää silti. Khal Drogon kiimaiselle raiskaus/tappo/yms. -puheelle vielä: ja
SOSDO MASSA KOMOROSSA
game of thrones vaikuttais olevan paras tv-sarja melkein kymmeneen vuoteen.
Piti tsekata nyt toi sitten imdb:stä, ja sehän onkin jotain larppausta...
Vuoden nuori muotoilija.
No ahaa.
Olen pitkästä aikaa innostunut tv-sarjoista ja ahminut The Killingin ja Game of Thronesin kaikki tähän asti ilmestyneet jaksot. Suosittelen molempia.
Katoin kans eilen Killingia pari jaksoa. Koukutti heti. Pakko seurata!
Last edited by leposi (01.06.2011 15:47)
Piti tsekata nyt toi sitten imdb:stä, ja sehän onkin jotain larppausta...
Mulla oli ihan sama reaktio kun googletin aikanaan, lähinnä täällä vilisseiden tissijuttujen perusteella. Ehkä tuota vois silti kokeilla. Tai sitten tuota Killingia, mikä vaikutti aika lupaavalta kun luin siitä jotain.
Game of Thrones kyl
Odotin tylsää keskiaikalarppijuonittelua, onhan toi sitä osaltaan, mut vitun hyvin toteutettuna, hyvällä huumorilla, tisseillä ja yllättävän rankalla goremenolla. Aluksi kieltämättä toi "rankkuus" vaikutti päälleliimatulta, mut onhan se selkeesti iso osa juttua. Peter Dinklagelle vielä <3 t: homo
Tekis mieli ottaa joku komediasarja taas työn alle. Onks esim. Arrested Development tai Curb Your Enthusiasm tsekkaamisen arvosia tai vopis suositellakin jotain?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Arrested Development on kyl hyvä, tekis mieli kattella itekkin kokonaan, onks tota julkastu suomessa dvd:llä vai pitäiskö tilata ulkomailta?
Curbia oon nähny vaan jokusen satunnaisen jakson, en oikein tajunnu mikä siinä on olevinaan niin hyvää.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei varmaankaan, kun cdon ja discshopkin kauppaa importeja.
how they run this show.
Ei varmaankaan, kun cdon ja discshopkin kauppaa importeja.
Kolmoskaudessa on kuitenkin suomen kieliset tekstit cdonin mukaan Pitäis tota kyllä joskus kattoa, kun kaikki sitä kehuvat.
Joissain enkku-devareissa on suomitekstitkin.
Hassuttelija wrote:Ei varmaankaan, kun cdon ja discshopkin kauppaa importeja.
Kolmoskaudessa on kuitenkin suomen kieliset tekstit cdonin mukaan Pitäis tota kyllä joskus kattoa, kun kaikki sitä kehuvat.
Joo ruotsijulkaisu näyttäs olevan, niissä monesti suomitekstit löytyy niinku tosiaan satunnaisesti brittijulkaisuistakin
Last edited by Hassuttelija (04.06.2011 21:43)
how they run this show.
Arrested Developmentia en kyllä suosittele katsomaan suomiteksteillä, paitsi jos on ihan pakko, enkkuteksteillä katsoin itse. Kannattaa kyllä tsekata, ekan kerran kun katsoin niin tuli repeiltyä jatkuvasti jaksosta toiseen Toisella kerralla ei niin enää iskenyt, johtui varmaan omasta "aikuistumisestani"
Curbia en oo kahtonu kun ei Seinfeld oo ikinä hirveästi napannu, hyvässä seurassa saattaisi sekin toimia varmaan mulle, Seinfeld siis. Tai siis parhaimmilaan helkkarin hauskoja kohtauksia, mutta ainakin yksin katsoessa alkaa vaan ärsyttämään miten jonninjoutavista jutuista pitää dramatisoida joka viides minuutti ja miten ne on niin sekaisin kaikki jostain ihme säännöistä mitä parisuhteissa/ystävyydessä/yms. muka on aaaargh . Georgen ja Kramerin pähkäily ei yleensä kyrsinyt, mutta Jerry ja etenkin Elaine
Gilmoren tytöt on mulla ekaa kertaa menossa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Curbia en oo kahtonu kun ei Seinfeld oo ikinä hirveästi napannu, hyvässä seurassa saattaisi sekin toimia varmaan mulle, Seinfeld siis. Tai siis parhaimmilaan helkkarin hauskoja kohtauksia, mutta ainakin yksin katsoessa alkaa vaan ärsyttämään miten jonninjoutavista jutuista pitää dramatisoida joka viides minuutti
sarjan pointti vähän hukassa?
E wrote:Curbia en oo kahtonu kun ei Seinfeld oo ikinä hirveästi napannu, hyvässä seurassa saattaisi sekin toimia varmaan mulle, Seinfeld siis. Tai siis parhaimmilaan helkkarin hauskoja kohtauksia, mutta ainakin yksin katsoessa alkaa vaan ärsyttämään miten jonninjoutavista jutuista pitää dramatisoida joka viides minuutti
sarjan pointti vähän hukassa?
Tykkäsin kyllä siis siitä show about nothing -meiningistä suurimmaksi osaksi, mutta tarkoitin kai enimmäkseen noilla jonninjoutavilla jutuilla just niitä helvetin "ihmissuhdesääntöjä" mitkä tuntui olevan niin hiton järjettömiä, että pitääkin kaikesta tehdä vaikeaa. En tiedä, siitä on jo pitkä aika kun kokeilin katsoa enkä muista tarkalleen kaikkia asioita mikä siinä hankasi vastaan. Ja varmaan juuri siis hyvässä seurassa ja ei-niin-masentuneena osaisin olla välittämättä liikaa
Last edited by E (04.06.2011 22:42)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Game of Thrones kyl
Odotin tylsää keskiaikalarppijuonittelua, onhan toi sitä osaltaan, mut vitun hyvin toteutettuna, hyvällä huumorilla, tisseillä ja yllättävän rankalla goremenolla. Aluksi kieltämättä toi "rankkuus" vaikutti päälleliimatulta, mut onhan se selkeesti iso osa juttua. Peter Dinklagelle vielä <3 t: homo
Hitto mulla kesti kauan tajuta että tässähän filmaillaan R.R.Martinin kirjoja! Kuten Pope nyt näköjään jo aiemmin hehkutellut, niin nehän on ihan mahtavaa kähmintää, muutenkin ainoata fantasiakamaa mitä aikuisempana jaksanut plärätä.
Eka jakso takana, flashback-tykitys kirjoista alkoi jo, taisi mennä ensi yö imutteluksi!
I love you and dream about the Führer
Foorumistien larppi-innolle
Mutta siis, itse en jaksanut yhtään ainoata miekka ja magia -kirjaa sitten lapsuuden ja Tolkienin opusten. Sitten velimies suorastaan pakotti tutustumaan noihin GRR Martinin teoksiin enkä ole katunut yhtään kirjojen tai sarjan parissa vietettyä hetkeä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Curb on lähes parasta ikinä! Oon just botskilla (Tukholmassa TOIMII internet!) ja katoin yöllä läppäriltä taas monta jaksoo putkeen. Ai hitto!
Mad Menin loistava nelkkukausi tuli just katsottua loppuun!
Parks & Recsin kolmoskaudesta on lisäksi piisannut hupia kovasti; parasta toviin.
Niin ja Fringekin pääsi taas vauhtiin, kun se yks jannu tuli takaisin.
Vuoden nuori muotoilija.
Parks & Recs-diggarit jos ette oo nähny, ni tsekatkaa Party Down.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
heartmix
Sherlock
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sherlock
Aivan loistava! Syksyllä näyttäisi Briteissä tulevan kolme uutta jaksoa.
Pope wrote:Sherlock
Aivan loistava! Syksyllä näyttäisi Briteissä tulevan kolme uutta jaksoa.
Parasta ikinä -osastoa!
Lontoon maisemille vielä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.