You are not logged in.
Suosikkejani olivat luonnollisesti 1. BRITANNIA (paras gay-disco-anthem) 2. Ukraina, eiku Unkari (vai mikä se oli, jolla oli komiasti laulava rautarintsikkanainen) 3. Viro.
Paradise Oscar ehkä nelosena.
Kreikan "räppäri", mitä vittua , mahdollisesti paskinta ikinä, paskempaa kuin Speak the hungarian rapper
Last edited by Moronica (15.05.2011 13:16)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Saksa oli paras! Spacemimmit
Sääli, että F.Y.R. Macedonia ei päässy finaaliin, se oli paras
eilen ennen ääntenlaskua tein parhauslistaa:
1. suomi (12)
2. unkari (10)
3. serbia (8)
4. azerbaitzan (7)
5. espanja (6)
6. viro (5)
7. irlanti (4)
8. moldova (3)
9. islanti (2)
kymppi eli yhden pisteen saaja oli vähe auki, italia tai saksa tai oikeestaan ihassama
Espanja
1. Ukraina
2. Ranska
3. Serbia
4. Saksa
5. Viro
6. Venäjä
7. Suomi?
8. Sveitsi?
9. Unkari?
10. Irlanti?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
2. Ukraina, eiku Unkari (vai mikä se oli, jolla oli komiasti laulava rautarintsikkanainen)
siis Slovenian "saalistussaappaat"
Slovenian pissiksen sidukkapömppis :3
Last edited by tigrushka (15.05.2011 15:34)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Espanja
minusta yks parhaista!
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Meillä olin kans ainoo joka tuuletti Espanjaa kädet ilmassa, vielä aamullakin soi päässä!
Slovenian biisistä en tykänny mut kuumat vetimet oli kyllä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Voi vittu Venäjä let's do this thing
Meitsi äänesti Viroa.
Oli melko tylsät kisat, ei mitään kunnon kreisiä, eikä myöskään yksikään biisi älyttömästi säväyttänyt.
PO:lle kuitenkin peukku hyvästä aloituksesta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
koko päivän jyskyttänyt päässä Ruotsin ehdokas
I WILL BE BI-POLAR I WILL BE BI-POLAR
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Sain vaimolta Euroviisutuliaisina Lenan Taken by a Stranger-sinkun!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Venäjän ärsyttävä jamppa oli kyllä pantava, myönnän
Mutta paras -hetki viisuissa: Slovenian hassutteleva pisteidenantajakommentaattorijamppa! NUSSITAAN!!!!!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Venäjän ärsyttävä jamppa oli kyllä pantava, myönnän
Mutta paras -hetki viisuissa: Slovenian hassutteleva pisteidenantajakommentaattorijamppa! NUSSITAAN!!!!!
Niin siis tämä mustekala-Paul-simulaattori!
Pope wrote:Venäjän ärsyttävä jamppa oli kyllä pantava, myönnän
Niin siis tämä mustekala-Paul-simulaattori!
jpp, toi oli hyvä
Tomitarmon kanssa samoilla linjoilla. En nähny toki yhtään esitystä, mutta radiosta kuunneltuna tajus ton koko homman, että täähän on nykyään itäeurooppalaisten oma pikku selänpesu-/itsetunnonkohotuskenttä. No, ehkä niitä on potkittu päähän niin kauan, että tää on vaan kohtuullista.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
euroviisuista tulee kyl joka vuosi krapula ja "miks mä katon tätä" -itsesyytökset.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Meillä olin kans ainoo joka tuuletti Espanjaa kädet ilmassa, vielä aamullakin soi päässä!
Sama! Aamulla en ensin edes tajunnu, että mikä siellä päässä soi, mut onneks muisti alkoi palautua pätkittäin.
Ja äsken huomasin et ehkä tästä yöviestistäkään ei välttis pystynyt päättelemään että siinähän tarkoitettiin juuri Espanjaa, joka sai täydet pisteet juuri Ranskasta (ja meikältä):
Hahah, olisi pitänyt arvata että ainoastaan meikä + Ranskan kansa tajuaa, mikä oli finaalissa paras biisi (vaikka jäikin ihan häntäpäähän)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
risto_m wrote:Meillä olin kans ainoo joka tuuletti Espanjaa kädet ilmassa, vielä aamullakin soi päässä!
Sama! Aamulla en ensin edes tajunnu, että mikä siellä päässä soi, mut onneks muisti alkoi palautua pätkittäin.
Ja äsken huomasin et ehkä tästä yöviestistäkään ei välttis pystynyt päättelemään että siinähän tarkoitettiin juuri Espanjaa, joka sai täydet pisteet juuri Ranskasta (ja meikältä):
harry-irene wrote:Hahah, olisi pitänyt arvata että ainoastaan meikä + Ranskan kansa tajuaa, mikä oli finaalissa paras biisi (vaikka jäikin ihan häntäpäähän)
Espanjalla oli paras koreografia, opettelin
harry-irene wrote:risto_m wrote:Meillä olin kans ainoo joka tuuletti Espanjaa kädet ilmassa, vielä aamullakin soi päässä!
harry-irene wrote:Hahah, olisi pitänyt arvata että ainoastaan meikä + Ranskan kansa tajuaa, mikä oli finaalissa paras biisi (vaikka jäikin ihan häntäpäähän)
Espanjalla oli paras koreografia, opettelin
HYVIÄ KUVIA -TOPIKISSA NÄMÄ
espanjan vosu
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
tälläi afterthoughtina tuli mietittyä, että vaikka Oskarin biisi oli musta ihan kiva, niin olihan se esitys aika törkeän laimea. Star Wars -konferenssiin sopiva esiintymisasu, vittumaisen mairea hymyili ja vähän sinne päin vedetty laulusuoritus.
Omat suosikit:
1. Irlanti
2. Unkari
3. Bosnia
4. Italia
Georgian Linkin Park
Azerbaijanin misu
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Miten vitussa kukaan innostui millään tasolla Italian janarista
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Parempia on vielä ton juontajan "MEE NYT JO SIIHEN ASIAAN"-ilmeet
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.