You are not logged in.
Lupasin jo ajella munakarvat ja hypätä suihkulähteeseen jos Suomi voittaa.
Lupasin jo ajella munakarvat ja hypätä suihkulähteeseen jos Suomi voittaa.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
shanks wrote:Lupasin jo ajella munakarvat ja hypätä suihkulähteeseen jos Suomi voittaa.
Tuplasti talteen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eivät ne ole yhtään sotaa käyneet. Ruotsalaisista ei tarvitse muuta sanoa
SUURI ISÄMMAALLINEN SOTA
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
samapa tuo miten käy, kunhan ruotsi häviää
Matikainen
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Venäjä-Tshekki oli ihan parasta viihdettä, bonarina vielä tämä Venäjän Obelixin ja pleksin kohtaaminen
Selostaja vielä intoutui puhumaan "massasta" ja "liike-energiasta"
Oikean rytmin kiinni
Tänään nussitaan!
bzort glorf bööth
NYT ME SE TEHDÄÄN!
how they run this show.
hyvinhän se lähti.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Aika nihkeä erä kaiken kaikkiaan. Ruotsilla yks hyvä paikka, Suomella se ohjaus ja muutama puolittainen. Maalivahdit on molemmilla aivan huikeita.
J-M Aaltonen vois ratkaista
Varikset komentavat
NÄINKÖ MEILLE KÄY VOI VOI VOI!
how they run this show.
Hyvästi.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
lue niko jotain vitun tunteidenhallintaoppaita homo
1995 MAINITTU
1997 here we go
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
VEDÄ MATS SUNDIN MAILA HANURIIS
IMMONEEN!!!!!!!!!11111
how they run this show.
IHANAA, IMMONEN, IHANAA!
Oikean rytmin kiinni
Huikea laukaus. Ihmettelen kyllä sitä, miten nuo ruotsalaiset onnistuvat aina olemaan siellä minne irtokiekot menevät. Täytyis saada sellainen koko kentän kattava kuvakulma mistä vois analysoida.
Varikset komentavat
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
SIELLÄ LEPÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!
how they run this show.
KAMPPIOONE! KAMPPIOONE!!!!!!!!!!
how they run this show.