You are not logged in.
en ole kolmekybänen emoboy
Onkohan ne sufjan-voittajat jo arvottu?
Tyhjä inbox, apea mieli.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
parc del forumissa nähdään höööööjjjj
Your reservation for DM Stith and Sufjan Stevens on Friday 27th has been confirmed.
You have been given 2 seat/s for the concert
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Smaa
zmaa, paitsi ajattelin mahtua ihan yhdelle istuimelle.
Sent from my iPhone 16
Tu reserva para DM Stith y Sufjan Stevens para el jueves 26 de mayo ha sido confirmada.
eikaitsiinä, töistä suoraan
Mangojauhe goddamn.
Olin ite varannu ovelasti näköjään huomiselle lennon Barcelonasta Geneveen mut saihan ton vielä käännettyä toisin päin ilman että piti ihan hirveesti kuvetta kaivaa.
tälle kyl
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Tu reserva para DM Stith y Sufjan Stevens para el jueves 26 de mayo ha sido confirmada.
Sama.
Sattuu paremmin omiin aikatauluihin kuin perjantain keikka.
Olin ite varannu ovelasti näköjään huomiselle lennon Barcelonasta Geneveen mut saihan ton vielä käännettyä toisin päin ilman että piti ihan hirveesti kuvetta kaivaa.
Oon tehny saman mokan kerran. Onneksi sain ilmatteeks peruttua ja sit varasin vaan uudestaan.
Kämppä on vitun jees, jääkaapissa oli viiniä ja pakkasessa jäätelöitä valmiiks
Ainakin Tomsk & shanks on kohta kaupungissa. Toivottavasti muutkin pääsee perille asti.
KIIIIMAA
Älä päästä painiks sitä
Ja nettiletkun kaista riittää Ranskan Avointen striimaamiseen.
Ilmeeni kun
Älä päästä painiks sitä
sama tilanne edelleen Portalin kanssa kuin näillä veijareilla: http://www.primaverasound.com/foros/vie … php?t=7375
nyt siellä on lisäksi liikaa rahaa, sillä enhän ole saanut varattua lipun lippua. olen jättänyt järjestäjille yhteydenottopyynnön, mutta koska vastausta ei kuulu, olen valmistautunut esittämään uhkavaatimukseni paikan päällä. DEAL WITH IT
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pikkasen käy kateeksi nyt mutta pitää kestää kuin mies
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sufjan-arvonnan missaanneena olen ERITTÄIN kiinnostunut jos jollain on ylimääräistä lippua kummalle keikalle tahansa.
t. johannes
041-5336211 / johannes@fullsteam.fi
Last edited by johannes kostaja (25.05.2011 19:28)
Sufjan-arvonnan missaanneena olen ERITTÄIN kiinnostunut jos jollain on ylimääräistä lippua kummalle keikalle tahansa.
t. johannes
041-5336211 / johannes@fullsteam.fi
SAMA
en viitsi tosin laittaa puh numeroa laittakaa profiilin linkin takaa meiliä
RANNEKE KÄDESSÄ JA KORTTI TAZKUSSA, tänään vois ehkä käydä tsekkaamassa comet gain, caribou ja pupumiehet
ei mahduttu enää kasin jälkeen inee :sadbanana; nytkävinäin
Niin siis noit Sufjanlippuja ei enää saa vai? Porttaali ALHAALLA ylläripylläri.
Kai sinne vois jotain jonotuspilettejä koittaa kärkkyä ku ei tuol oikein muutakaan oo tänään samaan aikaan.
Sent from my iPhone 16
Jaa tääl ollaan ton hampuusin tunnareilla inessä. SLAAVIO-time.
Sent from my iPhone 16
no niii! tänään pärähtää ja oon tehnyt tämän clashfinderin perusteella seuraavan plänin
vitunmoiset päällekkäisyydet taas kaiken keskellä mitä itse haluais nähdä, vaikkei tosi monet illan vetonauloista pahemmin kiinnozta!
18:00 Emeralds (jos ehdin kuudeks paikalle)
19:00 Moon Duo
sufjaniin en pääse joten:
20:00 Of Montreal vois tsekkaa osan jos ehtii mut nähnyt ne aiemminkin, josta suuntaan jossain vaihees ehkä tsekkaan Seefeel (Ducktails nähty jo kerran mut sekin vois hotsittaa)
21:15 PIL alku kunnes
21:45 Connan Mockasin (ja takaisin PIL tai OneOhTrix/Blank Dogs loppua kahttoon, rippuuen miten vitunkaukana nää lavat nyt toisistaan)
- Glasser ois ollut kiva tsekkaa, mut kyl Connan ehkä voittaa tämän päällekkäisyysNYYHn -
23:00 Glenn Branca/Grinderman - päätän paikan päällä miten nää nyt jakautuu
00:45 Suicide (cariboun kans päällekkäin joka nähty viime vuonna - easy valinta)
täältä sitten joko Interpol tai Ty Segall (stagejen sijainnit varmaan määrää)
02:00 Gold Panda josta ehkä sitten tsekkaan The Flaming Lips (en oo mikään suuri fani koskaan ollut) tai Baths
---> harmi ettei tällöin oo itselle mitään MEGAKOVAA kun pitää yrittää pysyä pystyssä loppuhuipennosta varten:
04:15 John Talabot
05:00 Girl Talk
ja metrolla pääsee sit jo himaan
Last edited by mitten (26.05.2011 13:29)
Kai sinne vois jotain jonotuspilettejä koittaa kärkkyä ku ei tuol oikein muutakaan oo tänään samaan aikaan.
tosiaan tämäkin vois olla hyvinkin varteenotettava vaihtoehto. hmm, joku ties eilen kertoa, et varaukset sufjaniin laukeavat 35 minsaa ennen keikan alkua. tietää varmaan jonottamista jo reilusti sitäkin ennen? ehkä luovutan jo suosiolla ja yritän nähdä sufjanin joskus muulloin. sigh
Höh! Parasta oli Ty Segall, PiL ja Grinderman.
Miten sinne Arto Lindsayhin saa lippuja? Ei mitenkään? Pitää vaan jonottaa keikalle?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Sufjanin lippuarvonta meni hulinaksi?
Vuoden nuori muotoilija.
jeesus toi primavera kuulostaa sekoilulta
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Jep, mikä vitun festari semmonen on olevinaan, että paikan päällä pitää hoidella eri keikoille jippuja
Skeletonni kyllä viihtyis täällä tupakan hajuista päätellen
Ty Segall, PiL
nämä kyllä vaiks ei haittaa yhtään et lähdin puolessavälissä PiLiä kahttomaan Connan Mockasinia
5am Girl Talk hulinat olivat meitsille kyl melkein päivän koho-kohta. Jumalauta mitä meininkiä. (paljon jäi näkemättä esim Grindermanin aikana olin varmistamassa pystyynpysymisen syömällä jne joten. niin).
Jotenkin tosi moni juttu ei vaan oikein kunnolla lähtenyt, tein ihmevalintoja katsomaan juttuja mitä en ollut ennen nähnyt ja Äh. Moon Duo ei yhtään toiminut massiivisellä Ray-Ban lavalla ollenkaan - voi kun tuo ois ollut esim. pienellä intiimimmällä jägem-vice stagella. Glenn Brancassa osuin jonkun todella rasittavan biisin kohdilla paikalle, toki alkoi sit kuulostaa paremmalta heti kun lähdin säntäämään. Salem = LOL (miksi en Gold Panda kuten suunnittelin?) ja sori mut interpol > Suicide (hienoahan tuota oli nähdä joitakin biisejä, mut Alan Vegan käsittämättömän väsynyt laulu/haahuilu stagella kyllä total downer, sekä vittu miten kovalla soundit ja plugit unohtunut) Mut tuohon aikaan paras valinta olisi kait sittenkin ollut Caribou, vaikka olenkin nähnyt ne viime vuonna.
John Talabottia ehdin sit nähdä about 5 minuuttia kun sain tietää et keikkoja aikaistettiin ja lähdin toiselle puolelle aluetta et näkis GT:n mikä oli kyl OIKEA valinta.
ja ainiin:
HUUTONAURUA
the problems with [the card] on first day in the Parc del Fòrum have shown that the system is not reliable enough for it to be the only way of acquisition of beverages during the rest of the festival.
NO FUCKIN SHIT