You are not logged in.
Pages: 1
Likaiset vessat, poikien ongelma
Mielestäni on syytä herättää keskustelua vessan puhdistuksesta. En halua nyt syyttää ketään mistään, mutta aika usein meillä parikymppisillä (...) vessa jää lähes kokonaan siivoamatta, minkä huomaa parhaiten poikien/miesten vessoista.
Aloitan keskustelun vastaamalla kysymyksiin, jotka tulevat ensimmäiseksi mieleeni vessan puhdistuksesta.
Miksi siivoaisin?
Voit saada vieraita. Lisäksi saatat pudottaa hammasharjasi likaiseen lavuaariin.
Mistä tiedän, onko likaista?
Ne ilmeisimmät jäljet näet kyllä. Seuraa lisäksi lavuaarin ja vessanpöntön reunoja. Ne ovat usein mustan pölyn peitossa.
Kuinka usein minun pitää siivota?
Tämä riippuu tietysti siitä, kuinka usein vessaasi käytetään. Jos sinulla on kämppiksiä, saatatte joutua siivoamaan hyvinkin useasti. Jos asut yksin, siivoa parin viikon välein.
Mitä siivousvälineitä tarvitsen?
Lavuaarin puhdistukseen tarvitset rätin ja jotain mietoa pesuainetta. Samalla pesuaineella voit pyyhkiä myös pöntön reunat, mutta itse käytän hygieniasyistä rätin sijaan vessapaperia. Pöntön sisustan puhdistukseen tarvitset vahvempaa pesuainetta ja vessaharjan.
Pitääkö lattia mopata?
Joo-o.
Voitko antaa muita vinkkejä?
Parranajon jälkeen huuhtele lavuaari vedellä, ja pyyhi reunat vessapaperilla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:38771a5f8a="Bedderi"]
Miksi siivoaisin?
Voit saada vieraita. Lisäksi saatat pudottaa hammasharjasi likaiseen lavuaariin.
[/quote:38771a5f8a]
Mites muuten toimisitte jos pudottaisitte hammasharjanne vessanpönttöön? Vesi siellä on kuitenkin puhtaampaa kuin mitä suurin osa maailman ihmisistä juo (paitsi jos justiin on schesset sinne vääntänyt tai virtsannut), mutta silti ainakin minua henk. koht. pelkkä tieto siitä että hammasharja on ollut jossain aivan täysin väärässä paikassa saisi hylkäämään kyseisen harjan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ja se tärkein: jos sinulla on kämppis/kämppiksiä, tee wc:n siivouksesta vuorolistat ja vahdi kuin natsi että niitä noudatetaan. Muuten saatat joutua huomaamaan olevasi ainoa hygieniasta välittävä ihminen asunnossasi.
nimim. kämppikseni on siivonnut vessan kerran kahden vuoden aikana
Mites muuten toimisitte jos pudottaisitte hammasharjanne vessanpönttöön? Vesi siellä on kuitenkin puhtaampaa kuin mitä suurin osa maailman ihmisistä juo.
tästähän on "tieteellinen" tutkimuskin, näin telkkarista myytinmurtajissa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Siivoaminen menee ns. kipukynnyksen mukaan. Kun nistikämppäviisari menee liian pitkälle "kaakkoon", on aika siivota.
Odotettavat naisvieraat on tietenkin erikoistapaus.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
vessan siivoominen on paradoxaalista! jos on kunnolla puunannut paikat puhtaaksi niin asioiminen siellä harmittaa, menee saavutetut harmoniat täysin... nyansseista lisää kertoo vaikka ulvis - saadaan tähän ketjuun sen kipeästi tarvitsemaa inhorealismia
Tänään kuurasin vessan ja imuroin muun asunnon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:2fa846ae79="turkele"]Löytyi se vittumaisin siivoushomma: kylppärin istuma-ammeen hinkkaus
'
Joo meen takaisin tonne hankaamaan, hauis kasvaa.[/quote:2fa846ae79]
Tiedän kokemuksesta, että aika vittumaista hommaa. Edellisessä kämpässä nämä.
"A repo man's always intense"
Tuo kylpyamme on kyllä vitun paskainen mutta eipä paljon huvita kuurata.
Tee siitä toinen vessanpönttö.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Vessan siivoominen on kyllä perseestä
en ole kolmekybänen emoboy
Kohta meen sotkemaan vessanpönttöä
en ole kolmekybänen emoboy
Vessan siivoominen on kyllä perseestä
Samoin sotkeminen?
turston wrote:
Siivosin muutama päivä sitten.
Kauden ratkaisuhetkiä taas huomenna tai perjantaina. Tällä kertaa pitänee myös kaivaa hiukset lattiakaivosta. Hyi hyvä jumala.
Mä olen ulkoistanut hiusten kaivamisen psykoterapeuteille ja koulutetuille siivoojille.
Pages: 1