You are not logged in.
[quote:a687a336ec="DirtyBlueGene"]Jerry Seinfeld in Emerald City:
http://youtube.com/watch?v=QCmb6JeF0Yo[/quote:a687a336ec]
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:dfd2c2e430="ZapMan"][quote:dfd2c2e430="DirtyBlueGene"]Jerry Seinfeld in Emerald City:
http://youtube.com/watch?v=QCmb6JeF0Yo[/quote:dfd2c2e430]
[/quote:dfd2c2e430]
Sama. Moisista universumien kohtaamisista on tottunut yleensä vain villisti fantasioimaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Olipas kaiken pysäyttävä vika jakso tossa Six Feet Underissa. Kannattaa kattoa toi vika kausi joka just alko myös Suomen teeveestä.
Onkos kukaan katsonut sitä kakkosen uutta Musiikki-TV-ohjelmaa? Minä en vielä, mutta eilisen lähetyksen laitoin videolle, kun oli luvassa mm. Ristoa ja Magenta Skycodea.
Onkos kukaan katsonut sitä kakkosen uutta Musiikki-TV-ohjelmaa? Minä en vielä, mutta eilisen lähetyksen laitoin videolle, kun oli luvassa mm. Ristoa ja Magenta Skycodea.
videot ei toimi ja tuli oz toiselta puolelta spåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hogan Knows Best - vetää aika hiljaiseksi. Vähän saman tekee Dismissed ja Next! (Ota tai jätä! suomeksi)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hogan Knows Best - vetää aika hiljaiseksi. Vähän saman tekee Dismissed ja Next! (Ota tai jätä! suomeksi)
Luin ensin Wogan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Luin ensin Wogan
luin eka logan
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:556eff8264="psychocandy"]
luin eka logan
[/quote:556eff8264]
tokalla kerralla luin rogan josh
tokalla kerralla luin rogan josh
kolmannella luin guru josh
jne...
...
This must be what jail / I will scratch
kotikatu alko joten foorumi hiljeni? ok.
Kohta Onnen päivät ja sitten House! o/
Luvattoman heikkoja olleet nämä Sopranosin viime jaksot. Unimaailma buddhamunkkeineen = uuh/uhh.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kieltämättä aika kuraa noi Sopranosit ollu. Enemmän sitä äksöniä perkele!
[quote:8b32610d95]4D: Maailman suurimmat rinnat
Nelonen 22:10 - 23:05
Lolo Ferrari pääsi kuin pääsikin Guinnessin ennätysten kirjaan: hänelle tehtiin 22 kauneusleikkausta miehensä Ericin ehdotusten mukaisesti ja hänen rintansa "rankattiin" maailman suurimmiksi. Vuonna 2000 Lolo menehtyi hämärissä olosuhteissa, kuten ihannoimansa Marilyn Monroe. Myöhemmin hänen miestään on epäilty vaimonsa murhasta. Dokumentti kertoo Lolon järkyttävän elämäntarinan. Tuotanto Rapido Television Production. Dokumentti. Kesto 40'[/quote:8b32610d95]
Eikö taso meinaa laskea koskaan?
[quote:9545079e19]4D: Maailman suurimmat rinnat [/quote:9545079e19]
ei kai tuohon neljä deetä riitä?
[quote:b6cb40e600]4D: Maailman suurimmat rinnat
ei kai tuohon neljä deetä riitä?[/quote:b6cb40e600]
En kuule tiiä.
Siinä ja siinä.
[quote:1e6adb3c94]4D: Maailman suurimmat rinnat
ei kai tuohon neljä deetä riitä?[/quote:1e6adb3c94]
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Johan oli isot D:t.
--
Olen vihdoinkin tutustunut tähän uutuussarjaan nimeltä Sopranos. Kolme jaksoa takana ja ihan messevältä vaikuttaisi meininki. Kohta mä ehkä tsekkaan mistä ne nuoret hömpöttää kun ne kattoo sitä jotain Dallasia.
Tero saatana, s'olet gay!
American Dadia katsoin tuotantokaudellisen kolmen päivän sisään...suurimmilta osin pirun hauskaa neocon-vittuilua
Jos oot babsu kattonu myös Family Guyta niin kerropa kummasta tykkäät enemmän. Tämä on koulukuntien taistelu.
Itse olen Family Guyn kannalla. Vittuileva vauva on vaan niin parasta.
[quote:8dc2b1701a="kri"]Jos oot babsu kattonu myös Family Guyta niin kerropa kummasta tykkäät enemmän. Tämä on koulukuntien taistelu.
Itse olen Family Guyn kannalla. Vittuileva vauva on vaan niin parasta.[/quote:8dc2b1701a]
Family Guy on parempi, mutta kyllä tääkin on hyvä.
en ole kolmekybänen emoboy
emmä osaa päättää, ehkä sama, ehkä emmätiä...
Kertokaas joku mitä Lostissa tapahtui torstaina, jäi väliin
Olipas kerrankin melkoisen jännittävä Doctor Who.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kertokaas joku mitä Lostissa tapahtui torstaina, jäi väliin
siinä oli jotai että se eko näki sen charlien virgin mary patsaan ja sit se käski sen näyttää mistä se löyty ja takautumassa kävi ilmi, että eko oli just niitä huumeita salakuljettanu ja sen veli oli pappi, ja sit kaikkee... sen veljen ruumiin löysi sit kans sieltä koneesta jne. en mä oikein nyt muista enempää. niin ja michael chättäili poikansa kanssa, se sano et sillä ei oo paljoo aikaa ku "ne" tulee kohta takasin. michael yritti kysyy missä se on mut poika ei ehtiny vastaamaan.