You are not logged in.
Kyllähän tässä vähän jo jännittää, että saanko nukkua ensi yönä vai sekoaako tää maa totaalisesti.
Samaa mietin just. Nyt ainakin ihan holtiton meininki kadulla
Mikä tässä on hienoa, niin se, että tää mestaruus ei todellakaan tullut millään pelkällä "metsien leijonien uhrautumisella ja peräänantamattomalla sisulla", vaan joukkue pelas helvetin hienoa ja kurinalasta kiekkoa, ja yksilöt pysty myös näyttäviin henkilökohtasiin ratkaisuihin. Ois pitäny seurata useampikin matsi ku vaa nää kolme viimistä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
eniten huvitti fesestä bongaamani tieto että Pohjois-Haagassa soi kirkonkellot. Seonneille suntioille
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Melkoset hulinat oli hyvinkäällä. Tämä tuntuis olevan uus ihanaa leijonat ihanaa:
edit: nyt kuului jostain joku vitummoinen RÄJÄHDYS
Last edited by suomenajokoira (16.05.2011 00:47)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Tossa kadulla on nyt vilkkaampi liikenne, kuin päivällä. Ja kovasti huudetaan. Joo kääkkää on näköjään pelattu.
Hyvää kiekkoa oli kyllä kakkos- ja kolmoserä. Ekassa oli vähän sellasta Suomelle tyypillistä veivaamista, ja kolmosen suhteen vähän pelotti, niissä kun ollaan pelattu joko parasta tai paskinta kiekkoa. No, nyt näin päin. Aika jännä, ettei silti oo mitään mieletöntä fiilistä. Vaikka no, ei näihin MM-kisoihin oo koskaan silleen ihan täysillä tullut suhtauduttuakaan. Kiva toki Mertarannankin kannalta, että heppu on vuodesta toiseen saanu kattoa kun tärkeissä matseissa tulee turpaan, ja nyt vihdoin sitten tuli voitto.
Täälläkin kunnon perseilyolympialaiset käynnissä, kun tulin kämpille niin torvet soi ja jengi karjui. Yllätyin tosin että asuntolassa on yllättävän hiljaista. Ei nyt oikein huvita jorata, vaikkei huomenna mitään tärkeää olekaan. Mut antaa jengin nyt juhlia, kerta se lätkä niille noin tärkeä juttu on.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
KIITOS LEIJONAT!
Edit. mopot pärisee!
bzort glorf bööth
kuten sanoin kisojen ekan matsin jälkeen, helppo mestaruus tulossa
:käsilipassa:
bzort glorf bööth
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Turun torilla oli ainakin suhteellisen hyvänlevottomat vibat, toisaalta myös sellasta
vittumaista NYT SAA OLLA FENNOMAANI EIKÄ TULLA SYYTTELEEN NATSEIKS (suora laina) -fiilistelyä.
Itse olin toki siellä äänittämässä tunnelmaa
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Rauhallisempaa on meno kuin 16 v sitten mutta "kyllähän tunnelma on niin sanotusti mahtava ja onhan se hienova kattova ja viilis on kova"
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Itse olin toki siellä äänittämässä tunnelmaa
![]()
![]()
![]()
NYT KYLLÄ
Olisinpa ite kekannu saman! Nyt ei enää jaksa mennä tonne pomppimaan.
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
MMM wrote:Itse olin toki siellä äänittämässä tunnelmaa
![]()
![]()
![]()
NYT KYLLÄ
![]()
Olisinpa ite kekannu saman! Nyt ei enää jaksa mennä tonne pomppimaan.
pistän kyl jakoon freesoundiin, äänimaisema.remixit kehiin
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Kävelin äsken Kalliosta Kamppiin: Saldona 12 brofistiä, joku pissis tarjosi karkkia ja meinasin jäädä vain kolmen taksin alle. Täällä parempien ihmisten Kampissa taidetaan keskittyä enemmän jalkapallon MM-karsintojen alkuun.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bzort glorf bööth
Hyvää hulinaa
Pistin itekin ikkunalaudalle zoomin nököttämään, onneks tossa aika lähellä on grilli niin sieltä tuli välillä aika siistiä matskua. Mut Kokkolassa (ainakin keskustan liepeillä) näyttänee tuo purkautuvan enemmänkin yksittäisinä tööttäyksiä kuin tollasena tasaisena.
Last edited by Kalossimies (16.05.2011 01:40)
Nälkä.
Aika vaisulta tuntui vrt. stadi äsken.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kävelin ympäri keskustaa äsken. Ihan mieletöntä. Käväisin torilla. Kyllähän tuollainen fiilis tarttuu. Toki katsottiin koko matsi Sir Oliverissa. Meillä oli sellainen juttu että aina kun Suomi saa maalin vedetään fisut, joten päästiin ihan kivaan känniin ennen keskustaan lähtemistä.
Sent from my iPhone 16
peliä oli vitun hauska katsoa. baarissa ja keskustassa aivan liikaa porukkaa, harvoin tuollaista meininkiä tässä kylässä näkee.
piti toki hiippailla vaan kotiin chillaamaan taka-alalle
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Älä päästä painiks sitä
Oikean rytmin kiinni
Oikean rytmin kiinni
Pro patria
Upeaa työtä äijät
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Oikean rytmin kiinni
Hassuttelija wrote:
Pirkka-lager
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS