You are not logged in.
Huvitti ton julkistusuutisen kohta jossa kerrottiin aiemmin sovitun viis keikkaa vuosina x-y ja kaikki peruttu. Mitenhän nyt käy Kai tämä jonkun Kultsan saisi täyteen mutta jonkun Jaffalan
e: ei siis mitään herra prinssiä vastaan mutta veikkaan että vuonna 2011 ja maassa nimeltä Suomi ei oo ihan kaikkein vetävin varsinkaan noilla hinnoilla
Last edited by kissa 8D (01.06.2011 04:20)
Eiköhän tuo loppuun myy. Kyseessä on kuitenkin Princen eka Suomen vierailu. Noilla hinnoilla taidan kyllä itse jättää väliin, vaikka kiinnostaisi kyllä nähdä kääpiö livenä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
En usko, että myy loppuun noilla hinnoilla. Hitto kun ei voi enää tehdä polleja.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
veikkaan et myy loppuun.
veikkaan ettei tuu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ehtiikö myydä loppuun ennenku peruu
Paljonko pulssi, kun olen sisällä?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halpaahan tämä. Osloon tuli toinen päivämäärä kun eka myi loppuun alle puolessa tunnissa. Fanikanta alkaa olla aika iäkästä ja maksukykyistä, eiköhän yks areena täälläkin täyty.
Menetetty peli
Myy aivan varmasti loppuun alle vartissa.
Jos ei myy, niin mullakin on mahis keikalle.
Last edited by börjeslandet (02.06.2011 11:50)
en ole kolmekybänen emoboy
Hartwall Areenalla Helsingissä torstaina 21. heinäkuuta toteutuvan supertähti Princen ensimmäisen Suomen konsertin lipunmyynti käynnistyy huomenna keskiviikkona 8.6. klo 9.00. Tiketissä on myynnissä seisomapaikat kentällä alk. 136,30 ¬. Ostorajoitus: 5 lippua /henkilö. Varausaika on 2 vuorokautta, lippuvaraukset puhelinpalvelun kautta, nettikaupassa voi tehdä ainoastaan ostoja.
siirrettäiskö tää gagan tilalle koneempaan?
Hartwall Areenalla Helsingissä torstaina 21. heinäkuuta toteutuvan supertähti Princen ensimmäisen Suomen konsertin lipunmyynti käynnistyy huomenna keskiviikkona 8.6. klo 9.00. Tiketissä on myynnissä seisomapaikat kentällä alk. 136,30 ¬. Ostorajoitus: 5 lippua /henkilö. Varausaika on 2 vuorokautta, lippuvaraukset puhelinpalvelun kautta, nettikaupassa voi tehdä ainoastaan ostoja.
siirrettäiskö tää gagan tilalle koneempaan?
ei siirretä koneempaan, princehän on popin kuningas
huomenna yksi elämän tärkeimpiä päiviä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Eipä tää vissiin sit myykään loppuun, ku kaikki tietää, että se peruuttaa kumminki
Ostin lipun
Katsomo 118. Rivi 9.
Nyt vaan joku vois kertoa, että mitä tältä kandee kuunnella. Lähinnä lähdin mukaan ku tytsy halus mennä tosi kovin eikä se yksin olis lähteny kuitenkaan. Olen ritari!!
Last edited by leposi (08.06.2011 10:33)
Purple Rain on ehkä paras soundtrack koskaan.
ostin pari vitun kallista istumapaikkaa hallin parhaille paikoille ihan tosta noin vaan, imekää mun palleja ja persettä bitches
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
ostin pari vitun kallista istumapaikkaa hallin parhaille paikoille ihan tosta noin vaan, imekää mun palleja ja persettä bitches
katotaan kuka imee ja mitä ku Prince taas feidaa
Neuvostoliitto wrote:ostin pari vitun kallista istumapaikkaa hallin parhaille paikoille ihan tosta noin vaan, imekää mun palleja ja persettä bitches
katotaan kuka imee ja mitä ku Prince taas feidaa
Last edited by barton_funk (08.06.2011 16:30)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nyt vaan joku vois kertoa, että mitä tältä kandee kuunnella. Lähinnä lähdin mukaan ku tytsy halus mennä tosi kovin eikä se yksin olis lähteny kuitenkaan. Olen ritari!!
Purple Rain, Sign O Times, 1999 ja ehkä Dirty Mind. Tai sit vaan Ultimate-kokis tai Hits 1 ja 2. 2000-luvun tuotannon biiseistä kovia on lähinnä Fury ja Chelsea Rodgers, mutta en oo kyl levymitassa noista uudemmista syttynyt.
Purple Rain oli entuudestaan kuunneltu pariin kertaan. Kuuntelin tänään sitä pitkästä aikaa ja jotain Paradea tms, joista varsinkin jälkimmäinen kuulostin just nyt helkkarin hyvältä. Taitaa tulla kirjastokeikkoja kesäkuussa, kun kaikkia levyjä ei löydy Spotifystä.
Last edited by leposi (08.06.2011 21:35)
leposi wrote:Nyt vaan joku vois kertoa, että mitä tältä kandee kuunnella. Lähinnä lähdin mukaan ku tytsy halus mennä tosi kovin eikä se yksin olis lähteny kuitenkaan. Olen ritari!!
Purple Rain, Sign O Times, 1999 ja ehkä Dirty Mind. Tai sit vaan Ultimate-kokis tai Hits 1 ja 2. 2000-luvun tuotannon biiseistä kovia on lähinnä Fury ja Chelsea Rodgers, mutta en oo kyl levymitassa noista uudemmista syttynyt.
Tietenkin kaikki alusta loppuun, mutta keikkaa ajatellen kannattaa lähinnä varmaan noita Hitsejä luukuttaa. Niitä siellä enimmäkseen kuitenkin tulee. Hitsien jälkeiseltä aikakaudelta näyttänyt esimerkiksi Goldin Shh.., TMBGITW ja Musicologyn Musicology olleen vakiokalustoa. Muina yksittäisinä tärppeinä suosittelisin ainakin B-puolikappaleita She's always in my hair ja 17 Days sekä Sheila E:n Love Bizarrea kuuntelemaan. Ovat näkyneet viime aikoina aina välissä settilistoissa ja niin tautisen kovia biisejä, että mukava tuntea jos tulevat.
Menetetty peli
niin oon varmaan ennenki kysynyt, mutta löytyykö princeltä jotain hyvää hittikokoelmaa jolla ois kaikki "oleellinen"? ja pääpaino mielellään niissä 80-luvun jutuissa
Junkieman wrote:leposi wrote:Nyt vaan joku vois kertoa, että mitä tältä kandee kuunnella. Lähinnä lähdin mukaan ku tytsy halus mennä tosi kovin eikä se yksin olis lähteny kuitenkaan. Olen ritari!!
Tietenkin kaikki alusta loppuun, mutta keikkaa ajatellen kannattaa lähinnä varmaan noita Hitsejä luukuttaa. Niitä siellä enimmäkseen kuitenkin tulee. Hitsien jälkeiseltä aikakaudelta näyttänyt esimerkiksi Goldin Shh.., TMBGITW ja Musicologyn Musicology olleen vakiokalustoa. Muina yksittäisinä tärppeinä suosittelisin ainakin B-puolikappaleita She's always in my hair ja 17 Days sekä Sheila E:n Love Bizarrea kuuntelemaan. Ovat näkyneet viime aikoina aina välissä settilistoissa ja niin tautisen kovia biisejä, että mukava tuntea jos tulevat.
On siinä meillä suosittelijoita PRKL - kumpikaan ei maininnu kovinta yksittäistä älpeetä eli Paradea.
New Position -- maaliman lujinta industrialdiskofunkkii!
+1 Yksittäisistä biiseistäkin mainitsemati vielä SEXY MOTHERFUCKER
..Mut hetkonen, tajuuks äijä itekään esittää nuita keikoilla? (En o seurannu settilistoja)
PrivateJoy wrote:Junkieman wrote:leposi wrote:Nyt vaan joku vois kertoa, että mitä tältä kandee kuunnella. Lähinnä lähdin mukaan ku tytsy halus mennä tosi kovin eikä se yksin olis lähteny kuitenkaan. Olen ritari!!
On siinä meillä suosittelijoita PRKL - kumpikaan ei maininnu kovinta yksittäistä älpeetä eli Paradea.
New Position -- maaliman lujinta industrialdiskofunkkii!+1 Yksittäisistä biiseistäkin mainitsemati vielä SEXY MOTHERFUCKER
..Mut hetkonen, tajuuks äijä itekään esittää nuita keikoilla? (En o seurannu settilistoja)
Keikkaa ajatellen annoin omat suositukseni. Parade on omiakin lemppareita, Mountains ehdoton suosikkibiisi. Ainakin Mountains ja Anotherloverholenyohead olleet seteissä mukana toisinaan.
Psykokarkille Hits & B-sides -kokoelma.
Menetetty peli
Suen haastattelussa Prince kertoo pitävänsä islamisissa maissa käymisestä. koska siellä naisilla on burkhat.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Näin pilkkua nussiakseni se oli Guardianin haastattelu, joka oli käännetty suomeksi. Kelasin itsekin Suen nähdessäni, että ei kai nyt oikeasti joku Suen kokonen lehti pääse haastatteleman Princeä ja eihän se ollutkaan päässyt.
Näin pilkkua nussiakseni se oli Guardianin haastattelu, joka oli käännetty suomeksi. Kelasin itsekin Suen nähdessäni, että ei kai nyt oikeasti joku Suen kokonen lehti pääse haastatteleman Princeä ja eihän se ollutkaan päässyt.
Vähän ihmettelinkin tuota. Ihan hyvä selvennys.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Helsingin hengessä (Radio Helsinki) voi voittaa lippuja Princen keikalle.
Hämmentää kyllä, että ilman tätä keikkaa ja sinne menoa, en olisi varmaan ikinä innostunut näin Princen musasta. Olo on kuin olisin ollut koko elämäni ilman jotain, mutta nyt tulen saamaan kaiken tuplana takaisin.
VÄHÄN JO JÄNNITTÄÄ!