You are not logged in.
1994-1996 lauloin jollain leirillä nukkumaan mennessä Kuka voisi kellot seisauttaa. Vieläkin hävettää
Penkkareissa meidän piti laulaa Kun tänään lähden. Ehkä nerokkain ja hauskin idea ikinä
This must be what jail / I will scratch
Mulla on ollut joskus omistuksessa Kuka voisi kellot seisauttaa cds. Valitettavasti annoin sen pois viitisen vuotta sitten.
edit: tajusin justiinsa että sinkun nimeen lipsahti virhe. sehän oli siis Kuka pysäyttäisi kellot? cds
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Miksi helvetissä raakkasivat etuliitteen Soulin pois nimestään?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Uuh! Suurlähetteliläät on ehkä Mamban jälkeen paskinta musiikkia mitä tiedän. Ei mene edes vitsinä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Miksi helvetissä raakkasivat etuliitteen Soulin pois nimestään?
Reps. Olin jo unohtanut. Täytyypä kaivaa vanhat Suosikit taas esille...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Hieman samoille apajille pyrkivät aikoinaan myös FUNKYKARKURIT
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hieman samoille apajille pyrkivät aikoinaan myös FUNKYKARKURIT
Ai joo!! Hitto, ne oli melkein parempia, mutta vain melkein.
[quote:ace0809e40="Katkennut petsari"]Hieman samoille apajille pyrkivät aikoinaan myös FUNKYKARKURIT
Ai joo!! Hitto, ne oli melkein parempia, mutta vain melkein.[/quote:ace0809e40]
ne oli parempia siksi kun niitä ei enää muista --> eivät jättäneet traumoja
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hyvää suurlähettiläissä on se että ne peruuttivat henkan keikkansa ja tilalla on Kumikameli (, jonka jkl:n keikan missasin).
[quote:17fcefef45="Katkennut petsari"]Hieman samoille apajille pyrkivät aikoinaan myös FUNKYKARKURIT
Ai joo!! Hitto, ne oli melkein parempia, mutta vain melkein.[/quote:17fcefef45]
Käsittääkseni yksi (vai oliko niitä useampikin) Funkykarkureiden jätkä oli mukana A-Tyypissä, joka kunnostautui tekemällä sen Ihanaa leijonaa, ihanat-renkutuksen. Joten niillekin ihan sama
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Hyvää suurlähettiläissä on se että ne peruuttivat henkan keikkansa ja tilalla on Kumikameli (, jonka jkl:n keikan missasin).
Asiasta toiseen, uusin Kumikameli-tuotos kuulosti vielä huonommalta kuin Suurlähettiläiden eka levy (=mestariteoksensa?) - kuin sekoitus Kotiteollisuutta ja Zen Cafea, pthyi.
[quote:b2dc7f1c90="Phlegm"]Hyvää suurlähettiläissä on se että ne peruuttivat henkan keikkansa ja tilalla on Kumikameli (, jonka jkl:n keikan missasin).
Asiasta toiseen, uusin Kumikameli-tuotos kuulosti vielä huonommalta kuin Suurlähettiläiden eka levy (=mestariteoksensa?) - kuin sekoitus Kotiteollisuutta ja Zen Cafea, pthyi.[/quote:b2dc7f1c90]
Olen kuullut vain biisit bändin kotisivuilla, jossa taitaa olla jotain joka levyltä, ja täytyy myöntää, että uudempi matsku ei kiinnosta juurikaan. 80-luvun ja 90-luvun alun kappaleet ovat huomattavasti parempia.
En tiedä, millainen ovat livebändinä.
Olen kuullut vain biisit bändin kotisivuilla, jossa taitaa olla jotain joka levyltä, ja täytyy myöntää, että uudempi matsku ei kiinnosta juurikaan. 80-luvun ja 90-luvun alun kappaleet ovat huomattavasti parempia.
En tiennytkään että Suurlähettiläät vaikuttivat jo 80-luvulla!?!
[quote:040d9dfeb2="Phlegm"]Olen kuullut vain biisit bändin kotisivuilla, jossa taitaa olla jotain joka levyltä, ja täytyy myöntää, että uudempi matsku ei kiinnosta juurikaan. 80-luvun ja 90-luvun alun kappaleet ovat huomattavasti parempia.
En tiennytkään että Suurlähettiläät vaikuttivat jo 80-luvulla!?![/quote:040d9dfeb2]
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Menee vissiin Mamban kanssa sekaisin. Tero-vaarahan oli jo silloin.
voitaisko tässä topicissa puhua myös jean s:stä?
Pidetään tätä ketjua mielummin varattuna vain oikeasti hyvälle musiikille.
no vielä on kesää jöjelllö... eiq
saiskohan tästä yhtä suositun kuin wiidakko-topicista? ahkeralla työllä se vopis onnistua. spåm
Penkkareissa meidän piti laulaa Kun tänään lähden. Ehkä nerokkain ja hauskin idea ikinä
unohdin kommentoida. tämän täytyy tosiaan olla nerokkainta ikinä
ja hauskinta myös
[quote:232b280782="DirtyBlueGene"]Penkkareissa meidän piti laulaa Kun tänään lähden. Ehkä nerokkain ja hauskin idea ikinä
ja hauskinta myös [/quote:232b280782]
Onkohan muuten kukaan tajunnut miten hyvin toi sopii joko vikaan inttipäivään tai tyttöystävän jättämiseen? -SP-ÅM
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:bb1607ba0f="Phlegm"]Olen kuullut vain biisit bändin kotisivuilla, jossa taitaa olla jotain joka levyltä, ja täytyy myöntää, että uudempi matsku ei kiinnosta juurikaan. 80-luvun ja 90-luvun alun kappaleet ovat huomattavasti parempia.
En tiennytkään että Suurlähettiläät vaikuttivat jo 80-luvulla!?![/quote:bb1607ba0f]
Ärsyttävät ja turhat näsäviisastelut -ketjussa nämä.
[quote:b446e177e0="Phlegm"]Ärsyttävät ja turhat näsäviisastelut -ketjussa nämä.
[/quote:b446e177e0]
Älä nyt oo tollanen! Tuu mielummin Sonic Youth ketjuun kinastelemaan olisiko sille kokoelmalle pitänyt pistää myös bändin 70-luvun tuotantoa!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:f883606aab="Phlegm"]Ärsyttävät ja turhat näsäviisastelut -ketjussa nämä.
[/quote:f883606aab]
eli täällä?
luulen että tämän ketjun perusteella suurlähettiläät saavat vielä paljon uusia faneja
(phlegm tosin tais olla jo wanha fani...?)
[quote:5ddc126a92="psychocandy"][quote:5ddc126a92="Phlegm"]Ärsyttävät ja turhat näsäviisastelut -ketjussa nämä.
[/quote:5ddc126a92]
eli täällä?
luulen että tämän ketjun perusteella suurlähettiläät saavat vielä paljon uusia faneja
(phlegm tosin tais olla jo wanha fani...?)[/quote:5ddc126a92]
Eli aina siellä missä minä en ole.
Tavoite on se, että huumorintajustani ei ole ripaustakaan jäljellä 25:nteen ikävuoteen mennessä.
Pakko kai se on huomauttaa, että sen 1995-hitin nimi ei ollut "Kuka voisi kellot seisauttaa" vaan "Kuka pysäyttäisi kellot". Ellei sitten ollut kyse esim. jostain varhaisen demon b-puolesta
This must be what jail / I will scratch
Pakko kai se on huomauttaa, että sen 1995-hitin nimi ei ollut "Kuka voisi kellot seisauttaa" vaan "Kuka pysäyttäisi kellot". Ellei sitten ollut kyse esim. jostain varhaisen demon b-puolesta
se oli 80-luvun demoja, laita privaa niin voin ehkä kopsaa, eiq
[quote:2d99617124="psychocandy"][quote:2d99617124="DirtyBlueGene"]Penkkareissa meidän piti laulaa Kun tänään lähden. Ehkä nerokkain ja hauskin idea ikinä
ja hauskinta myös [/quote:2d99617124]
Onkohan muuten kukaan tajunnut miten hyvin toi sopii joko vikaan inttipäivään[/quote:2d99617124]
Valitettavasti.