You are not logged in.
S:rockhands:v
bzort glorf bööth
Paljon toi maksaa?
15e ennakko.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
joo ei oo kyl hilloo pistää tähän
Levykauppax ja pitkis nevö föget!
WE ARE THE WARRIORS OF THE UNIVERSE
VItun kova, vaikkakin Pitkiskeikka oli vitusti parempi
Thorin taistelumuuvit
UFC-rumpali
FinnTHOR-läppä
Semitylsät huorulit
Leffa
Kendopaita
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Ei oikeen lähteny. Horatsut oli jees, vaikka se toinen ei osannu tanssia niinku yhtään. Hävetti sen puolesta, saatana.
Mä haluisin, et mun faija olis tollanen ku Thor mut eipä oo.
Pitkiskeikka kyl saletisti verotti mun nautintoa, se oli nii älytön kokemus kuitenkin. Ja missä oli Lightning Strikes, hä? Onneks Anger tuli sentäs.
Ei oikeen lähteny. Horatsut oli jees, vaikka se toinen ei osannu tanssia niinku yhtään. Hävetti sen puolesta, saatana.
Mä haluisin, et mun faija olis tollanen ku Thor mut eipä oo.Pitkiskeikka kyl saletisti verotti mun nautintoa, se oli nii älytön kokemus kuitenkin. Ja missä oli Lightning Strikes, hä? Onneks Anger tuli sentäs.
Ride of the chariotskin jäi uupumaan.
Olihan tää kova! Mutta tosiaan kyllä kalpeni Pitkis-setille, tosin se nyt olikin yks legendaarisimmista koskaan ikinä missään. Biisilistasta vois kans nillittää, kun Lightning Strikes, Rock the City ja Ride of the Chariots jäi tosiaan puuttumaan. No, Anger oli toki kova! Ne tanssijat oli kyllä kans välillä aika hukassa... Muistui mieleen Vibravoid Nosturissa 2009, jonka tanssijat oli kans jotenkin irrallisen pakollista silmäkarkkia ilman mitään varsinaista syytä. Mut hahmona ja esiintyjänä John Miklhan on ihan nero, ja tollaista kreisihulinaahan sen keikan pitikin olla!
Leffalle kans Tuli jotenkin nostalginen fiilis, kun mieleen muistui niin Xena, Stargate kuin Power Rangerskin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
dokkari tulossa
ja jälleen kerran: pitkämiehen keikka NEVÖ FÖGET aina tulee kylmät väreet ja tippa linssiin kun kattoo noita pätkiä. elämäni hienoimpia kokemuksia.
Last edited by jookcha (31.01.2015 16:38)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ylitti kaikki odotukset. helvetin hauska, välitön ja koskettavakin pätkä. suomen keikoilta oli matskua paljon ja foorumistejakin vilahtaa kuvissa
thor & the ass boysin levy täytys nyt löytää jostain
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ylitti kaikki odotukset. helvetin hauska, välitön ja koskettavakin pätkä. suomen keikoilta oli matskua paljon ja foorumistejakin vilahtaa kuvissa
Juurikin näin.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
jookcha wrote:^ylitti kaikki odotukset. helvetin hauska, välitön ja koskettavakin pätkä. suomen keikoilta oli matskua paljon ja foorumistejakin vilahtaa kuvissa
Juurikin näin.
KOMP
Thor :rockhands: Ja Pitkämiehen keikka :pint:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
joo tää tulee nyt sunnuntaina teemalta http://areena.yle.fi/1-3445803 erittäin vahva suositus!!
Last edited by jookcha (05.05.2016 11:53)
Helvetin hyvin oli leikattu kohtaus, jossa Thor vertaa Ass Boysin tekstejä Bob Dylaniin ja sitten vedetään Fucking & Fighting All Night Long.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Thor livenä kesäkuussa Tampereella jollain South Park -festareilla. Taitaa olla Sidewayssin kans päällekäin.