You are not logged in.
Hei, olen Carlos Santana. Tuntenette minut hitistäni "Smooth". Tässä ketjussa voimme yhdessä keskustella latinovaikutteisesta rock-musiikistani.
Naiset, ottakaa yhteyttä. Olen Carlos Santana. Kohtelen naistani samalla intohimolla kuin kitaraani.
I could change my life to better suit your mood
Cause you're so smooth
Arvostan tuotantoasi Borboletta-levyyn saakka kovasti, se oli teini-iässäni ns. parasta ikinä. Sittemmin levyjesi taso on ollut hyvin vaihtelevaa. Arvostan toki myös Supernatural-levyn myyntimenestystä sillä sehän oli paras levysi vuosiin. Uudempaan materiaalisi en ole tohtinut tutustua.
Kohdasta 2:20 eteenpäin
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Mitä Santana teki rankamettällä?
Laitto kaulamikin päälle ja soitti pari likkiä
Hauska tutustua Urho Ghettonen, olen Carlos Santana. Oletko kenties sukua Suomen presidentti Urho Kekkoselle? Huumorintajusi on ainakin samaa korkeaa luokkaa. Sanon tämän asiantuntemuksella, sillä olenhan konsertoinut kauniissa maassanne useita kertoja. Toivottavasti pääsen taas mahdollisimman pian vierailemaan luonanne.
Cause you're so smooth
Carlos Santana wrote:Urho Ghettonen wrote:Mitä Santana teki rankamettällä?
Laitto kaulamikin päälle ja soitti pari likkiä
Oletko kenties sukua Suomen presidentti Urho Kekkoselle?
Korkeintaan keppostasolla. Missäs olet Carlos, niin saanhan sinutella? Missäs olet oppinut kaunista äidinkieltämme noin asiallisesti kirjoittamaan? Konserttimatkoillasi vai oletko opiskellut etänä?
Minulla on varaa palkata ammattitaitoisia kääntäjiä, sillä olenhan kuuluisa ja arvostettu kitaristi.
Cause you're so smooth
Carlos, olet puheistasi päätellen etevä naistenmies. Mikä on salaisuutesi naisten hurmaamiseen?
Hauska tutustua Laatu, olen Carlos Santana. Oletko kenties sukua The Day the Earth the Stood Still -elokuvan muukalaiselle Klaatulle? Nimesi on ainakin samantapainen, kuin myös asiallinen tyylisi ilmaista itseäsi. Kysymykseesi vastatakseni, olen huomannut, että ns. naisrintamalla auttaa, jos on maailmankuulu, latinovaikutteista rock-musiikkia luova kitaristi.
Cause you're so smooth
eikö yhtään hävetä ku varastit oye como van titollta?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tuollaisia halpahintaisia heittoja en huomioi millään lailla.
Cause you're so smooth
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Carlos, miltä tuntuu, kun Pohjoismaiden suurin päivälehti kirjoittaa keikastasi näin ylistävästi?
Santana teki läpimurtonsa jo yli 40 vuotta sitten, mutta maanantainen konsertti ei ollut pystyyn kuollutta rockhistoriaa, vaan erinomaiseen elävää bailumusiikkia
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hyvä Carlos Santana
Ostin viime viikolla viimein kuuluisan albumisi Abraxasin. Aiemmin en ollut hankkinut tuotannostasi kuin Supernaturalin, jonka tosin jouduin skenepisteiden menetyksen pelossa kätkeä levyhyllyni taakse vuosikausiksi. Muistelisin kuitenkin tykänneen erityisesti Maria, Maria biisistä.
Last edited by Alxity (11.07.2011 19:57)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
radiossa tulee just joku biisi, joka kuulosti alkuun ihan suomenkieliseltä versiolta Smoothista
Santana nyt hereillä, plagiaattidollareita luvassa!
se oli kilpeläisen tuure
Tuure perkele
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
just toi
Kuulostaa Samuli Edelmannilta
Mainittiinko tos just Mönkijä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Carlos Santana Reunites with Homeless Ex Bandmate
Mirage ei myöskään hassumpi. Nyt mulle selkis että Carlos ei ole tämän bändin pääasiallinen laulaja. Ilmeisesti instrumentaali painoitteisia nuo parhaimmat levyt?
Ja Black Magic Woman on Fleetwood Macin biisi alunperin, enpä tiennyt tuotakaan.
Santanassa on ollut useita laulajia Carlosin ohella. Kolmen ekan jälkeen alkanut fuusiompi ja henkistyneempi linja toi mukanaan myös sen että levyt olivat ehjempiä kokonaisuuksia, enää ei ollut tarvetta hittibiiseille, myös kokonaissoundiin panostettiin ja kitara ei ollut enää niin suuressa roolissa. Hienoja levyjä Tsekkaa myös Welcome-albumi. Ja Alice Coltranen kanssa tehty Illuminations on myös hieno. John Mclaughlinin kanssakin tehtiin levy. Ja Buddy Milesin. Kaikki ennen Amigos (1976) -levyä tehty kannattaa tsekata jos homma kiinnostaa enemmälti ja sen jälkeisiä valikoiden, varsinkin soololevyinä julkastut Oneness - Silver Dreams, Golden Reality (1979) ja Havana Moon (1983) ja ohan niitä muitaki hyviä
toi 2011 keikka nevö föget oikeastaan olin jo unohtanut olleeni siellä mutta onneks tää topsu muistuttaa
faija on muuten aika kova santana-diggari. sillä oli smooth monta vuotta soittoäänenä kännykässä.
Last edited by jookcha (06.03.2015 20:00)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?