You are not logged in.
Nyt voit aloittaa Seinfeldin uudestaan
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Paras GoT jakso tähän mennessä; juonimista, tissejä, homostelua ja kunnon miekkahulinaa
jpp, brutaalia menoa kerta kaikkiaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Itse asiassa Braking Bad muuttuu suorastaan loistavaksi kolmannella kaudella kun ns. hulinat oikeesti alkaa. Vähän turhan pitkään tässä vaan kesti, joten ei tätä monellekaan voi suositella ellei oo ihan vitusti aikaa trallailuun.
eilen game of thrones, yes imma intriqued
Kaikkia Oddseja vastaan olen itsekin jäänyt GoT-koukkuun. Hämmentävää muuten huomata, että Khal Drogoa näyttelee entinen Baywatch-poju.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kaikkia Oddseja vastaan olen itsekin jäänyt GoT-koukkuun. Hämmentävää muuten huomata, että Khal Drogoa näyttelee entinen Baywatch-poju.
Jpp, itse veikkasin ensin vapaapainijaksi mutta nyt kävi näin
Game of Thronesia on tullu pari ekaa jaksoa katottua. En oo kyllä varma, kauanko jaksan pysyä bandwagonissa.
"A repo man's always intense"
Game of Thronesia on tullu pari ekaa jaksoa katottua. En oo kyllä varma, kauanko jaksan pysyä bandwagonissa.
sama, paitsi yksi jakso vasta katsottu. Pitää kai vielä ainakin nuo pari seuraavaa, jotka sai nauhoitettua Canalilta.
Satuhäät ei pettänyt tälläkään kertaa
pettänyt jo pitkään. Liian sama kaava ja samanlaiset typyit joka jaksossa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
grasskirt wrote:Satuhäät ei pettänyt tälläkään kertaa
pettänyt jo pitkään. Liian sama kaava ja samanlaiset typyit joka jaksossa.
En ollut katsonut tätä moneen kuukauteen, niin siitä syystä aiheutti taas aikamoista myötähäpeää.
adventure time on niin hyvä ettei mitään järkee!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pelastajat
Ykkös- ja kakkoskausi kirjastosta ja kolmosen latasin netistä, kun ei kirjastossa näkynyt dvd:tä. Koukuttava sarja. Toki neloskautta tulee katottua telkkarista.
true blood -putki päällä. Hauska katsoa sarjaa sillee että tietää miten jutut tulee kehittymään mut samalla tulee just sen takia huomattua uusia piirteitä ja juttuja.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
The Killingiin olen jäänyt koukkuun.
Game of Thronesia katselin pari jaksoa ja aion katsoa ainakin pari lisää.
Olikos kukaan katellut Boardwalk Empirea? Tuli taas mieleen kun Ellroyn gangstaopukset on uudelleenluennassa.
Olikos kukaan katellut Boardwalk Empirea? Tuli taas mieleen kun Ellroyn gangstaopukset on uudelleenluennassa.
joo katottu on. oikein hyvä ja vetävä sarja, odotan innolla jatkoa. kandee kattoo.
eilen ois tullu event, unohdin katsoa, toisaalta samapa tuo
The Killingiin olen jäänyt koukkuun.
Aattelin alottaa tätä tässä Breaking Badin jälkeen.
game of thrones vaikutti ekan jakson jälkeen hiton viihdyttävältä
Lähtee toi hulinamopo käsistä hiljalleen tossa Game of Thronesissa.
Lähtee toi hulinamopo käsistä hiljalleen tossa Game of Thronesissa.
jep, se on kuuma se punapäinen hovihuoruli, en kauheasti ole syttynyt hbo:n tarjontaan, mutta tää on kyll lähteny täbötskeil
Parks & Recreationia yritän
Parks & Recreationia yritän
Kannattaa yrittää. Täällä on kakkoskausi menossa, ja jotenkin se on onnistunut löytämään sielunsa, vaikka vaikuttikin aluksi ihan vain Konttori-jäljitelmältä.
Vuoden nuori muotoilija.
^samaa "jengi" sanoo
ne rahaa multa anoo
mä tarjoon halpaa panoo
kukaan ei sammuta tätä janoo
jos kotikuntani olis parkano
hei älkää mimmit karkako
sulleko kasvais partako
taco
^samaa "jengi" sanoo
ne rahaa multa anoo
mä tarjoon halpaa panoo
kukaan ei sammuta tätä janoo
jos kotikuntani olis parkano
hei älkää mimmit karkako
sulleko kasvais partako
taco
ja kovin jäbä kaikista on esa kaartamo
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Pöh esa on täys mamo
ei oo kyl oikeasti mitään tietoa aiheesta, mitä nyt sen verran et J-B:n mielestä paras power trio on Kaartamo-Kettunen-Kuustonen
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
MMM wrote:Parks & Recreationia yritän
Kannattaa yrittää. Täällä on kakkoskausi menossa, ja jotenkin se on onnistunut löytämään sielunsa, vaikka vaikuttikin aluksi ihan vain Konttori-jäljitelmältä.
Kaikki kaudet katsottu. Paranee koko ajan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu