#1 25.05.2011 11:34

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Social Distortion

Social-Distortion.jpg

Tarina lienee tuttu. Ensin tehtiin HC-punkkia, sitten Mike Ness sekoili ja bändi hajosi. Ness ryhdistäytyi ja tyyli vaihtui ja mukaan tuli kantrivaikutteita. 2009 bändi keikkaili Suomessakin ja moni tuntui hämmästelevän sitä miten Ness on ylipäänsä enää elossa. Guitar Herossa ja Rock Bandissä bändiin on saattanut myös törmätä.

White Light, White Heat, White Trash on pyörinyt viime aikoina aina silloin tällöin auton soittimessa. Mukavaa menoa ja esim. Untitled sisältää oikein tarttuvan nostatuksen kertosäkeessä. Kertaalleen olen bändin myös livenä nähnyt Rock Wercherissä 2009, jolloin tuli todettua Johnny Cash-punkin toimivuus yhdistettynä belgialaiseen olueen ja auringonpaisteeseen.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#2 03.06.2011 01:25

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Social Distortion

Onhan tää kova bändi. White Light jne. on hitsin toimivaa punkkenrollia ja se seuraavakin kyllä kova. Ne vanhat levyt ei oo mielestäni läheskään niin omintakeista settiä, vaikkei nekään paskoja. Noista rokimmista levyistä tää bändi tullaan muistamaan. Uusinta levyy en oo juuri kuunnellut. Livenä oli aika jees muistaakseni Pitkässä kuumassa kesässä, tosin olin kyl aika gänäs.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB