You are not logged in.
olipas topicci vajonnut... kellään mitään uusia suurlähettiläät-muistoja jaettavana?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
No oli se aika kova juttu, että yks tuttu oli "kuka voisi kellot seisauttaa" -videossa.
"kuka voisi kellot seisauttaa"
Niin joo, tuohan oli kova hitti riparin (:center:) aikoihin, siellähän sitä sitten tyttäret lauleskeli...
This must be what jail / I will scratch
Voitais joskus tehdä jonkinlainen Suurlähettiläät, Mamba ja Zen Cafe-mixtape ja mennä tuonne lumiseen puistoon kuuntelemaan sitä mankasta ja juoda samalla uuniomenasiideriä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Voitais joskus tehdä jonkinlainen Suurlähettiläät, Mamba ja Zen Cafe-mixtape ja mennä tuonne lumiseen puistoon kuuntelemaan sitä mankasta ja juoda samalla uuniomenasiideriä.
mä haluun mukaan
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:b340505da7="Alxity"]Voitais joskus tehdä jonkinlainen Suurlähettiläät, Mamba ja Zen Cafe-mixtape ja mennä tuonne lumiseen puistoon kuuntelemaan sitä mankasta ja juoda samalla uuniomenasiideriä.
mä haluun mukaan [/quote:b340505da7]
Joudut ostaa junalipun Ouluun tai vaihtaa ne talvirenkaat ja tehdä roadtripin tänne. Samalla voitais toteuttaa se pyhiinvaellusmatka Liimatan synnyinseuduille Pietarsaareen ja samalla vaikka sen lapsuusmaisemiin Rovaniemelle. Ja ehkä voitais samalla käydä Alkossa.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:12fce84f75="stratum"]Mukana. Pitää kyllä sitten opetella vähän etukäteen juomaan siideriä.
Voisi vaikka tähdätä reissun niin että Suurlähettiläät olisi täällä, Pietarsaaressa tai Rovaniemellä keikalla silloin.[/quote:12fce84f75]
Parasta olisi että ne olis ensin Jeppiksessä, sitten täällä ja lopuksi Rovaniemellä niin voitais seurata niitä niiden rundilla
<@DBGene> senkin karkki
sounds like a plan niinq ne sanoo
koskas soulin suurlähettiläät keikalla?
[quote:c816079506="Alxity"][quote:c816079506="stratum"]Mukana. Pitää kyllä sitten opetella vähän etukäteen juomaan siideriä.
Voisi vaikka tähdätä reissun niin että Suurlähettiläät olisi täällä, Pietarsaaressa tai Rovaniemellä keikalla silloin.[/quote:c816079506]
Parasta olisi että ne olis ensin Jeppiksessä, sitten täällä ja lopuksi Rovaniemellä niin voitais seurata niitä niiden rundilla [/quote:c816079506]
Juu, sama kävi mielessä. Ei sitten muuta kuin flanellipaidan ostoon, nehän taitaa olla muutenkin nyt muotia.
Juu, sama kävi mielessä. Ei sitten muuta kuin flanellipaidan ostoon, nehän taitaa olla muutenkin nyt muotia.
jussu käytää flanellipaitoja? grungen suurlähettiläät??
olipas topicci vajonnut... kellään mitään uusia suurlähettiläät-muistoja jaettavana?
Oltiin Weepikesin ja Mother Goosen kanssa Semifinalissa keikalla (1996, tai jotain semmosta...), ja oiskohan ollut niin, että soitettiin aika pitkälle Goosen kamoilla. Ooteltiin orkkaa saapuvaksi Porvoosta, ja tapettiin aikaa Ilveksessä. Viereisessä pöydässä istui ainakin osa Suurlähettiläistä, joilla oli muistaakseni samana iltana keikka Tavastialla. Turun miehet lähti hommiinsa meitä aikaisemmin, ja sen muistan, että Jussu sanoi sori tai jotain vastaavaa jollekin meistä, kun ahtautui tuolien ja pöytien välistä ulos.
Muuta en sitten voi Suurlähettiläistä sanoakaan, kuin että miten vitussa mikään bändi voi olla niin paska! Yhtä helvetin huono, ellei jopa huonompi kuin Jean S. Edes Popeda ei ole niin huono, ja se on sentään maailman huonoin!
[quote:c2b439061f="stratum"]Juu, sama kävi mielessä. Ei sitten muuta kuin flanellipaidan ostoon, nehän taitaa olla muutenkin nyt muotia.
jussu käytää flanellipaitoja? grungen suurlähettiläät??[/quote:c2b439061f]
No eikös nämä aina ole edelläkävijöitä olleet.
Edes Popeda ei ole niin huono, ja se on sentään maailman huonoin!
no hei, popeda oli aikanaan hyväkin... DA DA!!
No eikös nämä aina ole edelläkävijöitä olleet.
suurlähettiläät - tuo suomen nirvana
Onnittelut upsetterille, josta on näköjään tullut töölöläinen, kuten hyvien ihmisten kuuluu.
Kiitostapa kiitosta. Ollaan tosin asuttu Töölössä jo pari vuotta, tässä on mennyt van muutama kuukausi evakossa meidän taloyhtiössä riehuvan putkiremontin takia.
Otsikko seilaa jo toisella sivullaan, mutta kukaan ei ole maininnut taikasanoja MAAILMAN LAIDALLA!
kuin sekoitus Kotiteollisuutta ja Zen Cafea, pthyi.
Tuostahan saisi kovan fuusion:
Minä olen syksy hiljainen
minä olen aamu talvinen
minä olen ollut rautatie ja kiskot sen
minä olen puita metsässä
minä olen kanto tiedät sä
minä olen ollut valtatie ja asfaltti
Minä olen pöytä nurkassa
ei en liiku vaikka muut on jalkoja
minä olen ollut lentoreitti pohjoiseen
CHORUS:
Mutta minä olen ja elän ja hengitän,
yhtä suurta jumalaa,
elämänhalua.
Sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Toimii
Kuin kosmoksen yhdistävän voiman kätten kapelimestaroimana, ainakin kahden läheisen ihmiseni syntymäpäivä on Elokuun 11.
Toinen on Heikkosen Mikko If Societystä ja toinen on Kärkkäisen Riku Violasta.
Tero saatana, s'olet gay!
Kuin kosmoksen yhdistävän voiman kätten kapelimestaroimana, ainakin kahden läheisen ihmiseni syntymäpäivä on Elokuun 11.
smaa
[quote:c9d1daa30b]August 11
Births
1953 - Hulk Hogan, American wrestler
1970 - Andy Bell, English musician (Oasis)[/quote:c9d1daa30b]
1994-1996 lauloin jollain leirillä nukkumaan mennessä Kuka voisi kellot seisauttaa. Vieläkin hävettää
Mua hävettää vaimon puolesta, sen kaveri kun sai rahalla ja imartelemalla houkuteltua tämän esiintymään ao. biisin videossa. Ja kaiken lisäksi vielä silloisen bändini rumpali esiintyy sekunnin verran taustalla kun bändiä kuvattiin Merihaassa.
[quote:ef31263f7a="Ulvilan pikkunatsi"]
'Kuka pysäyttäisi kellot", kuten eräs fanaattinen ja pedantti kusipääfani tahtoi välttämättä korjata, [/quote:ef31263f7a]
Olet varmaan onnellinen kun vihdoin sait tietää nämä vuodet mieltäsi vaivanneen kipaleen oikean kutsumanimen. Eipä kestä kiittää.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Suurlähettiläiden kotisivuilta opittua: Suurlähettiläiden fonisti diggaa Bad Brainsia.
:peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Suurlähettiläiden kotisivuilta opittua: Jussu, Kari ja Mikko ovat soittaneet Funktrump-nimisessä RAP-yhtyeessä.
Psyko, onksul noitten levyy?! PAA JAKOON!
Suurlähettiläiden kotisivuilta opittua: "Englanninkielisen syntikkapopin - ja lukuisten eri bändinnimien - kautta yhtye siirtyi suomenkieleen..."
Tolta syntikkapop-kaudelta Psykokänniltä löytyy ihan varmasti matskua. Jakoon!
Meinasin ostaa näitten levyn parilla eurolla. Enpä sit ostanu. spåm
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kimppatilaus
ikävä kyllä ei oo toi varhainen syntsatuotanto tuttua, eilen tosin kuulin jonkun hyvänkuuloisen turkulaisen synabiisin radiosta, en muista mikä se oli. spåm?
ikävä kyllä ei oo toi varhainen syntsatuotanto tuttua, eilen tosin kuulin jonkun hyvänkuuloisen turkulaisen synabiisin radiosta, en muista mikä se oli. spåm?
Ehkä just vanhaa Suurlähettiläitä?
Ikävä kyllä mullakin on vaan yksi turkulainen räppivinyyli, mutta siinä ei ole Jussua ja siinä lauletaan eläinrääkkäyksestä ja pankkien vallasta. On sekin kyllä aika vitun kova, mutta ei mikään Pitääxunaina?
Pitääxunaina?
parhaat biisinnimet -topicissa nämä
eiq...