You are not logged in.
Babies
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Happy Endings <3 ja niin, Babies .
-
Tämä on kaiketi ensimmäinen Pulpilta julkaistu kappale, vuosimallia 1982.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ens kesänä livenä nämä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Do You Remember the First Time?
Pink Glove
Pencil Skirt
Something Changed
Disco 2000
Babies
Sorted For E's & Wizz
F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.O.V.E
I Spy
Underwear
This Is Hardcore
Sunrise
Bar Italia
Common People
Encore:
Razzmatazz
en ole kolmekybänen emoboy
Oliko hyvä keikka?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
PARASTA IKINÄ
Settilista on ainakin hyvä. Bar Italia ja Sunrise kyllä vähä outoja valintoja. Jälkimmäisen tilalle ennemmin vaikka Trees. F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.O.V.E:sta en ole koskaan hirveästi pitänyt, mutta varmaan se livenä toimii.
Joo Bar Italia ja Sunrise tais olla lähinnä vetämässä fiiliksiä alas, jotta ne vois räjähtää Common Peoplessa.
No mutta Bar Italiahan on
tigrushka wrote:No mutta Bar Italiahan on
Kyllä mäkin tykkään paljon, mutta en usko että livenä oikein toimii.
Toimi se Ruisrockissakin -96
stratum wrote:tigrushka wrote:No mutta Bar Italiahan on
Kyllä mäkin tykkään paljon, mutta en usko että livenä oikein toimii.
Toimi se Ruisrockissakin -96
Smaaaaa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
orkl
Osta ne lennot ny shinne perliiniin!
Suht lähellä http://www.thebeatisthelaw.com/uncatego … uide-2011/
Suht lähellä http://www.thebeatisthelaw.com/uncatego … uide-2011/
Orkl, toi Melt on sold out. No esim. Belgiassa soittavat pari päivää aiemmin (Suede mukana myös).
Joo Bar Italia ja Sunrise tais olla lähinnä vetämässä fiiliksiä alas, jotta ne vois räjähtää Common Peoplessa.
Väärin kuunneltu Sunrise oli ainakin aikoinaan keikkojen kliimaksi, ROKKIRÄJÄHDYS
Ois saanut olla Common People encoren biisinä, niin ois räjähtänyt homma ihan käsistä. Razzmatazz, vaikka kova onkin, ei oo kuitenkaan ihan niin kova bilebiisi ja kaikki juntit ei osaa laulaa messis (en kyl mäkään).
Mistä löytäis Pulpin t-paitoja nettikaupoista? On suht kova Pulp-kiima päällä edelleen, niin aattelin, jos päräyttäis.
Joku olis saanut kyllä hoitaa Pulpin keikalle Suomeenkin... Ruotsissa ja Norjassakin käyvät...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei kyllä lähde yhtään tuo levy. Sanoitukset tuntuvat aika usein parodioilta siitä, mihin Jarvis on aiemmin kyennet ja en kyllä tämän levyn osalta Albinin tuotannostakaan tykkää. Tuo "rokimpi ote" tuntuu hukuttaneen sanotukset alleen ja aika harva biisi edes rokkaa mitenkään mielenkiintoisesti.
Kuuntelinpas Further Complicationsin tässä yksi päivä muistamatta että se on Albinin tuottama ja mietin, että miten muka en ole siitä aiemmin tykännyt... Eikä ne sanoituksetkaan mitenkään erityisen huonoja olleet
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Joku olis saanut kyllä hoitaa Pulpin keikalle Suomeenkin... Ruotsissa ja Norjassakin käyvät...
Jpp. Tukolmassa edelleen kaikki on paremmin.
ja Berl..eiq Grafenhainichenissa.
bzort glorf bööth
Kuulin tornihuhun että ainakin Ilosaaren toimistolla tätä olisi palloteltu ja väännetty kun oli ollut tarjolla, mutta kaatui kai osin ainakin siihen että tekevät vaan headliner-keikkoja festareilla ja Siekkarit oli jo tuolloin selvillä. Tämä toki monennen käden tietoa, mutta joku oli kai tästä avautunut turhautuneena.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pulp ois kyllä jo ehkä vähän liian iso nimi Ilosaarelle, ainakin jos vertaa minkä kokoluokan esiintyjiä siellä normaalisti on ulkomaisissa ollut. Toisaalta, ei ois kyllä haitannut yhtään, jos oisivat tulleet. Primaveran keikka ei ollut maksimaalinen elämys, mutta lähinnä oman aamuisen oksentelun takia eikä niinkään bändin.