You are not logged in.
PARASTA IKINÄ
hyvä suomenruotsi!!!
Artemi hei hereillä nyt eiq mitäs " "
bzort glorf bööth
lo-fi -versio eesti-teksteillä
Axel yllätti positiivisesti. This time we can go all the way ja ehkä ollaan viiden joukossa.
"Suomesta tulee hyvin harvoin näin lahjakasta laulaja/lauluntekijää kuin Paradise Oscar" -Lasse Kurki.
Paavo Väyrynen on tehnyt elämäntyötään "planeettamme pelastamiseksi" niitä jalanjälkiä seuraten, jotka Paradise Oskar kertoo Euroviisussaan nuoren Peterin tehneen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Täähän on ihan helvetin cowa! Pakko loikata bandwagoniin! Haters gonna hate mut jos joku Noel Gallagher olis tehny saman biisin niin ihan varmasti menis hipstereillekin läpi. Oskar voittoon!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Voi luoja mikä esiintyminen! :sydan::peuk:
bzort glorf bööth
Hyvin veti Oskari. Ja biisihän on tässä seurassa vertaansa vailla... Oikeusmurha, jos se ei pärjää.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Täähän on ihan helvetin cowa! Pakko loikata bandwagoniin! Haters gonna hate mut jos joku Noel Gallagher olis tehny saman biisin niin ihan varmasti menis hipstereillekin läpi. Oskar voittoon!
Sama, kuulin biisin nyt ekaa kertaa olin aika
organizing the boy scouts for murder is wrong
mitävittua, tuo biisihän on ihan täyttä paskaa
mitävittua
No niinpä Millon se levy ilmestyy, kiinnostaa kyllä kuulla muita biisejä Oskarilta, vaikka en ookkaa fani.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Levy taitaa olla jo ilmestynyt. Oltais varmaan jos ei ois pitänyt esiintyä heti ekana.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kas niin, topikki lukkoon ja Hantalle bänniä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mut oli kyl hieno veto, siinä missä muut turvasivat kaiken maailman värikikkailuihin, Oskarille riitti taustalta nouseva maapallo. Tyylikästä!
Last edited by Kalossimies (15.05.2011 02:17)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Levyä tässä kuuntelen Spotifystä.
Ei hassumpaa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Meilläpäs onkin tää levy ihan kotona! Huomenna kuuntelen, tämä päivä on varattu Dylanile.
Nyt soi. No jaa, ihan leppoisaa menoahan tää, tuotanto on onneksi pidetty suht hillittynä ja hengittävänä. Mut eihän nää biisit nyt kauheen erikoisia oo, vaikka kieltämättä hyvin vedetty jannulta joka on meikää kuukautta nuorempi. Kyllä tätä ny mieluummin kuuntelee kuin kenenkään muun tän vuoden euroviisuehdokkaan levyä.