You are not logged in.
Pages: 1
TAMMIKUU EI MITTÄÄN, HELMIKUU EI MITTÄÄN / MAALIS-, HUHTI-, TOUKOKUU EI MITTÄÄN. /
KAKSISATAA KERTAA NOLLA EI OO MITTÄÄN / KUN KUKAAN EIKÄ MIKÄÄN TEE MITTÄÄN.
Ensi kerralla Nick Caven Mersu Seat.
Älä päästä painiks sitä
Melkein aina. Tällä hetkellä playlistilla on Kirkan "Minä olen muistanut", kiitos artsyn sunnuntaisen dj-setin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Olisin antanut ääninäytteen mutta en sittenkään viitsinyt. Se oli ihan liian surullinen laulu tähän otsikkoon...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
joo jotain tulee joskus hymisteltyä, ei nyt ihan laulettua kuitenkaan...päässä soi-topikista varmaan löytää ne mitä tulee kulloinkin tapailtua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Melkein aina. Tällä hetkellä playlistilla on Kirkan "Minä olen muistanut", kiitos artsyn sunnuntaisen dj-setin.
Eikös se ole Kim Lönnholmin biisi?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
VOI VITTU ONKO MAAILMASSA TODELLA IHMISIÄ JOTKA EI TIEDÄ ETTÄ KIM LÖNNHOLM LAULOI "MINÄ OLEN MUISTANUT"!!!?!?!
samaa ihmettelen.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:042c215a38="Ulvilan pikkunatsi"]VOI VITTU ONKO MAAILMASSA TODELLA IHMISIÄ JOTKA EI TIEDÄ ETTÄ KIM LÖNNHOLM LAULOI "MINÄ OLEN MUISTANUT"!!!?!?!
samaa ihmettelen.[/quote:042c215a38]
tämän tiedon lukemisen jälkeen on hyvin hämmentävää mennä nukkumaan, puhumattakaan huomenna kohdata ihmisiä - mistään ei voi enää olla varma.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
JA MERSUN PENKKI, SE OOTTAA / MUN TAITAA HOUKESIT PALLAA / EHKÄ OTIN, EHKÄ EN / JA MÄ KERROIN TOTUUDEN / ENKÄ PELKÄÄ KUOLEMAA
Älä päästä painiks sitä
JA MERSUN PENKKI, SE OOTTAA / MUN TAITAA HOUKESIT PALLAA / EHKÄ OTIN, EHKÄ EN / JA MÄ KERROIN TOTUUDEN / ENKÄ PELKÄÄ KUOLEMAA
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:56797db90d="Ulvilan pikkunatsi"]VOI VITTU ONKO MAAILMASSA TODELLA IHMISIÄ JOTKA EI TIEDÄ ETTÄ KIM LÖNNHOLM LAULOI "MINÄ OLEN MUISTANUT"!!!?!?!
samaa ihmettelen.[/quote:56797db90d]
smaa...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
itse harrastan enempi suihkussa viheltelyä. bravuureihin kuuluu ainakin petteri punakuono, tiktakin "lopeta", pokémon-tunnari ja muutama junnu vainion klassikko.
Kaupasta Lepolantietä kotiin astellessani lauloin ääneen Richard Thompsonin 'Dimming Of The Day'ta. melkein itkin. 'I'm drowning in the river of my tears...'
onneks kukaan ei kuullut/nähnyt.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
[quote:fedf70613b="Tero Skeleton"]Kaupasta Lepolantietä kotiin astellessani lauloin ääneen Richard Thompsonin 'Dimming Of The Day'ta. melkein itkin. 'I'm drowning in the river of my tears...'
onneks kukaan ei kuullut/nähnyt.[/quote:fedf70613b]
ootko ihan varma?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
nostolle.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Meen kohta suihkuun ja laulan Topi Sorsakosken On Kesäyön.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Anna mun bailaa, anna mun bailata
"Pay your rates
Pay your water rates
Pay your rates
Pay your water rates"
bzort glorf bööth
Root Downia ollut playlistilla tänään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
voisin melkein nauhoittaa näytteen siitä, millä tavalla Ricky Martinin "Rhythm Divine" soi todella usein pääkopassani. Sellainen tenoriversio, todella pompöösi ja andrew lloyd webber kansallisoopperassa -fiilis.
helvetti. sitten mä aina alan laulaa sitä enkä pääse riittäville "leveleille".
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:f6ca7f156e="kmodig"]voisin melkein nauhoittaa näytteen siitä, millä tavalla Ricky Martinin "Rhythm Divine" soi todella usein pääkopassani. Sellainen tenoriversio, todella pompöösi ja andrew lloyd webber kansallisoopperassa -fiilis.
helvetti. sitten mä aina alan laulaa sitä enkä pääse riittäville "leveleille".[/quote:f6ca7f156e]
NAUHOITA JO!
[quote:32a6b9fa43="hrmunoita"][quote:32a6b9fa43="kmodig"]voisin melkein nauhoittaa näytteen siitä, millä tavalla Ricky Martinin "Rhythm Divine" soi todella usein pääkopassani. Sellainen tenoriversio, todella pompöösi ja andrew lloyd webber kansallisoopperassa -fiilis.
helvetti. sitten mä aina alan laulaa sitä enkä pääse riittäville "leveleille".[/quote:32a6b9fa43]
NAUHOITA JO![/quote:32a6b9fa43]
KOTONA NÄMÄ!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
NAUHOITA SITÄ!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tooreaadoor lähtee useasti, sanoista ei toki hajua, miten oikeesti menee jne.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
MY LIFE
JESUS AND TEQUILA
I'M SATISFIED
AND I CAN'T DENY IT
Älä päästä painiks sitä
Pages: 1