You are not logged in.
Ei tästä kakkossemistä oikein erotu mikään... toi Moldova toki erottu mutta se biisi oli aika kehno En äänestä ketään. Suomi tais voittaa nämä viisut
sitähän oon sanonu koko ajan
jos väkisin pitää jotain näistä kakkosluokan porukoista, niin romania oli ihan kiva retropläjäys
Onhan toki kuulematta vielä ne automaagisesti finaaliin menevät, mutta liekkö sieltä mitään mullistusta tulosa ...
jatkoon:
bosnia
slovakia
romania
viro
belarus
tanska
irlanti
moldova
en keksi kymmentä
Mikä maa se oli se hiekkapiirtäjä? Sen vois laittaa
Lenan uusi kappale on minusta parempi kuin viime vuotinen voittobiisi, toivottavasti esiintyykin paremmin.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
pum pum läpä läpä, slovakian siskokset putos
lenan biisiä vaikea arvioida kun soittivat n. 5 sekuntia mut kuulosti harvinaisen pliisulta
muutenkin aika hirveitä noi vapaamatkustajien biisit, italian tomi metsäketo
http://www.youtube.com/watch?v=518XP8prwZo
Tässä on ton hiekkataiteilijan toimintaa paikallisessa Talent-kisassa niille jotka missasi ekalla kerralla.
Moldovan Devo-kopiointi hassuine hattuineen
eihän tossa nyt ollu muuta yhteistä ku hassut hatut.
grasskirt wrote:Moldovan Devo-kopiointi hassuine hattuineen
oliks Devolla jotain muitakin juttuja
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
lol apua
mulle tuli kyl enemmän mieleen jotku pet shop boysin tötteröhatut
lol apua
hatten är din.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
psykokarkki wrote:lol apua
hatten är din.
vinna kinky roligt
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:grasskirt wrote:Moldovan Devo-kopiointi hassuine hattuineen
MMM wrote:Skeletonni wrote:grasskirt wrote:Moldovan Devo-kopiointi hassuine hattuineen
Skeletonni wrote:MMM wrote:Skeletonni wrote:grasskirt wrote:Moldovan Devo-kopiointi hassuine hattuineen
MMM wrote:Skeletonni wrote:MMM wrote:Skeletonni wrote:grasskirt wrote:Moldovan Devo-kopiointi hassuine hattuineen
Skeletonni wrote:MMM wrote:Skeletonni wrote:MMM wrote:Skeletonni wrote:grasskirt wrote:Moldovan Devo-kopiointi hassuine hattuineen
Olin ihan unohtanut psb hatut. Ehkä sekoitin niihin
Suuri kysymys on silti, että miksi kahdella bändin jäsenellä EI ollu hattuja?
oliks psb:llä muitakin juttuja?
grasskirt wrote:psykokarkki wrote:lol apua
Suuri kysymys on silti, että miksi kahdella bändin jäsenellä EI ollu hattuja?
ihmettelin samaa, ja mietin että jos niillä oli menny hatut rikki tai jääny tulliin tai jotain
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
En oo yhtään ehtiny seuraamaan näitä meininkejä, mut huomenna ehottomasti valvojaiset! Parina vuonna on jääny finaali näkemättä (viime vuonna taso oli niin hanurista etten jaksanu kattaoa), mut nyt kun on Oskarit ja kaikki messissä, niin toki täytyy tsekata. Vois vähän käydä iltapuhteeksi läpi noita tän vuoden finalisteja.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
en ole koskaan katsonut euroviisuja.
en ole koskaan katsonut euroviisuja.
YLEINEN MUSA JUKSAUS TOPIKKI:issa nämä
bzort glorf bööth
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kisastudioni jne.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Da da dum