You are not logged in.
tehdäänpä huvikseen topikki näille vaikkei ketään varmasti kiinnosta
eli näiltähän on tullut jo 5 levyä:
Asleep in the Back (2001)
Cast of Thousands (2003)
Leaders of the Free World (2005)
The Seldom Seen Kid (2008)
Build a Rocket Boys! (2011)
kypsää poppia aikuiseen makuun
vähän surullistahan näiden kohdalla on se, että eka levy on mun mielestä moderni mestariteos, jotenkin usvaisen tunnelman omaava nerokkaasti tuotettu ja kirjoitettukin pop-albumi. sen jälkeen lasku on tainnut olla melko tasaista, mut oon nyt kuunnellu noita uusimpia levyjä ja ne taitaa sittenkin olla aika hyviä vaikka se ekan levyn unelmagroove onkin kadonnut. näähän on tulossa ruisrockiin, klubikeikkaa voisin jopa mennäkin katsomaan.
laittaisin jotain youtube-linkkiä mut eilen oli palkit niin täynnä ja ilonen meininki et olen käyttänyt 111% kaistastani tälle päivälle
Kai jokasella on joku tämmönen luonnevikoihin luokiteltava fanitussuhde johonkin brittipopin divaribändiin. Mulla se kohdistuu Genevaan.
Älä päästä painiks sitä
joo mun fanitussuhde kohdistuu nimenomaan tuohon ekaan levyyn, olen joskus rankannut sen kaikkien aikojen listallani johonkin top kolmeenkybään. ja varmaan rankkaan edelleenkin. sen jälkeenhän tästä on tullut ehkä just tollasta "divaribrittipoppia", mut hyvin miellyttävää musiikkiahan nuo kaikki levyt ovat.
Seldom Seen Kid on paras, mahtavia biisejä ja mahtavasti tuotettu. Debyä en oo jaksan ikinä puoltaväliä pidemmälle, pitäis varmaan yrittää joskus taas uudelleen.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Ei tää kyllä yhtään. Joskus omistin Cast of Thousands-levyn ja möin pois kun joku sen jostain syystä halus ostaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tässä ekan levyn ekassa biisissä on suurin osa niistä elementeistä mitä arvostan musassa: kahden soinnun junnausta, komeaa harmoniaa, jokseenkin täydellinen tuotanto ja aivan vitun groove rumpukomppi. yksi kaikkien aikojen suosikkibiiseistäni.
Täytyy ottaa uus levy haltuun. Seldom seen kid on timanttinen levy ja ehdottomasti näiden paras.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Kai jokasella on joku tämmönen luonnevikoihin luokiteltava fanitussuhde johonkin brittipopin divaribändiin. Mulla se kohdistuu Genevaan.
:sydan::sydan:
Elbow on hieno bändi myös. Itekin tykkään eniten ekasta, mutta muutkin on hyviä (paitsi kolmoslevy vähemmän). Kaksi viimeisintä levyähän tuntuvat nostaneen bändin kurssia jonkin verran.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Hyvää tämä. Cast of Thosands ja Seldom ei joskus taannoin oikkeen lähtenyt, mutta nyt Asleep in the Back ollut kuuntelussa ja Seldomkin toimii.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Tunteikasta, syvällistä ja kestävää musiikkia aikuiseen makuun. Kaikki albumit ovat mielestäni oikein hyviä ja niihin ei kyllästy ihan heti. Cast Of Thousands on oikeastaan ainoa josta en ole kauheasti tähän mennessä välittänyt. Cast oli jotenkin tönkkö ja mekaaninen kokonaisuus mutta on silläkin tietty hyvät hetkensä. Joskus silloin tällöin sämpläsin niitä albumeita kun ne ilmestyivät, mutta vasta Let's Build A Rocket Boysin jälkeen katsoin parhaaksi oikeasti tutkia mitä kaikkea sieltä löytyy.